Теч на нафта - пълни чашкитеW 140 300 TD
Started by RRR, 04 May 2009 - 21:35:42
10 replies to this topic
#1
Posted 04 May 2009 - 21:35
Така, пускам един ден климатика и мирише на нафта. Бре отварям капака над цилидрите където са чашките и какво да видя, пълни до горе с нафта. Хайде едно източване подсушаване и смяна на всички маркучи на върнатата нафта. Помислих че маркучите са стари и някой е изпуснал. Обаче след няколко дни пак същото но сега го хванах на време и се оказа че само чашката на 4 цилиндър е с нафта, хайде пак маркуча смяна и вече като го направи пак за 3 път пак същия 4 цилиндър съм сигурен че не е от маркучите. Един познат сподели че може дюзата или да изпуска или някаква метална шайба на нея - името и започва с Д ама какво беше не помня, която служи за оплътнение (ако има такава) въобще може да създава проблем. Кажете откъде да почвам с проверките че ако някой мине и ми драсне една клечка на гащите, жив ще ме изгори така съм се усмърдял
W140 300 TD 98г.
#2
Posted 04 May 2009 - 22:48
Колега,имал съм същия проблем на E 250 TD .След трета смяна на маркучите за обратната нафта в рамките на 1 седмица ,отидох до Балкан Стар и си взех маркуч от там.
Проблема повече не се появи.Продава се на метър и външно е мръсно бял на цвят ,никъде не съм виждал да продават такъв.Цената му също е леко неприятна 30лв - 1м.
Естествено,почни от по-лесното - притегни гайката на тръбичката на дюзата отгоре .Свали и огледай самата тръбичка в основата където е лещата към дюзата,случвало ми се е да се сцепи точно там (от вибрациите може би )
Проблема повече не се появи.Продава се на метър и външно е мръсно бял на цвят ,никъде не съм виждал да продават такъв.Цената му също е леко неприятна 30лв - 1м.
Естествено,почни от по-лесното - притегни гайката на тръбичката на дюзата отгоре .Свали и огледай самата тръбичка в основата където е лещата към дюзата,случвало ми се е да се сцепи точно там (от вибрациите може би )
#3
Posted 05 May 2009 - 09:52
С мойта С-класа същата работа.Купувам аз маркучи,а те все изпускат след 3-4 дена.Тогава си купих маркучи на Goodyear и няма проблеми.Определено си личи,че са качествени и по-дебели от другите ментаци.Друг вариянт е от БС,там са оригинални и не би трябвало да има проблеми
#4
Posted 05 May 2009 - 16:38
проблема ти е от маркучлета-менте за излишната нафта-гарантирам!при 4-клапановите дизели,където разпръсквачите са над главата(и маркучлетата),и всичко е затворено с капак сещай се каква температура се получава....?затова само оригинални-всички други изкарват около 100км.-не повече!
#5
Posted 05 May 2009 - 20:23
това което ме кара да мисля че не е от маркучите е че само на 4 цилиндър го прави. И като се напълни и прелива в останалите Или е някакво съвпадение или наистина са маркучи менте. Ще почна първо с оригинални и ако пак има проблем вече ще му бръкна по дюзи и т.н.
W140 300 TD 98г.
#6
Posted 05 May 2009 - 20:34
това което ме кара да мисля че не е от маркучите е че само на 4 цилиндър го прави. И като се напълни и прелива в останалите Или е някакво съвпадение или наистина са маркучи менте. Ще почна първо с оригинални и ако пак има проблем вече ще му бръкна по дюзи и т.н.
Уфффффффф!!!
Абе какви хора сте?!Като имаш мнение и подозрения що питаш?! И какво съвпадение заподозря,че не разбрах...?!Като се напълни догоре от единия цилиндър започва да пълни навсякъде,а накрая се оттича по един улей на отливката баш върху генерацията!
Ок-ръчкай си дюзите,сваляй ги,разхвърляй зорлем и т.н.!
Успех и кажи как са били дюзите после!
Абе що ли пиша изобщо...хубаво си траех напоследък,ама на...
#7
Posted 05 May 2009 - 20:51
Колегите са прави,сменяй маркучите с оригинални и зачисти там
където влизат в дюзите,говоря от личен опит.40.18лв.за1.5м.маркуч
от Балканстар
където влизат в дюзите,говоря от личен опит.40.18лв.за1.5м.маркуч
от Балканстар
#8
Posted 05 May 2009 - 22:13
колега аз имах същия проблем смених тирбичката за нафтата и се оправи
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
#9
Posted 07 May 2009 - 11:26
http://www.autopars2...&category_id=79
....онова дето започва с Д му казват дихтунг българите, щото немците му викат dihtung = уплътнител
...даже и бай Гугалов така му вика..
....онова дето започва с Д му казват дихтунг българите, щото немците му викат dihtung = уплътнител
...даже и бай Гугалов така му вика..
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
#10
Posted 07 May 2009 - 16:02
Дихтунг със сигурност се пише така, въпреки че из България разни "майстори" използват най-различни наименования- дифтунки, дифтонзи и т.н.
Обикновено "дихтунг" представлява шайба от мек метал (мед в повечето случаи, но има и алуминиеви) която шайба служи за уплътнение на места където се изисква стягане с по-голямо усилие или са подложени на химично влияние- горива масла и т.н.
При всяко разхлабване на връзката е желателно да се подменят дихтунгите, в противен случай често протичат.
Обикновено "дихтунг" представлява шайба от мек метал (мед в повечето случаи, но има и алуминиеви) която шайба служи за уплътнение на места където се изисква стягане с по-голямо усилие или са подложени на химично влияние- горива масла и т.н.
При всяко разхлабване на връзката е желателно да се подменят дихтунгите, в противен случай често протичат.
#11
Posted 15 May 2009 - 09:48
Здравейте, леко съм щастлив. Смених маркучите с оригинални от БС и вече два дни няма течове. Дано да не е съвпадение.
Интересното е че само на 4 цилиндър пускаше и ако го изпусна прелива в останалите. Това доста ме заблуди че всеки път само на 4 пуска нафта и си мислех, даже бях сигурен че не е от маркучите. Още няколко дни ако е така, слагам пластмасовия капак и ще считам проблема за решен.
Междудругото от БС казват че маркуч с дължина един метър стига, НО не е достатъчен. Поне 1.30м. Цена за метър е 26лева, май и няколко стотинки.
Интересното е че само на 4 цилиндър пускаше и ако го изпусна прелива в останалите. Това доста ме заблуди че всеки път само на 4 пуска нафта и си мислех, даже бях сигурен че не е от маркучите. Още няколко дни ако е така, слагам пластмасовия капак и ще считам проблема за решен.
Междудругото от БС казват че маркуч с дължина един метър стига, НО не е достатъчен. Поне 1.30м. Цена за метър е 26лева, май и няколко стотинки.
W140 300 TD 98г.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users