Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

налягане на фреон


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 FOKERA1979

FOKERA1979

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    w210-2.5td

Публикувано 04 май 2009 - 14:35

здравеите колеги моля някои да каже колко трябва да бьде налягането на фреона, на дисплея пише 04-бара или атмосфери при вкл./иск. компресор постояно 04.Благодаря предварително на всички :icon_coolgrin: оп само за перките като вкл. климатроника не трябвали да заработят :dontknow: -благодарско
  • 0

#2 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 213 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 май 2009 - 19:12

Колега зависи къде се мери налягането , преди или след компресора . Слд компресора може да стигне и до 15 - 20 бара , но доколкото знам на около 15 бара се включват перките ,така че не е задължително да се включат веднага след пускане на климатика . Най добре отиди на сервиз за климатици и там може дасе измери какво налягане имаш преди и след компресора , защото това мерене става със специални манометри и маркучи които се закачат към изводите на климатичната инсталация . Успех ! :icon_coolgrin:
  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#3 FOKERA1979

FOKERA1979

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    w210-2.5td

Публикувано 04 май 2009 - 19:57

благодарско брат аз него меря това показва на дисплея дори и компресора да е изклю4ен.а сервиз за хладилници ясно но след празниците :drift1: quote name='Майсторо' date='4th May 2009 - 20:12' post='165426']
Колега зависи къде се мери налягането , преди или след компресора . Слд компресора може да стигне и до 15 - 20 бара , но доколкото знам на около 15 бара се включват перките ,така че не е задължително да се включат веднага след пускане на климатика . Най добре отиди на сервиз за климатици и там може дасе измери какво налягане имаш преди и след компресора , защото това мерене става със специални манометри и маркучи които се закачат към изводите на климатичната инсталация . Успех ! :icon_coolgrin:
[/quote]
  • 0

#4 FOKERA1979

FOKERA1979

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    w210-2.5td

Публикувано 05 май 2009 - 19:34

никои ли неразбира от фреон :dontknow:
  • 0

#5 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 05 май 2009 - 19:49

Аз много не разбрах питането и проблема(ако го има,де)...?
Налягането в системата при неработещ компресор зависи до голяма степен от количеството фреон,който рядко е,колкото трябва да бъде-щото рядко някой ходи всяка година(или два пъти годишно)да си върже климатика на климатикаджийска машина,за да види има ли липса на фреон,колко е точно,на колко атмосфери налягане се вкл. охлаждането,какво налягане се поддържа при работа,маслото във фреона(50-100грама) какво е на вид,за смяна ли е,и т.н. ...
В зависимост от марка и модел налягането в покой е от 4 до 6 атм.,а охлаждането се вкл. от 15 до 22атм.
И забрави мерене с манометри-само климатикаджийска машина!!!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#6 FOKERA1979

FOKERA1979

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    w210-2.5td

Публикувано 05 май 2009 - 20:04

мерси за из4ерпателния отговор проблема е духа хладко не е от дуо витилите проверениса , искам да разбера компресора ли неправи налягане или е малко фреона шот като отида на маистор нали се сещаш какво увьртане по4ва и накрая взе парите и проблема остава ;) приемам препорьки за маистор

Аз много не разбрах питането и проблема(ако го има,де)...?
Налягането в системата при неработещ компресор зависи до голяма степен от количеството фреон,който рядко е,колкото трябва да бъде-щото рядко някой ходи всяка година(или два пъти годишно)да си върже климатика на климатикаджийска машина,за да види има ли липса на фреон,колко е точно,на колко атмосфери налягане се вкл. охлаждането,какво налягане се поддържа при работа,маслото във фреона(50-100грама) какво е на вид,за смяна ли е,и т.н. ...
В зависимост от марка и модел налягането в покой е от 4 до 6 атм.,а охлаждането се вкл. от 15 до 22атм.
И забрави мерене с манометри-само климатикаджийска машина!!!


  • 0

#7 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 05 май 2009 - 20:20

мерси за из4ерпателния отговор проблема е духа хладко не е от дуо витилите проверениса , искам да разбера компресора ли неправи налягане или е малко фреона шот като отида на маистор нали се сещаш какво увьртане по4ва и накрая взе парите и проблема остава ;) приемам препорьки за маистор


Аз няма да ти препоръчам никой,защото всички се излагат понякога...затова им вися на главата и гледам...
Виж с търсачката-много колеги хвалеха неколцина климатикаджии...Проверка на системата е от 50 до 70 лв.,но пак ще кажа-виж с какъв фреон,и с какво масло работят-да не са китайски! :kill_myself:
С машина няма място за увъртане-показва колко фреон е останал,и ако липсва се започва търсене на теча,което понякога е баси проблема...особенно,ако е от изпарителя,който е под таблото...или от trv-клапана-също на шибано място... :kill_myself:
Абе климатика като система е много натоварена,и иска непрекъснати грижи и внимание-инак "изваждането" става по-голямо!
Аз 3 пъти годишно ходя на проверка(ама мани ме мене!)на климатика...вече всяко трета проверка ми е безплатна... :tongue: И почти всеки път се открива някакъв проблем(или проблемче)...
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни