Проблем с паленето W203Проблем с паленето W203
Започната от dzatara, 05 май 2009 - 17:35:40
27 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 май 2009 - 17:35
Здравейте колеги, значи карам Mercedes C220 CDI W203 2001г. И вчера го спирам пред нас,слизам от колата и след около час се вращам и ми изписва на екрана Electonic Power Control -Вкарам ключа но не иска да пали, и от тук на такат тази кола сякаш умря, не иска да запали пробвах всичко, зареждане на акумолатор ( оказа се че не е от него) качване на тестери и т.н. грешка по електрониката няма. Значи вкарвам ключа, взима си ключа завартам т.е. давам контакт светкат всички лампички трагвам да го пала и нищо нито се пробва да заварти нито нищо се едно няма двигател тая кола, един майстор се опита да я запали аварийно от контролното тъбло в предния капак под стъклоото, но уви пак не стана просто заварта двигателя но неще да запали т.е. мъчи се да запали но не успява. Ако някои знае нека даде савет помощ и мнение. Благодаря предварително !!!
#2
Публикувано 05 май 2009 - 21:19
Да не са се задръстили горивопроводите/горивният филтър.
Какви ли не боклуци има из родните горива..
Какви ли не боклуци има из родните горива..
#3
Публикувано 06 май 2009 - 11:11
ами не знам да ти кажа, значи възможно е но не знам как и какво да направа и как да разбера да ли е това ?
#4
Публикувано 10 май 2009 - 04:51
Здравейте колеги, значи карам Mercedes C220 CDI W203 2001г. И вчера го спирам пред нас,слизам от колата и след около час се вращам и ми изписва на екрана Electonic Power Control -Вкарам ключа но не иска да пали, и от тук на такат тази кола сякаш умря, не иска да запали пробвах всичко, зареждане на акумолатор ( оказа се че не е от него) качване на тестери и т.н. грешка по електрониката няма. Значи вкарвам ключа, взима си ключа завартам т.е. давам контакт светкат всички лампички трагвам да го пала и нищо нито се пробва да заварти нито нищо се едно няма двигател тая кола, един майстор се опита да я запали аварийно от контролното тъбло в предния капак под стъклоото, но уви пак не стана просто заварта двигателя но неще да запали т.е. мъчи се да запали но не успява. Ако някои знае нека даде савет помощ и мнение. Благодаря предварително !!!
ЗДРАВЕЙ.ЗНАЧИ И АЗ ИМАМ СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ НА МОЙТА С КЛАСА С220 СDI W 203 ЗА ВТОРИ ПАТ МИ СЕ ПОЛУЧАВА ПРЕДИ ЕДНА ГОДИНА СЕ СЛУЧИ ЗА ПАРВИ ПЪТ И ТОГАВА Я ЗАКАРАХ В СУПЕР ДИЗЕЛ НЕЩТО ПОМПАТА ПРОМИВАХА СРЕЩУ 500 ЛЕВА.И СИ ВЗИМАМ КОЛАТА И ПАК ТАКА 5 ПЪТИ Я ОСТАВЯХ ТАМ И НАЙ НАКРАЯ СЕ ОКАЗА НЯКАКВО ПАЛЧЕ НА ГОРИВНИЯ ФИЛТЪР.ДНЕС ПАК ТРЪГВАМ ДА ПАЛЯ ВЪРТА ЗАПАЛВА И ВЕДНАГА ГАСНЕ СЛЕД 2 ОПИТА ВЪРТЕНЕ ПАЛИ!АКО ОТСТРАНИШ ПРОБЛЕМА ПИШИ!
#5
Публикувано 10 май 2009 - 13:07
Значи обиколих всякакви маистори но никои нищо не може да ми каже. Преди два дни доидеха едни момчета от Бургас ( аз сън от Монтана) които разбират от електроника и т.н. и ми казаха, че тези коли имат 3 чипа за запалване, те са 1-вия е в ключа 2-рия е под тъблото и 3-тия в компютъра на двигателя, та те ми казаха че е възможно чипа под тъблото които се води имобилаизерен да се е изтрила паметта му т.е. някакво обаркване и за това не иска да запали колата. Не мисля че имам проблем в нещо друго. Във вторник ще я карам в Балакн Стар. Много се притеснявам да я оставям на някакви посредствени майстори на коли които си нямат и хабер от тези коли след 2001 особенно Мерцедесите с електрониката. Просто ме изумяват като я закарам на някой маистор гледа сякаш вижда кола за първи път . Та колега мисълта ми е следната, значи винаги евтиното излиза скъпо което е не съмнено така, майстори колкото искаш но много малко ще ти отстранят проблема както и моя. Решил съм да си я закарам там дето е излязла,имам повече довереи и т.н.
Като оправя колата ще пиша какво и е и колко ми е излязло всичко. Успех и на теб.
Като оправя колата ще пиша какво и е и колко ми е излязло всичко. Успех и на теб.
#6
Публикувано 12 май 2009 - 13:26
Не искам да звуча назидателно, но щом ти е пишело "Electonic Power Control" е ясно че е имало някаква грешка записана. Как тогава при диагностика ти казват че нямало грешки и дори се и опитват "аварийно" да я палят. Моли се да не са ти скапали някой електронен модул с тия паленета. Това да не е жигула, да го бутнеш или да му подадеш ток на стартера и да запали.
Колега, даже старите мотори от началото на 90-те имат електроника и памет за грешки и дизелите и бензиновите, но това майсторите в повечето сервизи не са го и сънували, ками ли някой да се сети да ги прочете. ОМ 602 и 603 моторите имат електронни системи за контрол на оборотите на празен ход.
За Балкан Стар мисля че си взел правилно решение - там имат и апаратурата и литературата да ти определят правилно проблема и се надявам че ще успеят да ти излекуват колата.
Колега, даже старите мотори от началото на 90-те имат електроника и памет за грешки и дизелите и бензиновите, но това майсторите в повечето сервизи не са го и сънували, ками ли някой да се сети да ги прочете. ОМ 602 и 603 моторите имат електронни системи за контрол на оборотите на празен ход.
За Балкан Стар мисля че си взел правилно решение - там имат и апаратурата и литературата да ти определят правилно проблема и се надявам че ще успеят да ти излекуват колата.
#7
Публикувано 25 май 2009 - 21:16
Здравейте колеги, отстраних проблема преди около седмица. Значи закарах колата до Балкан Стар и хората ми казаха че Електронният блок (т.е. главният компютър)е изгорял, и смяната му ще струва 3600лв.с ДДС с поръчка от Германия. Но в Монтана има един майстор който се отстранява такива проблеми, и си варнах колата с цел той да я оправи. Значи по комоютъра нямаше нищо изгоряло просто на кохара в Балкан Стар така им е по лесно, а просто самият комютър му се е обаркала паметта поради махане на клемите на акомулатора до като ключа е бил на ключалката. И накратко просто трябало да се препрограмира на ново, и това ми струваше 400лв. колата ми сега върви без никакви проблеми.
#8
Публикувано 25 май 2009 - 22:05
Здравейте колеги, отстраних проблема преди около седмица. Значи закарах колата до Балкан Стар и хората ми казаха че Електронният блок (т.е. главният компютър)е изгорял, и смяната му ще струва 3600лв.с ДДС с поръчка от Германия. Но в Монтана има един майстор който се отстранява такива проблеми, и си варнах колата с цел той да я оправи. Значи по комоютъра нямаше нищо изгоряло просто на кохара в Балкан Стар така им е по лесно, а просто самият комютър му се е обаркала паметта поради махане на клемите на акомулатора до като ключа е бил на ключалката. И накратко просто трябало да се препрограмира на ново, и това ми струваше 400лв. колата ми сега върви без никакви проблеми.
Абе тука из форума има един човек, дето разправя да не се махат акумулаторите, без да се свърже колата на външен източник, ама няма кой да слуша!!!
Виж, ако беше слушал(чел), нямаше да те дерат 400 кинта плюс разходка до БС и прочие.
Извода: на тия сървъри с ДВГ, никакво махане на акумулатор!
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#9
Публикувано 29 май 2009 - 19:50
И значи ако искам да си сменя акумолатора какво да направя ? Трябва да я засиля тука в нашият язовир и повече да не я тарся.
Колеги помагаите с турбото, имам проблем и не зная как да го отстраня, изключва ми на 90-100 км горе долу, когато задаржа педала около няколко секунди дори минута, и турбото го няма повече , и чак след като огася колата и я запля отново вече работи. Ако някои знае как какво защо нека помогне!
Колеги помагаите с турбото, имам проблем и не зная как да го отстраня, изключва ми на 90-100 км горе долу, когато задаржа педала около няколко секунди дори минута, и турбото го няма повече , и чак след като огася колата и я запля отново вече работи. Ако някои знае как какво защо нека помогне!
#10
Публикувано 29 май 2009 - 19:59
Като искаш да смениш акумулатора, закачш един деруг акумулатор с кабели за палене, махаш стария, слагаш новия и откачаш външния. Ако ти е по-удобно, може и в язовира да го правиш.И значи ако искам да си сменя акумолатора какво да направя ? Трябва да я засиля тука в нашият язовир и повече да не я тарся.
Колеги помагаите с турбото, имам проблем и не зная как да го отстраня, изключва ми на 90-100 км горе долу, когато задаржа педала около няколко секунди дори минута, и турбото го няма повече , и чак след като огася колата и я запля отново вече работи. Ако някои знае как какво защо нека помогне!
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#11
Публикувано 11 юни 2009 - 22:31
Провери си дебитометъра.И значи ако искам да си сменя акумолатора какво да направя ? Трябва да я засиля тука в нашият язовир и повече да не я тарся.
Колеги помагаите с турбото, имам проблем и не зная как да го отстраня, изключва ми на 90-100 км горе долу, когато задаржа педала около няколко секунди дори минута, и турбото го няма повече , и чак след като огася колата и я запля отново вече работи. Ако някои знае как какво защо нека помогне!
#12
Публикувано 11 юни 2009 - 23:04
Абе тука из форума има един човек, дето разправя да не се махат акумулаторите, без да се свърже колата на външен източник, ама няма кой да слуша!!!
Виж, ако беше слушал(чел), нямаше да те дерат 400 кинта плюс разходка до БС и прочие.
Извода: на тия сървъри с ДВГ, никакво махане на акумулатор!
Стига говори глупости, и к'во като махне акумулатора?!
Може да светне някоя друга лапма, ама много рядко..... ама да не запали.... тц....
Тръгваш да сваляш мотора, кутия, колектори и тн.... , примерно, за к'ъв ти е да е вързваш към друг източник, за какво? По-добре тогава си остави акумулатора, или се завари отдолу.... та да направиш другата по хубава беля с повече последствия....
#13
Публикувано 12 юни 2009 - 08:49
Стига говори глупости, и к'во като махне акумулатора?!
Може да светне някоя друга лапма, ама много рядко..... ама да не запали.... тц....
Тръгваш да сваляш мотора, кутия, колектори и тн.... , примерно, за к'ъв ти е да е вързваш към друг източник, за какво? По-добре тогава си остави акумулатора, или се завари отдолу.... та да направиш другата по хубава беля с повече последствия....
Това което пишеш са глупости. Разбира се че в сервиза ще си откачат акумулатора, но идеята на по-новите коли не е да си ги правиш в гаража или пред блока.
Най-малкото в книжката пише каква е последователността на свалянето на кабелите и предполагам има защо да го пишат. От сваляне на акумулатор не само някоя лампа може да светне, а може да се обърка имобилайзера и не можеш да светнеш нито една лампа повече, както и да се наложи да се бръкнеш бая за нова ИЧ ключалка.
Ако ти звучи невъзможно, мога ди снимам фактурата за ИЧ ключалката на бащами за Е-класата, че и той беше пъргав с акумулатора.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#14
Публикувано 13 юни 2009 - 13:54
Лично аз моя акумулатор съм го махал 5-6 пъти и освен ESP(трябва да се завърти волана в крайно дясно и ляво положение) никаква друга индикация не излиза след това.
А-да трябва да обучавам прозорците също. Нищо друго!
А-да трябва да обучавам прозорците също. Нищо друго!
#15
Публикувано 28 юни 2009 - 16:46
Колегата "дзарата" да си провери вакумите и по-конкретно данеби да смуче въздух от някой. Най-подробно да огледа предния десен фар и вакума влизащ в него, както и вакумите до клапана на турбото и до самата турбина. Също така, да провери дали не е спукана мембраната на самия регулатор на турбината! Смятам, че след тези проверки ще има радостни възгласи по темата. Успех дзара!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни