странни букси
Започната от Silver E200, 01 май 2009 - 15:19:32
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 май 2009 - 15:19
някой знае ли за какво са тези две букси на маркуча за пръскалките на капака капака ми е сменян от мерцедес 89 година мисля а моя е 91 година този по стария капак няма място къде да ги свържа тези букси пък и не виждам закакво му е било ток на моя си оригиналния капак колата е 124 91г 122 коня
#2
Публикувано 01 май 2009 - 18:02
Не съм 100% сигурен, но мисля че е за подгряването на пръскалките.
#3
Публикувано 01 май 2009 - 18:40
закакво е подгряване на пръскалките като течността за чистачки не замръзва хмммНе съм 100% сигурен, но мисля че е за подгряването на пръскалките.
#4
Публикувано 01 май 2009 - 20:25
В този ред на мисли - защо ти е и подгряване в казанчето на течността на чистачките... защото е благинка да не ти замръзват пръскалките и маркучетата, които стигат до тях, както и да не ти се пръска казанчето.закакво е подгряване на пръскалките като течността за чистачки не замръзва хммм
#5
Публикувано 01 май 2009 - 21:52
Вени аз ще ги включа но ако има къде защото на този капак който купих не виждам букси има там някъде жици се виждат но буксите май са отрязани другия вариант е да се вържат директноТова са буксите за подгряването на дюзите за пръскане на предното стъкло.
Като гледам откъде са вързани, си имал и подгряване на маркуча, който води до там, само че вече нямаш...
и вероятно , и няма да имаш, предвид цената му...
нищо, поне тях включи...
#6
Публикувано 03 май 2009 - 19:27
днес колеги се почовърках из колата относно тези кабели и след като ги проследих видях че другият им край не е свързан никъде а просто е сложена гумичка за изолация кабела свършва до казанчето за чистачките а този който е за подгряване на пръскалките се намира от другата страна на капака и той също не беше свързан.Свързах го но странното е че още при подаване на контакт и се пуска напрежение по кабелите за подгряването но при допир пръскалките не са топли някой знае ли кога и как се включва това подгряване или е автоматично при падане на температурата и ако е автоматично къде се намира резистора или там каквото е което го задейства при падане на температурите в самата пръскалка ли?
#7
Публикувано 04 май 2009 - 20:56
От двете пръскалки се взима по едно кабелче и се вкл. в едно пластмасово корпусче в което е разпределителяднес колеги се почовърках из колата относно тези кабели и след като ги проследих видях че другият им край не е свързан никъде а просто е сложена гумичка за изолация кабела свършва до казанчето за чистачките а този който е за подгряване на пръскалките се намира от другата страна на капака и той също не беше свързан.Свързах го но странното е че още при подаване на контакт и се пуска напрежение по кабелите за подгряването но при допир пръскалките не са топли някой знае ли кога и как се включва това подгряване или е автоматично при падане на температурата и ако е автоматично къде се намира резистора или там каквото е което го задейства при падане на температурите в самата пръскалка ли?
Но не съм сигурен, каква е връзката - последомателно ли са вързани двете плочки за подгряване или успоредно(не ме интересувало, щото ги изкубах всичките
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#8
Публикувано 04 май 2009 - 21:28
свързани са успоредно от двете пръскалки излизат по две кабелчета и после на едно място стават едно цяло и крайният резултат е 2 кабела а не 4 но ме интерисува къде е това реле ли е термо резистор ли е което ги ключва като падне температуратаОт двете пръскалки се взима по едно кабелче и се вкл. в едно пластмасово корпусче в което е разпределителя
Но не съм сигурен, каква е връзката - последомателно ли са вързани двете плочки за подгряване или успоредно(не ме интересувало, щото ги изкубах всичките
#9
Публикувано 05 май 2009 - 20:17
До колкото знам, нагревателите на огледалата и пръскачките се вкл. при 5 градуса(+)
Вероетно са от едно и също реленце или ел.блокче
Поздрави
Вероетно са от едно и също реленце или ел.блокче
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#10
Публикувано 06 май 2009 - 10:49
Аз знам за +8 градуса. Не че е голяма разликата, де.До колкото знам, нагревателите на огледалата и пръскачките се вкл. при 5 градуса(+)
Вероетно са от едно и също реленце или ел.блокче
Поздрави
И аз залагам на блокчето за отопление на огледалата, че се грижи и за отопление на дюзите на пръскалките.
А що се касае за майстори на климатици - от повече от 2 години си правя колата при момчетата от autofrostcomfort и не са се издънили досега. Потърси ги в google и виж дали са ти на удобно место за посещение.
#11
Публикувано 06 май 2009 - 19:13
До колкото аз знам подгрева на пръскалките и огледалата се вколючва от копчето за размръзяване на задното стъкло.Аз знам за +8 градуса. Не че е голяма разликата, де.
И аз залагам на блокчето за отопление на огледалата, че се грижи и за отопление на дюзите на пръскалките.
А що се касае за майстори на климатици - от повече от 2 години си правя колата при момчетата от autofrostcomfort и не са се издънили досега. Потърси ги в google и виж дали са ти на удобно место за посещение.
Мисля, че подгрева на казанчето, ако има такъв изобщо на колата, се осъществява от охладителната течност на двигателя, а не е електрически.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#12
Публикувано 06 май 2009 - 22:37
няма ли някой който е работил и е сглобявал мерцедес 124 за да ни каже каква точно е истината или на някой не му ли се занимава да проследи кое къде отива и кога се включва?
#13
Публикувано 08 май 2009 - 13:35
Кабелът който подгрява пръскалаките идва от другата страна, откъм кутията с бушоните.
Подгряването на маркуча се включва към пръскалките.
Кабела за подгряване на свършва при казанчето - там така да се каже завива и тръгва наобратно. Представи си го като един дълъг реотан прегънат по средата.
При теб липсва парчето маркуч, което свързва пръскалките и предната част на маркуча от казанчето, и съответните кабели, които си вървят комплект с него.
Аз пък неотдавна смених парчето между казанчето и задната част на маркуча. Интересното е, че в Ивая уж ми го изкараха по номер, поръчах го, защото го нямаше на склад, и накрая дойде парче обикновен маркуч на Рехау. Малко ми се стори нисичка цената за маркуч с подгряване, но накрая излезе че е скъп за маркуч без .
Подгряването на маркуча се включва към пръскалките.
Кабела за подгряване на свършва при казанчето - там така да се каже завива и тръгва наобратно. Представи си го като един дълъг реотан прегънат по средата.
При теб липсва парчето маркуч, което свързва пръскалките и предната част на маркуча от казанчето, и съответните кабели, които си вървят комплект с него.
Аз пък неотдавна смених парчето между казанчето и задната част на маркуча. Интересното е, че в Ивая уж ми го изкараха по номер, поръчах го, защото го нямаше на склад, и накрая дойде парче обикновен маркуч на Рехау. Малко ми се стори нисичка цената за маркуч с подгряване, но накрая излезе че е скъп за маркуч без .
#14
Публикувано 08 май 2009 - 22:19
Вени скоро може би няма да мога да дойда на срещата защото заминавам за щатите след 1 седмица и ще се върна чак на есен и тогава тамън де то сега не трбва подгряване на маркуча : )като дойдеш на среща, ще ти покажа какво трябва да направиш
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни