налягане на фреон
Започната от FOKERA1979, 04 май 2009 - 14:35:13
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 май 2009 - 14:35
здравеите колеги моля някои да каже колко трябва да бьде налягането на фреона, на дисплея пише 04-бара или атмосфери при вкл./иск. компресор постояно 04.Благодаря предварително на всички
оп само за перките като вкл. климатроника не трябвали да заработят
-благодарско
#2
Публикувано 04 май 2009 - 19:12
Колега зависи къде се мери налягането , преди или след компресора . Слд компресора може да стигне и до 15 - 20 бара , но доколкото знам на около 15 бара се включват перките ,така че не е задължително да се включат веднага след пускане на климатика . Най добре отиди на сервиз за климатици и там може дасе измери какво налягане имаш преди и след компресора , защото това мерене става със специални манометри и маркучи които се закачат към изводите на климатичната инсталация . Успех !
#3
Публикувано 04 май 2009 - 19:57
благодарско брат аз него меря това показва на дисплея дори и компресора да е изклю4ен.а сервиз за хладилници ясно но след празниците
quote name='Майсторо' date='4th May 2009 - 20:12' post='165426']
Колега зависи къде се мери налягането , преди или след компресора . Слд компресора може да стигне и до 15 - 20 бара , но доколкото знам на около 15 бара се включват перките ,така че не е задължително да се включат веднага след пускане на климатика . Най добре отиди на сервиз за климатици и там може дасе измери какво налягане имаш преди и след компресора , защото това мерене става със специални манометри и маркучи които се закачат към изводите на климатичната инсталация . Успех !
[/quote]
Колега зависи къде се мери налягането , преди или след компресора . Слд компресора може да стигне и до 15 - 20 бара , но доколкото знам на около 15 бара се включват перките ,така че не е задължително да се включат веднага след пускане на климатика . Най добре отиди на сервиз за климатици и там може дасе измери какво налягане имаш преди и след компресора , защото това мерене става със специални манометри и маркучи които се закачат към изводите на климатичната инсталация . Успех !
[/quote]
#4
Публикувано 05 май 2009 - 19:34
никои ли неразбира от фреон
#5
Публикувано 05 май 2009 - 19:49
Аз много не разбрах питането и проблема(ако го има,де)...?
Налягането в системата при неработещ компресор зависи до голяма степен от количеството фреон,който рядко е,колкото трябва да бъде-щото рядко някой ходи всяка година(или два пъти годишно)да си върже климатика на климатикаджийска машина,за да види има ли липса на фреон,колко е точно,на колко атмосфери налягане се вкл. охлаждането,какво налягане се поддържа при работа,маслото във фреона(50-100грама) какво е на вид,за смяна ли е,и т.н. ...
В зависимост от марка и модел налягането в покой е от 4 до 6 атм.,а охлаждането се вкл. от 15 до 22атм.
И забрави мерене с манометри-само климатикаджийска машина!!!
Налягането в системата при неработещ компресор зависи до голяма степен от количеството фреон,който рядко е,колкото трябва да бъде-щото рядко някой ходи всяка година(или два пъти годишно)да си върже климатика на климатикаджийска машина,за да види има ли липса на фреон,колко е точно,на колко атмосфери налягане се вкл. охлаждането,какво налягане се поддържа при работа,маслото във фреона(50-100грама) какво е на вид,за смяна ли е,и т.н. ...
В зависимост от марка и модел налягането в покой е от 4 до 6 атм.,а охлаждането се вкл. от 15 до 22атм.
И забрави мерене с манометри-само климатикаджийска машина!!!
#6
Публикувано 05 май 2009 - 20:04
мерси за из4ерпателния отговор проблема е духа хладко не е от дуо витилите проверениса , искам да разбера компресора ли неправи налягане или е малко фреона шот като отида на маистор нали се сещаш какво увьртане по4ва и накрая взе парите и проблема остава
приемам препорьки за маистор
Аз много не разбрах питането и проблема(ако го има,де)...?
Налягането в системата при неработещ компресор зависи до голяма степен от количеството фреон,който рядко е,колкото трябва да бъде-щото рядко някой ходи всяка година(или два пъти годишно)да си върже климатика на климатикаджийска машина,за да види има ли липса на фреон,колко е точно,на колко атмосфери налягане се вкл. охлаждането,какво налягане се поддържа при работа,маслото във фреона(50-100грама) какво е на вид,за смяна ли е,и т.н. ...
В зависимост от марка и модел налягането в покой е от 4 до 6 атм.,а охлаждането се вкл. от 15 до 22атм.
И забрави мерене с манометри-само климатикаджийска машина!!!
#7
Публикувано 05 май 2009 - 20:20
мерси за из4ерпателния отговор проблема е духа хладко не е от дуо витилите проверениса , искам да разбера компресора ли неправи налягане или е малко фреона шот като отида на маистор нали се сещаш какво увьртане по4ва и накрая взе парите и проблема остава
приемам препорьки за маистор
Аз няма да ти препоръчам никой,защото всички се излагат понякога...затова им вися на главата и гледам...
Виж с търсачката-много колеги хвалеха неколцина климатикаджии...Проверка на системата е от 50 до 70 лв.,но пак ще кажа-виж с какъв фреон,и с какво масло работят-да не са китайски!
С машина няма място за увъртане-показва колко фреон е останал,и ако липсва се започва търсене на теча,което понякога е баси проблема...особенно,ако е от изпарителя,който е под таблото...или от trv-клапана-също на шибано място...
Абе климатика като система е много натоварена,и иска непрекъснати грижи и внимание-инак "изваждането" става по-голямо!
Аз 3 пъти годишно ходя на проверка(ама мани ме мене!)на климатика...вече всяко трета проверка ми е безплатна...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА











