Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Теч на нафта - пълни чашкитеW 140 300 TD


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 RRR

RRR

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 124 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 04 May 2009 - 21:35

Така, пускам един ден климатика и мирише на нафта. Бре отварям капака над цилидрите където са чашките и какво да видя, пълни до горе с нафта. Хайде едно източване подсушаване и смяна на всички маркучи на върнатата нафта. Помислих че маркучите са стари и някой е изпуснал. Обаче след няколко дни пак същото но сега го хванах на време и се оказа че само чашката на 4 цилиндър е с нафта, хайде пак маркуча смяна и вече като го направи пак за 3 път пак същия 4 цилиндър съм сигурен че не е от маркучите. Един познат сподели че може дюзата или да изпуска или някаква метална шайба на нея - името и започва с Д ама какво беше не помня, която служи за оплътнение (ако има такава) въобще може да създава проблем. Кажете откъде да почвам с проверките че ако някой мине и ми драсне една клечка на гащите, жив ще ме изгори така съм се усмърдял
  • 0
W140 300 TD 98г.

#2 cartrader

cartrader

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 73 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 400 CDI Exclusive

Posted 04 May 2009 - 22:48

Колега,имал съм същия проблем на E 250 TD .След трета смяна на маркучите за обратната нафта в рамките на 1 седмица ,отидох до Балкан Стар и си взех маркуч от там.
Проблема повече не се появи.Продава се на метър и външно е мръсно бял на цвят ,никъде не съм виждал да продават такъв.Цената му също е леко неприятна 30лв - 1м.
Естествено,почни от по-лесното - притегни гайката на тръбичката на дюзата отгоре .Свали и огледай самата тръбичка в основата където е лещата към дюзата,случвало ми се е да се сцепи точно там (от вибрациите може би )
  • 0

#3 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Posted 05 May 2009 - 09:52

С мойта С-класа същата работа.Купувам аз маркучи,а те все изпускат след 3-4 дена.Тогава си купих маркучи на Goodyear и няма проблеми.Определено си личи,че са качествени и по-дебели от другите ментаци.Друг вариянт е от БС,там са оригинални и не би трябвало да има проблеми :icon_welldone:
  • 0

#4 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 05 May 2009 - 16:38

проблема ти е от маркучлета-менте за излишната нафта-гарантирам!при 4-клапановите дизели,където разпръсквачите са над главата(и маркучлетата),и всичко е затворено с капак сещай се каква температура се получава....?затова само оригинални-всички други изкарват около 100км.-не повече!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#5 RRR

RRR

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 124 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 05 May 2009 - 20:23

това което ме кара да мисля че не е от маркучите е че само на 4 цилиндър го прави. И като се напълни и прелива в останалите Или е някакво съвпадение или наистина са маркучи менте. Ще почна първо с оригинални и ако пак има проблем вече ще му бръкна по дюзи и т.н.
  • 0
W140 300 TD 98г.

#6 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 05 May 2009 - 20:34

това което ме кара да мисля че не е от маркучите е че само на 4 цилиндър го прави. И като се напълни и прелива в останалите Или е някакво съвпадение или наистина са маркучи менте. Ще почна първо с оригинални и ако пак има проблем вече ще му бръкна по дюзи и т.н.



Уфффффффф!!! :kill_myself:
Абе какви хора сте?!Като имаш мнение и подозрения що питаш?! :dontknow: И какво съвпадение заподозря,че не разбрах...?!Като се напълни догоре от единия цилиндър започва да пълни навсякъде,а накрая се оттича по един улей на отливката баш върху генерацията!

Ок-ръчкай си дюзите,сваляй ги,разхвърляй зорлем и т.н.!
Успех и кажи как са били дюзите после! :0_yahoo:

Абе що ли пиша изобщо...хубаво си траех напоследък,ама на...
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#7 petro

petro

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    мерцедес с250-продаден
    W203-200 kompressor

Posted 05 May 2009 - 20:51

Колегите са прави,сменяй маркучите с оригинални и зачисти там
където влизат в дюзите,говоря от личен опит.40.18лв.за1.5м.маркуч
от Балканстар
  • 0

#8 mari0

mari0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 487 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Posted 05 May 2009 - 22:13

колега аз имах същия проблем смених тирбичката за нафтата и се оправи
  • 0
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg

#9 fika210

fika210

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 738 Posts:
  • Град:Най-голямото село
  • Автомобил:
    W201 1991
    W210 2000

Posted 07 May 2009 - 11:26

http://www.autopars2...&category_id=79
....онова дето започва с Д му казват дихтунг българите, щото немците му викат dihtung = уплътнител

...даже и бай Гугалов така му вика..
:)
  • 0
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....

На тази сладурана е кръстена нашата марка
Публикувано изображение
Мерседес Йелинек

#10 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 07 May 2009 - 16:02

Дихтунг със сигурност се пише така, въпреки че из България разни "майстори" използват най-различни наименования- дифтунки, дифтонзи и т.н.
Обикновено "дихтунг" представлява шайба от мек метал (мед в повечето случаи, но има и алуминиеви) която шайба служи за уплътнение на места където се изисква стягане с по-голямо усилие или са подложени на химично влияние- горива масла и т.н.
При всяко разхлабване на връзката е желателно да се подменят дихтунгите, в противен случай често протичат.
  • 0

#11 RRR

RRR

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 124 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 15 May 2009 - 09:48

Здравейте, леко съм щастлив. Смених маркучите с оригинални от БС и вече два дни няма течове. Дано да не е съвпадение.
Интересното е че само на 4 цилиндър пускаше и ако го изпусна прелива в останалите. Това доста ме заблуди че всеки път само на 4 пуска нафта и си мислех, даже бях сигурен че не е от маркучите. Още няколко дни ако е така, слагам пластмасовия капак и ще считам проблема за решен.
Междудругото от БС казват че маркуч с дължина един метър стига, НО не е достатъчен. Поне 1.30м. Цена за метър е 26лева, май и няколко стотинки.
  • 0
W140 300 TD 98г.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users