Загуба на мощност.С250 ТД 1996Г.
Започната от iwan, 05 май 2009 - 19:00:31
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 май 2009 - 19:00
Здравейте на всички.Вчера тръгнах на път всичко беше нормално,след около 30км усетих че нямя никаква мощност,на 3 и 4 стига до 4000 оборота ,а не върви все едно че някой я държи отзад,лек баир и налага се да превключвам на по ниска предавка.Няма никакъв пушек,изобщо двигателя си работи нормално,на място като изфорсирам стига до 3500 об.Проверих визуално всички тръбички по турбото,няма нищо ,не е омаслено,тръбичките които вървят до фаровете,вакум,и там всичко си е ок.
#2
Публикувано 05 май 2009 - 19:30
здр.колега това е авариен режим трябва да 4етем грешки.
Здравейте на всички.Вчера тръгнах на път всичко беше нормално,след около 30км усетих че нямя никаква мощност,на 3 и 4 стига до 4000 оборота ,а не върви все едно че някой я държи отзад,лек баир и налага се да превключвам на по ниска предавка.Няма никакъв пушек,изобщо двигателя си работи нормално,на място като изфорсирам стига до 3500 об.Проверих визуално всички тръбички по турбото,няма нищо ,не е омаслено,тръбичките които вървят до фаровете,вакум,и там всичко си е ок.
#3
Публикувано 05 май 2009 - 19:48
Ивинявам се,може и да прозвучи дилетанско,но може ли поподробно,какъв е този авариен режим,как да прочетем грешките?
#4
Публикувано 05 май 2009 - 19:57
Дизел 96 година не вярвам да има компютър,че да четем грешки,ама знам ли...?
Ще те посъветвам да си свалиш резервоара,да го промиеш,и да почистиш цедката на филтъра му.С предишния ми цедес и с наскоро придобитата "жипка" Тойота брах такива ядове-на място се форсира,ама,като речеш да тръгнеш няма никаква мощност!Никакъв пушек ли няма,като загуби мощност...?
Да питам ли горивен филтър сменявал ли си някога...?
Ще те посъветвам да си свалиш резервоара,да го промиеш,и да почистиш цедката на филтъра му.С предишния ми цедес и с наскоро придобитата "жипка" Тойота брах такива ядове-на място се форсира,ама,като речеш да тръгнеш няма никаква мощност!Никакъв пушек ли няма,като загуби мощност...?
Да питам ли горивен филтър сменявал ли си някога...?
#5
Публикувано 05 май 2009 - 20:06
И аз знам че компютер няма.Колата я купих точно преди месяц,веднага бяха сменени всички масла и филтри.Пушек няма никакъв,какво е интересното ,че по време на движение обороти набира,а не вървиДизел 96 година не вярвам да има компютър,че да четем грешки,ама знам ли...?
Ще те посъветвам да си свалиш резервоара,да го промиеш,и да почистиш цедката на филтъра му.С предишния ми цедес и с наскоро придобитата "жипка" Тойота брах такива ядове-на място се форсира,ама,като речеш да тръгнеш няма никаква мощност!Никакъв пушек ли няма,като загуби мощност...?
Да питам ли горивен филтър сменявал ли си някога...?
#7
Публикувано 05 май 2009 - 20:17
Колата е с ръчна скоростна кутия.Ако беше съединителя поне щеше да мириши,не определено не е съединителя.Подозирам може турбото е причината.
#8
Публикувано 05 май 2009 - 20:27
Колата е с ръчна скоростна кутия.Ако беше съединителя поне щеше да мириши,не определено не е съединителя.Подозирам може турбото е причината.
Чакай да ти замирише чак....!
За последен път-ако в движение даваш газ,оборотите се увеличават,а колата не върви е съединителя-ама според мен само,де!
Ама дай си турбината за ремонт-за всеки случай,няма лошо...
А,ако турбото ти се сдуха ще е една пушилка,едно горене на масло-чудесия!
От мен толкоз по темата.
Лека вечер!
#9
Публикувано 08 май 2009 - 13:47
Работа се оказа елементарна ,излязъл маркуч от радиатора на итерколера.И понеже видях че омаслен реших да се извади заедно със другите труби и маркучи които имат отношение към турбото и всичко това е да се почисти и да се измий.Вътре по тръбите имаше доста налеп от масло,сигурно от както станала кола не е пипано.Леко и без аварийно на всички.
#10
Публикувано 08 май 2009 - 14:49
Работа се оказа елементарна ,излязъл маркуч от радиатора на итерколера.И понеже видях че омаслен реших да се извади заедно със другите труби и маркучи които имат отношение към турбото и всичко това е да се почисти и да се измий.Вътре по тръбите имаше доста налеп от масло,сигурно от както станала кола не е пипано.Леко и без аварийно на всички.
Да ти споделя колега, че на мен като се случи такова нещо (само че гум. маркуч над ЕГР дето свързва пластмасовите тръби) беше мн. задръстен катализатора и го изплюваше (маркуча) над 2500 оборота.
Твоят катализатор там ли е?
#11
Публикувано 11 май 2009 - 17:20
Какво имаш в предвид ,катализатор,при мен няма,след ЕГРа има още един датчик ,мисля че дебитомер,след това тръбата влиза в радиатора на итерколера после отляво излиза и продолжава до колекторите.Между другото, когато свалихме колекторите наложисе да сменим и уплътнителните гумички,те са десет на брой, бяха се испекли и на едно място сълзеши масло.Да ти споделя колега, че на мен като се случи такова нещо (само че гум. маркуч над ЕГР дето свързва пластмасовите тръби) беше мн. задръстен катализатора и го изплюваше (маркуча) над 2500 оборота.
Твоят катализатор там ли е?
#12
Публикувано 17 май 2009 - 15:22
Какво имаш в предвид ,катализатор,при мен няма,след ЕГРа има още един датчик ,мисля че дебитомер,след това тръбата влиза в радиатора на итерколера после отляво излиза и продолжава до колекторите.Между другото, когато свалихме колекторите наложисе да сменим и уплътнителните гумички,те са десет на брой, бяха се испекли и на едно място сълзеши масло.
Ако е изтърбушен катализатора наистина няма да имаш. Ако сега не прави проблеми колата значи проблемът е решен.
#13
Публикувано 17 май 2009 - 15:37
Какво имаш в предвид ,катализатор,при мен няма,след ЕГРа има още един датчик ,мисля че дебитомер,след това тръбата влиза в радиатора на итерколера после отляво излиза и продолжава до колекторите.Между другото, когато свалихме колекторите наложисе да сменим и уплътнителните гумички,те са десет на брой, бяха се испекли и на едно място сълзеши масло.
Колега, колко струват гумичките на колектора, че и мойте са за смяна и от каде ги купи? Мерси предварително!
#14
Публикувано 17 май 2009 - 19:48
Ако става въпрос за гумичките на смукателните колектори ги има в Ауто-плюс...зимата ги сменях 1,60лв/бр, марката беше Vicror Reinz.....та общо 16лв.
#15
Публикувано 21 май 2009 - 19:33
Да цената някъде такава,мисля че ми струваха по два лева ,поръчах ги на един приятел той ми ги достави,ама откъде не съм се интересувал.Ако става въпрос за гумичките на смукателните колектори ги има в Ауто-плюс...зимата ги сменях 1,60лв/бр, марката беше Vicror Reinz.....та общо 16лв.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни