Проблем с паленето W203Проблем с паленето W203
Започната от dzatara, 05 май 2009 - 17:35:40
27 мнения по тази тема
#16
Публикувано 17 август 2011 - 17:21
Здравейте колеги,прегледах всички 9 страници в категорията w 203, но не успях да открия нищо по проблема който ме е налегнал.Предварително се извинявам, ако вече се е писало по него и ви натоварвам с моят проблем.
От около 3 седмици колата ( w 203) започна да пали когато тя си поиска.Вкарвам ключа, стартера върти и до там, не иска да запали и това го прави и при студен и при загрял двигател. Случвало ми се е след като измина 200 км като загася двигателя и след 2 часа се опитам да запаля и не иска. След около 20-30 пъти безуспешно опитване, колата запалва. Също така и сутрин когато е студен двигателя, отново върти и не пали и след 4-5 минути опити си запалва. Преди няколко дена закарах колата на самоход до Бош Пловдив, но там като се сабраха 3-4 човека ми казаха , че няма как да разберат какво и има при условие , че в същия момент колата си работи и трябвало да я оставя там да я чакат да спре да пали.Аз обаче не живея в града и ми е малко трудно да го изпълня.Можете ли да ми дадете някакви насоки от какво може да е , защото ми се иска да избегна "мотодът на изключването" т.е. да сменят всичко от което може да е докато не се получи.А може и да няма друг начин.
Благодаря.
От около 3 седмици колата ( w 203) започна да пали когато тя си поиска.Вкарвам ключа, стартера върти и до там, не иска да запали и това го прави и при студен и при загрял двигател. Случвало ми се е след като измина 200 км като загася двигателя и след 2 часа се опитам да запаля и не иска. След около 20-30 пъти безуспешно опитване, колата запалва. Също така и сутрин когато е студен двигателя, отново върти и не пали и след 4-5 минути опити си запалва. Преди няколко дена закарах колата на самоход до Бош Пловдив, но там като се сабраха 3-4 човека ми казаха , че няма как да разберат какво и има при условие , че в същия момент колата си работи и трябвало да я оставя там да я чакат да спре да пали.Аз обаче не живея в града и ми е малко трудно да го изпълня.Можете ли да ми дадете някакви насоки от какво може да е , защото ми се иска да избегна "мотодът на изключването" т.е. да сменят всичко от което може да е докато не се получи.А може и да няма друг начин.
Благодаря.
#17
Публикувано 17 август 2011 - 20:31
Колега,Здравейте колеги,прегледах всички 9 страници в категорията w 203, но не успях да открия нищо по проблема който ме е налегнал.Предварително се извинявам, ако вече се е писало по него и ви натоварвам с моят проблем.
От около 3 седмици колата ( w 203) започна да пали когато тя си поиска.Вкарвам ключа, стартера върти и до там, не иска да запали и това го прави и при студен и при загрял двигател. Случвало ми се е след като измина 200 км като загася двигателя и след 2 часа се опитам да запаля и не иска. След около 20-30 пъти безуспешно опитване, колата запалва. Също така и сутрин когато е студен двигателя, отново върти и не пали и след 4-5 минути опити си запалва. Преди няколко дена закарах колата на самоход до Бош Пловдив, но там като се сабраха 3-4 човека ми казаха , че няма как да разберат какво и има при условие , че в същия момент колата си работи и трябвало да я оставя там да я чакат да спре да пали.Аз обаче не живея в града и ми е малко трудно да го изпълня.Можете ли да ми дадете някакви насоки от какво може да е , защото ми се иска да избегна "мотодът на изключването" т.е. да сменят всичко от което може да е докато не се получи.А може и да няма друг начин.
Благодаря.
Автомобила кога е обслужван за последно и по точно горивния филтър?
Има възможност проблема да е в електрониката, което е скъпо.
Колко ключа имаш за колата? Ако са повече от един, пробвал ли си дали ще запали с втория, когато не иска с първия?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#18
Публикувано 17 август 2011 - 21:07
Колата е обслужвана преди 14 000 км и сега пак е за обслужване, даже ми изписва всеки път като опитам да я запаля, че остават 1000 км до смяната на маслото. Имам два ключа и съм пробвал и двата, когато не искаше да запали и нищо.В момента чакам да откаже тотално,за да мога да я закарам някъде. С това палене когато си иска ме измъчва, дори мее страх и да я карам.Компютъра непоказва нищо, освен , че ми е изгорял преден ляв габарит, което си е и истина и това е.
#19
Публикувано 17 август 2011 - 21:21
Като спре съвсем да пали, няма как да я закараш, само с репатриране, че за теглене сю с автомата е лошо.Колата е обслужвана преди 14 000 км и сега пак е за обслужване, даже ми изписва всеки път като опитам да я запаля, че остават 1000 км до смяната на маслото. Имам два ключа и съм пробвал и двата, когато не искаше да запали и нищо.В момента чакам да откаже тотално,за да мога да я закарам някъде. С това палене когато си иска ме измъчва, дори мее страх и да я карам.Компютъра непоказва нищо, освен , че ми е изгорял преден ляв габарит, което си е и истина и това е.
Имам човек, който би могъл да помогне, но е в София, да не гиворим, че в момента е на море.
Драсни ми една лична, да ми напомниш, тъкмо ще се е върнал, следващата седмица, да говоря с него за симптомите и колко би ти струвало лечението.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#20
Публикувано 17 август 2011 - 22:00
Благодаря колега, другата седмица ще ти пиша едно на лични да видим какво става.Тя колата и без това си стои в гаража и нея карам.
#21
Публикувано 24 август 2011 - 13:39
Колеги на мене ми изписва същата грешка (El. Power Control)когато изпреварвам но много рязко изляза за да го изпреваря. Ако вляза в другото платно по-плавно проблема не се появява. След като ми изгаси двигателя, изчаквам 30 сек. и паля. Колата се държи така все едно проблема не е съществувал.
#22
Публикувано 24 август 2011 - 14:10
ами закачи я на диагностика
има един клапан и един датчик на рейката
и един преди помпата
обикновенно някой от тях е
има един клапан и един датчик на рейката
и един преди помпата
обикновенно някой от тях е
#23
Публикувано 09 май 2012 - 20:34
Здравейте имам въпрос към колегата дето е пуснал тази темичка в крайна сметка разбра ли от какво неще да ти пали колата оправи ли я то се е минало доста време от пускането на темата но не намирам решението на проблема , който го имам и аз от няколко седмици на същият двигател самоче е купе ще съм ти много благодарен ако споделиш малко за решението на този проблем или поне някой който знае че вариантите не са никак малко и явно това си им е някакъв дефект де да знам благодаря предварително.
#24
Публикувано 09 май 2012 - 21:10
Писал е, че било заради махането на акумулатора и после човек от неговия град успял да го обучи наново.
#25
Публикувано 27 май 2012 - 21:40
Проблема е от модула в ключалката-имобилайзера.Аз имах същия проблем на 203-ката.Зимата в студа проблема се обостря,катосе стопли се оправя и колата започва да пали по-лесни и така докато пак не застудее и не ти се наложи да зъзнеш на паркинга пред мола и да и се молиш да си разпознае ключа,да отлючи белезника на волана и да запали.Сваля се ключалката и се сменя някакъв чип вътре и се препрограмира.В Пловдив имам сигурен човек,който го прави.Излиза около 200лв ако трябва да се смени и САМ модула,ако е само за препрограмиране е по-евтино.
#26
Публикувано 31 май 2012 - 21:01
Здравейте ,
Карам от известно време C220 w203 , изминавам 200 км , покой на колата 2 дни , качвам се да паля , но не иска , върти но не пали , грешки не изписва , лампата за свещите загасва . . Моля за съдействие
Карам от известно време C220 w203 , изминавам 200 км , покой на колата 2 дни , качвам се да паля , но не иска , върти но не пали , грешки не изписва , лампата за свещите загасва . . Моля за съдействие
#27
Публикувано 01 септември 2017 - 05:52
Здравейте, момчета и аз имам подобен проблем със моя C220CDI sportcupe 2001.При мен Паля и гася от първия път и днес се получи като при вас.
Паркирах я след време се върнах и въртя едно леко цък и толкоз. Първоначално помислих че съм свършил горивото долях 10Л дизел. Стрелката се дигна ефекта същия. Като въртя не премигва, бордовия работи показва всичко. Викнах едни познати уж за ток, но пък бутахме първо не пална после я дърпахме пална. Като я угасихме пак не запали, но после с бутане по лесно палеше.
Някои ако даде съвети или адрес за диагностика, ще съм благодарен.
#28
Публикувано 05 септември 2017 - 06:32
И значи ако искам да си сменя акумолатора какво да направя ? Трябва да я засиля тука в нашият язовир и повече да не я тарся.
Колеги помагаите с турбото, имам проблем и не зная как да го отстраня, изключва ми на 90-100 км горе долу, когато задаржа педала около няколко секунди дори минута, и турбото го няма повече , и чак след като огася колата и я запля отново вече работи. Ако някои знае как какво защо нека помогне!
Колега преди да взема бенца карах сеат леон,после голф 4 и при двете коли имах същия проблем.При минаване на 3000 оборота колата забиваше муцуната (изключваше турбината) и след рестарт на двигателя тръгваше пак.И при двете коли се оказаха задръстени колекторни тръби,след почистване никакъв проблем повече.Не знам дали и при мерцедеса е същото???
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни