Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Загуба на мощност.С250 ТД 1996Г.


  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 iwan

iwan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Разград
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц С250 ТД ,1996Г.

Posted 05 May 2009 - 19:00

Здравейте на всички.Вчера тръгнах на път всичко беше нормално,след около 30км усетих че нямя никаква мощност,на 3 и 4 стига до 4000 оборота ,а не върви все едно че някой я държи отзад,лек баир и налага се да превключвам на по ниска предавка.Няма никакъв пушек,изобщо двигателя си работи нормално,на място като изфорсирам стига до 3500 об.Проверих визуално всички тръбички по турбото,няма нищо ,не е омаслено,тръбичките които вървят до фаровете,вакум,и там всичко си е ок.
  • 0

#2 FOKERA1979

FOKERA1979

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    w210-2.5td

Posted 05 May 2009 - 19:30

здр.колега това е авариен режим трябва да 4етем грешки. :icon_welldone:

Здравейте на всички.Вчера тръгнах на път всичко беше нормално,след около 30км усетих че нямя никаква мощност,на 3 и 4 стига до 4000 оборота ,а не върви все едно че някой я държи отзад,лек баир и налага се да превключвам на по ниска предавка.Няма никакъв пушек,изобщо двигателя си работи нормално,на място като изфорсирам стига до 3500 об.Проверих визуално всички тръбички по турбото,няма нищо ,не е омаслено,тръбичките които вървят до фаровете,вакум,и там всичко си е ок.


  • 0

#3 iwan

iwan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Разград
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц С250 ТД ,1996Г.

Posted 05 May 2009 - 19:48

Ивинявам се,може и да прозвучи дилетанско,но може ли поподробно,какъв е този авариен режим,как да прочетем грешките?
  • 0

#4 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 05 May 2009 - 19:57

Дизел 96 година не вярвам да има компютър,че да четем грешки,ама знам ли...? :dontknow:
Ще те посъветвам да си свалиш резервоара,да го промиеш,и да почистиш цедката на филтъра му.С предишния ми цедес и с наскоро придобитата "жипка" Тойота брах такива ядове-на място се форсира,ама,като речеш да тръгнеш няма никаква мощност!Никакъв пушек ли няма,като загуби мощност...?
Да питам ли горивен филтър сменявал ли си някога...? ;)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#5 iwan

iwan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Разград
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц С250 ТД ,1996Г.

Posted 05 May 2009 - 20:06

Дизел 96 година не вярвам да има компютър,че да четем грешки,ама знам ли...? :dontknow:
Ще те посъветвам да си свалиш резервоара,да го промиеш,и да почистиш цедката на филтъра му.С предишния ми цедес и с наскоро придобитата "жипка" Тойота брах такива ядове-на място се форсира,ама,като речеш да тръгнеш няма никаква мощност!Никакъв пушек ли няма,като загуби мощност...?
Да питам ли горивен филтър сменявал ли си някога...? ;)

И аз знам че компютер няма.Колата я купих точно преди месяц,веднага бяха сменени всички масла и филтри.Пушек няма никакъв,какво е интересното ,че по време на движение обороти набира,а не върви :angry:
  • 0

#6 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 05 May 2009 - 20:09

Чакай сега-ако си в движение на някаква скорост,и мотора вдига обороти,а колата не върви значи съединителя ти е заминал.Аджеба с ръчни скорости,или с автоматик си?
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#7 iwan

iwan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Разград
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц С250 ТД ,1996Г.

Posted 05 May 2009 - 20:17

Колата е с ръчна скоростна кутия.Ако беше съединителя поне щеше да мириши,не определено не е съединителя.Подозирам може турбото е причината.
  • 0

#8 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 05 May 2009 - 20:27

Колата е с ръчна скоростна кутия.Ако беше съединителя поне щеше да мириши,не определено не е съединителя.Подозирам може турбото е причината.


Чакай да ти замирише чак....! :slap:
За последен път-ако в движение даваш газ,оборотите се увеличават,а колата не върви е съединителя-ама според мен само,де!
Ама дай си турбината за ремонт-за всеки случай,няма лошо... :D
А,ако турбото ти се сдуха ще е една пушилка,едно горене на масло-чудесия!
От мен толкоз по темата.
Лека вечер!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#9 iwan

iwan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Разград
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц С250 ТД ,1996Г.

Posted 08 May 2009 - 13:47

Работа се оказа елементарна :allhail: ,излязъл маркуч от радиатора на итерколера.И понеже видях че омаслен реших да се извади заедно със другите труби и маркучи които имат отношение към турбото и всичко това е да се почисти и да се измий.Вътре по тръбите имаше доста налеп от масло,сигурно от както станала кола не е пипано.Леко и без аварийно на всички.
  • 0

#10 Emo

Emo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 150 Posts:
  • Град:Кюстендил
  • Автомобил:
    W202 250 Turbodiesel '99
    W201 2.0 Diesel '87

Posted 08 May 2009 - 14:49

Работа се оказа елементарна :allhail: ,излязъл маркуч от радиатора на итерколера.И понеже видях че омаслен реших да се извади заедно със другите труби и маркучи които имат отношение към турбото и всичко това е да се почисти и да се измий.Вътре по тръбите имаше доста налеп от масло,сигурно от както станала кола не е пипано.Леко и без аварийно на всички.


Да ти споделя колега, че на мен като се случи такова нещо (само че гум. маркуч над ЕГР дето свързва пластмасовите тръби) беше мн. задръстен катализатора и го изплюваше (маркуча) над 2500 оборота.
Твоят катализатор там ли е?
  • 0

#11 iwan

iwan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Разград
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц С250 ТД ,1996Г.

Posted 11 May 2009 - 17:20

Да ти споделя колега, че на мен като се случи такова нещо (само че гум. маркуч над ЕГР дето свързва пластмасовите тръби) беше мн. задръстен катализатора и го изплюваше (маркуча) над 2500 оборота.
Твоят катализатор там ли е?

Какво имаш в предвид ,катализатор,при мен няма,след ЕГРа има още един датчик ,мисля че дебитомер,след това тръбата влиза в радиатора на итерколера после отляво излиза и продолжава до колекторите.Между другото, когато свалихме колекторите наложисе да сменим и уплътнителните гумички,те са десет на брой, бяха се испекли и на едно място сълзеши масло.
  • 0

#12 Emo

Emo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 150 Posts:
  • Град:Кюстендил
  • Автомобил:
    W202 250 Turbodiesel '99
    W201 2.0 Diesel '87

Posted 17 May 2009 - 15:22

Какво имаш в предвид ,катализатор,при мен няма,след ЕГРа има още един датчик ,мисля че дебитомер,след това тръбата влиза в радиатора на итерколера после отляво излиза и продолжава до колекторите.Между другото, когато свалихме колекторите наложисе да сменим и уплътнителните гумички,те са десет на брой, бяха се испекли и на едно място сълзеши масло.


Ако е изтърбушен катализатора наистина няма да имаш. Ако сега не прави проблеми колата значи проблемът е решен.
  • 0

#13 dimatatdi

dimatatdi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 75 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца-София
  • Автомобил:
    C 250 TD elegance T-model 150hp 1997

Posted 17 May 2009 - 15:37

Какво имаш в предвид ,катализатор,при мен няма,след ЕГРа има още един датчик ,мисля че дебитомер,след това тръбата влиза в радиатора на итерколера после отляво излиза и продолжава до колекторите.Между другото, когато свалихме колекторите наложисе да сменим и уплътнителните гумички,те са десет на брой, бяха се испекли и на едно място сълзеши масло.


Колега, колко струват гумичките на колектора, че и мойте са за смяна и от каде ги купи? Мерси предварително!
Публикувано изображение
  • 0
.....Mercedes Benz w202 Т C 250 TD elegance.....

Публикувано изображение



#14 sando

sando

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Posts:

Posted 17 May 2009 - 19:48

Ако става въпрос за гумичките на смукателните колектори ги има в Ауто-плюс...зимата ги сменях 1,60лв/бр, марката беше Vicror Reinz.....та общо 16лв.
  • 0

#15 iwan

iwan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Разград
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц С250 ТД ,1996Г.

Posted 21 May 2009 - 19:33

Ако става въпрос за гумичките на смукателните колектори ги има в Ауто-плюс...зимата ги сменях 1,60лв/бр, марката беше Vicror Reinz.....та общо 16лв.

Да цената някъде такава,мисля че ми струваха по два лева ,поръчах ги на един приятел той ми ги достави,ама откъде не съм се интересувал.
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users