Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с паленето W203Проблем с паленето W203


  • Please log in to reply
27 мнения по тази тема

#16 zruncho

zruncho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    c220 cdi, 2004g.

Публикувано 17 август 2011 - 17:21

Здравейте колеги,прегледах всички 9 страници в категорията w 203, но не успях да открия нищо по проблема който ме е налегнал.Предварително се извинявам, ако вече се е писало по него и ви натоварвам с моят проблем.
От около 3 седмици колата ( w 203) започна да пали когато тя си поиска.Вкарвам ключа, стартера върти и до там, не иска да запали и това го прави и при студен и при загрял двигател. Случвало ми се е след като измина 200 км като загася двигателя и след 2 часа се опитам да запаля и не иска. След около 20-30 пъти безуспешно опитване, колата запалва. Също така и сутрин когато е студен двигателя, отново върти и не пали и след 4-5 минути опити си запалва. Преди няколко дена закарах колата на самоход до Бош Пловдив, но там като се сабраха 3-4 човека ми казаха , че няма как да разберат какво и има при условие , че в същия момент колата си работи и трябвало да я оставя там да я чакат да спре да пали.Аз обаче не живея в града и ми е малко трудно да го изпълня.Можете ли да ми дадете някакви насоки от какво може да е , защото ми се иска да избегна "мотодът на изключването" т.е. да сменят всичко от което може да е докато не се получи.А може и да няма друг начин.
Благодаря.
  • 0

#17 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 17 август 2011 - 20:31

Здравейте колеги,прегледах всички 9 страници в категорията w 203, но не успях да открия нищо по проблема който ме е налегнал.Предварително се извинявам, ако вече се е писало по него и ви натоварвам с моят проблем.
От около 3 седмици колата ( w 203) започна да пали когато тя си поиска.Вкарвам ключа, стартера върти и до там, не иска да запали и това го прави и при студен и при загрял двигател. Случвало ми се е след като измина 200 км като загася двигателя и след 2 часа се опитам да запаля и не иска. След около 20-30 пъти безуспешно опитване, колата запалва. Също така и сутрин когато е студен двигателя, отново върти и не пали и след 4-5 минути опити си запалва. Преди няколко дена закарах колата на самоход до Бош Пловдив, но там като се сабраха 3-4 човека ми казаха , че няма как да разберат какво и има при условие , че в същия момент колата си работи и трябвало да я оставя там да я чакат да спре да пали.Аз обаче не живея в града и ми е малко трудно да го изпълня.Можете ли да ми дадете някакви насоки от какво може да е , защото ми се иска да избегна "мотодът на изключването" т.е. да сменят всичко от което може да е докато не се получи.А може и да няма друг начин.
Благодаря.

Колега,
Автомобила кога е обслужван за последно и по точно горивния филтър?
Има възможност проблема да е в електрониката, което е скъпо.
Колко ключа имаш за колата? Ако са повече от един, пробвал ли си дали ще запали с втория, когато не иска с първия?
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#18 zruncho

zruncho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    c220 cdi, 2004g.

Публикувано 17 август 2011 - 21:07

Колата е обслужвана преди 14 000 км и сега пак е за обслужване, даже ми изписва всеки път като опитам да я запаля, че остават 1000 км до смяната на маслото. Имам два ключа и съм пробвал и двата, когато не искаше да запали и нищо.В момента чакам да откаже тотално,за да мога да я закарам някъде. С това палене когато си иска ме измъчва, дори мее страх и да я карам.Компютъра непоказва нищо, освен , че ми е изгорял преден ляв габарит, което си е и истина и това е.
  • 0

#19 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 17 август 2011 - 21:21

Колата е обслужвана преди 14 000 км и сега пак е за обслужване, даже ми изписва всеки път като опитам да я запаля, че остават 1000 км до смяната на маслото. Имам два ключа и съм пробвал и двата, когато не искаше да запали и нищо.В момента чакам да откаже тотално,за да мога да я закарам някъде. С това палене когато си иска ме измъчва, дори мее страх и да я карам.Компютъра непоказва нищо, освен , че ми е изгорял преден ляв габарит, което си е и истина и това е.

Като спре съвсем да пали, няма как да я закараш, само с репатриране, че за теглене сю с автомата е лошо.
Имам човек, който би могъл да помогне, но е в София, да не гиворим, че в момента е на море.
Драсни ми една лична, да ми напомниш, тъкмо ще се е върнал, следващата седмица, да говоря с него за симптомите и колко би ти струвало лечението.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#20 zruncho

zruncho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    c220 cdi, 2004g.

Публикувано 17 август 2011 - 22:00

Благодаря колега, другата седмица ще ти пиша едно на лични да видим какво става.Тя колата и без това си стои в гаража и нея карам.
  • 0

#21 M.Mihalev

M.Mihalev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 68 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Вълчи дол
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200\2002 автоматик W203

Публикувано 24 август 2011 - 13:39

Колеги на мене ми изписва същата грешка (El. Power Control)когато изпреварвам но много рязко изляза за да го изпреваря. Ако вляза в другото платно по-плавно проблема не се появява. След като ми изгаси двигателя, изчаквам 30 сек. и паля. Колата се държи така все едно проблема не е съществувал.
  • 0

#22 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 24 август 2011 - 14:10

ами закачи я на диагностика
има един клапан и един датчик на рейката
и един преди помпата
обикновенно някой от тях е
  • 0

#23 TugishRugish

TugishRugish

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Кюстендил

Публикувано 09 май 2012 - 20:34

Здравейте имам въпрос към колегата дето е пуснал тази темичка в крайна сметка разбра ли от какво неще да ти пали колата оправи ли я то се е минало доста време от пускането на темата но не намирам решението на проблема , който го имам и аз от няколко седмици на същият двигател самоче е купе ще съм ти много благодарен ако споделиш малко за решението на този проблем или поне някой който знае че вариантите не са никак малко и явно това си им е някакъв дефект де да знам благодаря предварително.
  • 0

#24 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4595 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 09 май 2012 - 21:10

Писал е, че било заради махането на акумулатора и после човек от неговия град успял да го обучи наново.
  • 0

#25 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 27 май 2012 - 21:40

Проблема е от модула в ключалката-имобилайзера.Аз имах същия проблем на 203-ката.Зимата в студа проблема се обостря,катосе стопли се оправя и колата започва да пали по-лесни и така докато пак не застудее и не ти се наложи да зъзнеш на паркинга пред мола и да и се молиш да си разпознае ключа,да отлючи белезника на волана и да запали.Сваля се ключалката и се сменя някакъв чип вътре и се препрограмира.В Пловдив имам сигурен човек,който го прави.Излиза около 200лв ако трябва да се смени и САМ модула,ако е само за препрограмиране е по-евтино.
  • 0

#26 jwr

jwr

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Gotham City

Публикувано 31 май 2012 - 21:01

Здравейте ,

Карам от известно време C220 w203 , изминавам 200 км , покой на колата 2 дни , качвам се да паля , но не иска , върти но не пали , грешки не изписва , лампата за свещите загасва . . Моля за съдействие
  • 0

#27 CvetanDianov

CvetanDianov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Developer отскоро с C220 CDI sportcupe
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C220 CDI sportcoupe

Публикувано 01 септември 2017 - 05:52

Здравейте, момчета и аз имам подобен проблем със моя C220CDI sportcupe 2001.При мен Паля и гася от първия път и днес се получи като при вас.

Паркирах я след време се върнах и въртя едно леко цък и толкоз. Първоначално помислих че съм свършил горивото долях 10Л дизел. Стрелката се дигна ефекта същия. Като въртя не премигва, бордовия работи показва всичко. Викнах едни познати уж за ток, но пък бутахме първо не пална после я дърпахме пална. Като я угасихме пак не запали, но после с бутане по лесно палеше.

Някои ако даде съвети или адрес за диагностика, ще съм благодарен.


  • 0

#28 здравко1982

здравко1982

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    270 cdi 2002

Публикувано 05 септември 2017 - 06:32

И значи ако искам да си сменя акумолатора какво да направя ? Трябва да я засиля тука в нашият язовир и повече да не я тарся. :drift



Колеги помагаите с турбото, имам проблем и не зная как да го отстраня, изключва ми на 90-100 км горе долу, когато задаржа педала около няколко секунди дори минута, и турбото го няма повече , и чак след като огася колата и я запля отново вече работи. Ако някои знае как какво защо нека помогне!

Колега преди да взема бенца карах сеат леон,после голф 4 и при двете коли имах същия проблем.При минаване на 3000 оборота колата забиваше муцуната (изключваше турбината) и след рестарт на двигателя тръгваше пак.И при двете коли се оказаха задръстени колекторни тръби,след почистване никакъв проблем повече.Не знам дали и при мерцедеса е същото???


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни