Всичко това го пиша само за информация да знам за вбъдеще , доволен сам много от колата и нямам намерение да я давам на "майстори" да и махат части от нея .Поздрави и лека и безавариийна

свалияне на катализаторw124 300d 1994 стария мотор
Започната от mbthepower, 06 май 2009 - 21:56:53
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 май 2009 - 21:56
Здравейте колеги искам да попитам не че сам на зор да го махам или пък да знам дали е запушен , обаче ако се махне катализатора на добре ли е на зле ли е . Аз компютри нямам по колата , пък чета за катализаторите че като се махнат се вдигала мощноста на колата и тя с една дума се отварияла към по голям вървеж е естествено няма да лети ама все пак.Подлежи ли на махане на дизеловите модели и след това какви тръби и гърнета се слагат на негово място.
Всичко това го пиша само за информация да знам за вбъдеще , доволен сам много от колата и нямам намерение да я давам на "майстори" да и махат части от нея .Поздрави и лека и безавариийна
Всичко това го пиша само за информация да знам за вбъдеще , доволен сам много от колата и нямам намерение да я давам на "майстори" да и махат части от нея .Поздрави и лека и безавариийна


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#2
Публикувано 06 май 2009 - 22:09
Първо-сигурен ли си,че имаш катализатор?Мисля,че по-вероятно е да нямаш,или ако си имал вече да е махнат...?
Второ-ако нямаш проблеми не си ги създавай зорлем!
Трето-тази общо разпространена заблуда,че с махането на ауспуха,или на елементи от него се вдига мощността е много погрешна-особенно за бензиновите двигатели.Ако един мотор е нагласен,и регулиран да е с ауспух трябва да е с ауспух,и то такъв със същото съпротивление,като на оригиналния.Изобщо тВа с ауспусите е тънка наука,която се подценява от 99% от автомобилистите.
Четвърто-най-тъпото възможно сравнение е,че видите ли болидите от Формула-1 нямали ауспуси(почти)!
П.С. Ако имаш катализатор,който е започнал да се задръства го смени с обезшумително гърне,което да е с близки параметри на съпротивление на изгорелите газове,като смяната задължително трябва да се направи от добър специалист,а не от някой що-годе читав заварчик решил да се прехранва,като специалист по ауспуси!
И какво значи"стария" мотор...?Ако е двуклапановия дизел нямаш катализатор...и колата не е 94година.
Второ-ако нямаш проблеми не си ги създавай зорлем!

Трето-тази общо разпространена заблуда,че с махането на ауспуха,или на елементи от него се вдига мощността е много погрешна-особенно за бензиновите двигатели.Ако един мотор е нагласен,и регулиран да е с ауспух трябва да е с ауспух,и то такъв със същото съпротивление,като на оригиналния.Изобщо тВа с ауспусите е тънка наука,която се подценява от 99% от автомобилистите.
Четвърто-най-тъпото възможно сравнение е,че видите ли болидите от Формула-1 нямали ауспуси(почти)!

П.С. Ако имаш катализатор,който е започнал да се задръства го смени с обезшумително гърне,което да е с близки параметри на съпротивление на изгорелите газове,като смяната задължително трябва да се направи от добър специалист,а не от някой що-годе читав заварчик решил да се прехранва,като специалист по ауспуси!
И какво значи"стария" мотор...?Ако е двуклапановия дизел нямаш катализатор...и колата не е 94година.

#3
Публикувано 06 май 2009 - 22:31
да мотора е с по 2 клапана , еми да е регестрирвана март 1994 , проверявах вин номера обаче тои не показва година показва всичко дриго но не и година wdb1241301b997389 .Мерси за информация все пак



W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#4
Публикувано 07 май 2009 - 00:39
Пламене,защо мислиш ,че колицата като е по стара от 94г. няма катализатор? Моята е 92г. и има катализаторПърво-сигурен ли си,че имаш катализатор?Мисля,че по-вероятно е да нямаш,или ако си имал вече да е махнат...?
Второ-ако нямаш проблеми не си ги създавай зорлем!![]()
Трето-тази общо разпространена заблуда,че с махането на ауспуха,или на елементи от него се вдига мощността е много погрешна-особенно за бензиновите двигатели.Ако един мотор е нагласен,и регулиран да е с ауспух трябва да е с ауспух,и то такъв със същото съпротивление,като на оригиналния.Изобщо тВа с ауспусите е тънка наука,която се подценява от 99% от автомобилистите.
Четвърто-най-тъпото възможно сравнение е,че видите ли болидите от Формула-1 нямали ауспуси(почти)!![]()
П.С. Ако имаш катализатор,който е започнал да се задръства го смени с обезшумително гърне,което да е с близки параметри на съпротивление на изгорелите газове,като смяната задължително трябва да се направи от добър специалист,а не от някой що-годе читав заварчик решил да се прехранва,като специалист по ауспуси!
И какво значи"стария" мотор...?Ако е двуклапановия дизел нямаш катализатор...и колата не е 94година.


За справка: VIN WDB1241901F219520
Модель 300 TD
Номер шасси (кузова) 1241901F219520
Номер двигателя 603912 10 079580
Номер коробки передач 717433 06 094436
Номер заказа 0 1 205 00091
Производитель оптики BOSCH
Дата выпуска 10.03.1992
Дилер отделение Любек (205)
Обивка салона Ткань серая
Ткань серая "орион" (068)
Годы выпуска -----
Рабочий объем -----
Мощность -----
Число цилиндров/расположение -----
Привод -----
Длина -----
Ширина -----
Масса -----
Цвет кузова
147 арктический белый (T)
© Mercedes-Benz Club Russia. Информация предоставлена сайтом мбклуб.ру
Коды опций
211 Автоматическая блокировка дифференциала (ASD)
Задний мост с автоматической блокировкой дифференциала (ASD)
240 Индикатор внешней температуры
412 Люк с электроприводом и устройством подъёма
531 Автоматическая антенна
541 Двойные занавески для багажного пространства и пасажирского отсека
570 Складной подлокотник спереди w202/210 ящик для мелочей с подлокотником
Складной подлокотник спереди w202 ящик для мелочей с подлокотником
593 Атермальные стекла по периметру, обогреваемое заднее стекло, однослойное с ленточным фильтром
Атермальные зеленые стекла по периметру, обогреваемое заднее стекло, закаленное, тонированная полоса
620 Система контроля вредных выбросов в выхлопных газах
Автомобиль оборудован катализатором
682 Огнетушитель
724 Крепление багажа
751 Радиоприемник Becker Grand Prix 2000 vk RDS
Обърни внимание на опция 620


В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
#5
Публикувано 07 май 2009 - 06:32
допреде като напиша моя вин и не показва година която е пройзведена колата.Пък за катализатора да има и да няма малко повече мощност няма да ме направят Шумахер



W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#6
Публикувано 07 май 2009 - 06:54
Пусни търсачката, има мноого писано по този въпрос, дори с примерни решения.
Дублираме вече дъвкани теми и проблеми.
Това, което не трябва да правиш със сигурност е да отидеш при тарамбуките и те да ти подменят катализатора с гърне "безплатно", старите катализатори се изкупуват, имат стойност...
Дублираме вече дъвкани теми и проблеми.
Това, което не трябва да правиш със сигурност е да отидеш при тарамбуките и те да ти подменят катализатора с гърне "безплатно", старите катализатори се изкупуват, имат стойност...
#7
Публикувано 07 май 2009 - 17:11
мерси колега : Ключ :?


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#8
Публикувано 07 май 2009 - 19:41
мерси колега : Ключ :?
Е, ти пак си питай, не заключвай, всеки случай е с нещо различен, но конкретно, ако може

#9
Публикувано 07 май 2009 - 19:48
Е, ти пак си питай, не заключвай, всеки случай е с нещо различен, но конкретно, ако може
Той,човека си пита съвсем конкретно!
ВИН-декодера обаче на руския МВ-форум е доста "скопен"-вчера вкарах ВИН-а на колегата,ама не излезе годината на п-во,а и други неща...Преди излизаше и датата,месеца,за коя държава е произведена колата...Може би трябва да си регистриран там,за да получиш по-подробна информация?Е-аз съм,ама не съм влизал около година,и си забравих паролата...

#10
Публикувано 07 май 2009 - 20:33
аз се регестрирах и пак не показва годината , ама както и ще да е



W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#11
Публикувано 08 май 2009 - 16:40
Изправният катализатор не сваля с повече от 3-4 конски сили и то максималната мощност.
Виж ако е запушен, нещата вече са други.
Във всички нормални страни се грижат за екологията, само ние пет пари не даваме...между другото и на моята катализатора е свален.
Виж ако е запушен, нещата вече са други.
Във всички нормални страни се грижат за екологията, само ние пет пари не даваме...между другото и на моята катализатора е свален.
#12
Публикувано 11 май 2009 - 18:22
Колега - на 603 мотора ако чак толкова ти се маха катализатора - няма проблем.
На по дъртите си няма оригинално кат т.е те са с евро 1 или са без никво Евро. кат се добави кат -стават Евро 2.
Та ако искаш да нямаш кат -намери си стрите аспуси -старите в смисъл за кола дет е нямла кат -слагаш и си готов.
Мое опрделение дали трябва да махаш или не - колата вдига ло поне 160 - ако вдига и не се мъчи не бараи нищо -щото и да бараш по убаво няма да стане.
Ако се задъхва на след 130 - аиде 140 тогава има някакв смисъл но иначе не.
На по дъртите си няма оригинално кат т.е те са с евро 1 или са без никво Евро. кат се добави кат -стават Евро 2.
Та ако искаш да нямаш кат -намери си стрите аспуси -старите в смисъл за кола дет е нямла кат -слагаш и си готов.
Мое опрделение дали трябва да махаш или не - колата вдига ло поне 160 - ако вдига и не се мъчи не бараи нищо -щото и да бараш по убаво няма да стане.
Ако се задъхва на след 130 - аиде 140 тогава има някакв смисъл но иначе не.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни