Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

свалияне на катализаторw124 300d 1994 стария мотор


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 06 май 2009 - 21:56

Здравейте колеги искам да попитам не че сам на зор да го махам или пък да знам дали е запушен , обаче ако се махне катализатора на добре ли е на зле ли е . Аз компютри нямам по колата , пък чета за катализаторите че като се махнат се вдигала мощноста на колата и тя с една дума се отварияла към по голям вървеж е естествено няма да лети ама все пак.Подлежи ли на махане на дизеловите модели и след това какви тръби и гърнета се слагат на негово място.




Всичко това го пиша само за информация да знам за вбъдеще , доволен сам много от колата и нямам намерение да я давам на "майстори" да и махат части от нея .Поздрави и лека и безавариийна :flagMB new:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#2 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 06 май 2009 - 22:09

Първо-сигурен ли си,че имаш катализатор?Мисля,че по-вероятно е да нямаш,или ако си имал вече да е махнат...?
Второ-ако нямаш проблеми не си ги създавай зорлем! :nono:
Трето-тази общо разпространена заблуда,че с махането на ауспуха,или на елементи от него се вдига мощността е много погрешна-особенно за бензиновите двигатели.Ако един мотор е нагласен,и регулиран да е с ауспух трябва да е с ауспух,и то такъв със същото съпротивление,като на оригиналния.Изобщо тВа с ауспусите е тънка наука,която се подценява от 99% от автомобилистите.
Четвърто-най-тъпото възможно сравнение е,че видите ли болидите от Формула-1 нямали ауспуси(почти)! :slap:

П.С. Ако имаш катализатор,който е започнал да се задръства го смени с обезшумително гърне,което да е с близки параметри на съпротивление на изгорелите газове,като смяната задължително трябва да се направи от добър специалист,а не от някой що-годе читав заварчик решил да се прехранва,като специалист по ауспуси!

И какво значи"стария" мотор...?Ако е двуклапановия дизел нямаш катализатор...и колата не е 94година. ;)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#3 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 06 май 2009 - 22:31

да мотора е с по 2 клапана , еми да е регестрирвана март 1994 , проверявах вин номера обаче тои не показва година показва всичко дриго но не и година wdb1241301b997389 .Мерси за информация все пак :)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#4 kombi124d

kombi124d

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 805 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Бяла техника на колела

Публикувано 07 май 2009 - 00:39

Първо-сигурен ли си,че имаш катализатор?Мисля,че по-вероятно е да нямаш,или ако си имал вече да е махнат...?
Второ-ако нямаш проблеми не си ги създавай зорлем! :nono:
Трето-тази общо разпространена заблуда,че с махането на ауспуха,или на елементи от него се вдига мощността е много погрешна-особенно за бензиновите двигатели.Ако един мотор е нагласен,и регулиран да е с ауспух трябва да е с ауспух,и то такъв със същото съпротивление,като на оригиналния.Изобщо тВа с ауспусите е тънка наука,която се подценява от 99% от автомобилистите.
Четвърто-най-тъпото възможно сравнение е,че видите ли болидите от Формула-1 нямали ауспуси(почти)! :slap:

П.С. Ако имаш катализатор,който е започнал да се задръства го смени с обезшумително гърне,което да е с близки параметри на съпротивление на изгорелите газове,като смяната задължително трябва да се направи от добър специалист,а не от някой що-годе читав заварчик решил да се прехранва,като специалист по ауспуси!

И какво значи"стария" мотор...?Ако е двуклапановия дизел нямаш катализатор...и колата не е 94година. ;)

Пламене,защо мислиш ,че колицата като е по стара от 94г. няма катализатор? Моята е 92г. и има катализатор :tongue: дори подменен от предишния собственик в Германия за което имам документ ;)
За справка: VIN WDB1241901F219520
Модель 300 TD
Номер шасси (кузова) 1241901F219520
Номер двигателя 603912 10 079580
Номер коробки передач 717433 06 094436
Номер заказа 0 1 205 00091
Производитель оптики BOSCH
Дата выпуска 10.03.1992
Дилер отделение Любек (205)
Обивка салона Ткань серая
Ткань серая "орион" (068)

Годы выпуска -----
Рабочий объем -----
Мощность -----
Число цилиндров/расположение -----
Привод -----
Длина -----
Ширина -----
Масса -----
Цвет кузова
147 арктический белый (T)
© Mercedes-Benz Club Russia. Информация предоставлена сайтом мбклуб.ру
Коды опций
211 Автоматическая блокировка дифференциала (ASD)
Задний мост с автоматической блокировкой дифференциала (ASD)
240 Индикатор внешней температуры
412 Люк с электроприводом и устройством подъёма
531 Автоматическая антенна
541 Двойные занавески для багажного пространства и пасажирского отсека
570 Складной подлокотник спереди w202/210 ящик для мелочей с подлокотником
Складной подлокотник спереди w202 ящик для мелочей с подлокотником
593 Атермальные стекла по периметру, обогреваемое заднее стекло, однослойное с ленточным фильтром
Атермальные зеленые стекла по периметру, обогреваемое заднее стекло, закаленное, тонированная полоса
620 Система контроля вредных выбросов в выхлопных газах
Автомобиль оборудован катализатором
682 Огнетушитель
724 Крепление багажа
751 Радиоприемник Becker Grand Prix 2000 vk RDS
Обърни внимание на опция 620 :excl:
  • 0
Публикувано изображение
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!

#5 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 07 май 2009 - 06:32

допреде като напиша моя вин и не показва година която е пройзведена колата.Пък за катализатора да има и да няма малко повече мощност няма да ме направят Шумахер :)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#6 iohoho

iohoho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 587 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    S 211 E 320 CDI 2004г.

Публикувано 07 май 2009 - 06:54

Пусни търсачката, има мноого писано по този въпрос, дори с примерни решения.
Дублираме вече дъвкани теми и проблеми.
Това, което не трябва да правиш със сигурност е да отидеш при тарамбуките и те да ти подменят катализатора с гърне "безплатно", старите катализатори се изкупуват, имат стойност...
  • 0

#7 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 07 май 2009 - 17:11

мерси колега : Ключ :?
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#8 iohoho

iohoho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 587 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    S 211 E 320 CDI 2004г.

Публикувано 07 май 2009 - 19:41

мерси колега : Ключ :?


Е, ти пак си питай, не заключвай, всеки случай е с нещо различен, но конкретно, ако може :icon_coolgrin:
  • 0

#9 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 07 май 2009 - 19:48

Е, ти пак си питай, не заключвай, всеки случай е с нещо различен, но конкретно, ако може :icon_coolgrin:


Той,човека си пита съвсем конкретно!
ВИН-декодера обаче на руския МВ-форум е доста "скопен"-вчера вкарах ВИН-а на колегата,ама не излезе годината на п-во,а и други неща...Преди излизаше и датата,месеца,за коя държава е произведена колата...Може би трябва да си регистриран там,за да получиш по-подробна информация?Е-аз съм,ама не съм влизал около година,и си забравих паролата... :slap:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#10 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 07 май 2009 - 20:33

аз се регестрирах и пак не показва годината , ама както и ще да е :)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#11 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4619 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 08 май 2009 - 16:40

Изправният катализатор не сваля с повече от 3-4 конски сили и то максималната мощност.

Виж ако е запушен, нещата вече са други.

Във всички нормални страни се грижат за екологията, само ние пет пари не даваме...между другото и на моята катализатора е свален.
  • 0

#12 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 11 май 2009 - 18:22

Колега - на 603 мотора ако чак толкова ти се маха катализатора - няма проблем.
На по дъртите си няма оригинално кат т.е те са с евро 1 или са без никво Евро. кат се добави кат -стават Евро 2.
Та ако искаш да нямаш кат -намери си стрите аспуси -старите в смисъл за кола дет е нямла кат -слагаш и си готов.

Мое опрделение дали трябва да махаш или не - колата вдига ло поне 160 - ако вдига и не се мъчи не бараи нищо -щото и да бараш по убаво няма да стане.
Ако се задъхва на след 130 - аиде 140 тогава има някакв смисъл но иначе не.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни