Ксенон - табло
Започната от football_as, 27 апр 2009 - 19:52:22
33 мнения по тази тема
#16
Публикувано 02 януари 2010 - 19:00
Колеги, проблемът не е в крушките, а в баластите, които работят с висока честота и вкарват смущение в ел. инсталацията на автомобила без значение как и къде са вързани. Вариантите са: или по-качествени баласти, които правят по-малко смущения или монтирането на филтри, които да пазят колата от смущенията. Също важно е и местоположението на самия баласт - ако наблизо до него има електроника, смущението може да се превада не през жицата а директно през кутиите... В Интернет има много статии и е известно, че ксеноновите баласти ебават ABS блока. И като останеш без спирачки е доста по-интересно отколкото като ти изгасне таблото.
А на защитниците на ксенона само ще кажа, че това, че техните ксенони работят добре, не означава, че всички ксенони работят добре!
А на защитниците на ксенона само ще кажа, че това, че техните ксенони работят добре, не означава, че всички ксенони работят добре!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#17
Публикувано 02 януари 2010 - 20:01
Абе и аз бях тръгнал за ксенон ама като го видях майстора ми стана лошо вика чакай само да пийна 2-3 бири и те почвамКолеги, проблемът не е в крушките, а в баластите, които работят с висока честота и вкарват смущение в ел. инсталацията на автомобила без значение как и къде са вързани. Вариантите са: или по-качествени баласти, които правят по-малко смущения или монтирането на филтри, които да пазят колата от смущенията. Също важно е и местоположението на самия баласт - ако наблизо до него има електроника, смущението може да се превада не през жицата а директно през кутиите... В Интернет има много статии и е известно, че ксеноновите баласти ебават ABS блока. И като останеш без спирачки е доста по-интересно отколкото като ти изгасне таблото.
А на защитниците на ксенона само ще кажа, че това, че техните ксенони работят добре, не означава, че всички ксенони работят добре!
абе викам що не си е..ш майката! Ходих до митака на Гео Милев взех си OSRAM направи отстъпка пича и сега съм много доволен виждам всичко.
Може и да сложа някой ден ама няма да са ОТ КИТАЙ!!!
#18
Публикувано 02 януари 2010 - 22:53
Точно понеже не искам и моя ксенон да е от китай... чакам да ми мине ръката и да взема още 1-2 заплатки и монтирам това
http://luxima.bg/ind...HiLow-SLIM.html
Веско (блонд) е с ксенон от там.. едно приятелче си сложи преди няколко месеца на Фиестата (2006г) и още и още , и до сега никой от тях не се е оплакал
Вярно първоначалната инвестиция е повечко.. но пък.. 2 години гаранция ? За мен си струва
http://luxima.bg/ind...HiLow-SLIM.html
Веско (блонд) е с ксенон от там.. едно приятелче си сложи преди няколко месеца на Фиестата (2006г) и още и още , и до сега никой от тях не се е оплакал
Вярно първоначалната инвестиция е повечко.. но пък.. 2 години гаранция ? За мен си струва
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#19
Публикувано 03 януари 2010 - 01:25
Точно понеже не искам и моя ксенон да е от китай... чакам да ми мине ръката и да взема още 1-2 заплатки и монтирам това
http://luxima.bg/ind...HiLow-SLIM.html
Веско (блонд) е с ксенон от там.. едно приятелче си сложи преди няколко месеца на Фиестата (2006г) и още и още , и до сега никой от тях не се е оплакал
Вярно първоначалната инвестиция е повечко.. но пък.. 2 години гаранция ? За мен си струва
Напълно си е нормална цената, моя го сложих за 350 лв. и две години работи без грешка, не е Луксима, но пак си е качествен. Тея за по 100 лв. мен лично биха ме притеснили да не направят някоя по-сериозна поразия.
#20
Публикувано 03 януари 2010 - 12:13
Тея от 100 лв. при мен си светят от почти година без никакви грижи. Просто не виждам смисъла да давам 350 лв. А и да "чурнат" моите, просто за тия пари ще си взема още 1-2 комплекта.Тея за по 100 лв. мен лично биха ме притеснили да не направят някоя по-сериозна поразия.
#21
Публикувано 03 януари 2010 - 13:05
Тея от 100 лв. при мен си светят от почти година без никакви грижи. Просто не виждам смисъла да давам 350 лв. А и да "чурнат" моите, просто за тия пари ще си взема още 1-2 комплекта.
Въпроса не е дали ще "чурнат", а дали няма да прецакат нещо по-важно, и ако си виждал разликата от ксенон до ксенон ще разбереш за какво съм дал 350, а не 100. Ако имах възможност тогава щях да си дам 3000 за нов оригинал или поне 1200-300 за втора ръка, защото разликата е огромна.
#22
Публикувано 03 януари 2010 - 15:25
То моя е от Великите китайци и е от 3 години. Никакви ядове. Купих го за около 180лв. ( Преди ТРИ години (2007/03) ) - не помня точно.Говорим за би кенон Н4. За проба развалих една лампа D2S от оригинален ксенон, като и залепих чашка от обикновенна лампа Н4 и я поставих в единия от фаровете.В другия съответно оригиналната крушка. Знаеш ли каква е разликата?... Никаква по отношение на силата на светлинния поток. Единствената разлика е че китайския ми е 6000К а оригиналния е 4300К.Огигиналния е мелко по бяло.Ксенон Н7 мога да си купя за 350 кинта 4 комплекта с намалители за смущения и за грешки и всичките да са с по една година гаранция.Така че за ксенон няма какво повече да си говорим.Истината е като при телефоните и колите - Нокиа и всички останали , Мерцедес и всички останали , Фабричен кенон и всичко друго (Китайски, Виетнамски, Корейски, Сингапурски и т.н. и т.н.)
#23
Публикувано 03 януари 2010 - 15:37
Низи прав си.. точно за това е Луксима
http://www.mbclub.bg...w...9&hl=luxima
В тази тема.. може да видиш мнението на Иво Христов...
http://www.mbclub.bg...w...9&hl=luxima
В тази тема.. може да видиш мнението на Иво Христов...
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#24
Публикувано 03 януари 2010 - 16:23
Колеги,когато монтирах Bi XENON на моя мечо бях поразен от ефекта .Късата светлина свети като дълга,а дългата буквално прави ден.Сега ще кажете,че заслепявам насрещно движещите автомобили,но с един бърз реглаж на фаровете всичко е О.К. Поздрави
MERCEDES BENZ W124 250TD
#25
Публикувано 11 януари 2010 - 23:02
Колеги, днес получих отговор от Ксенон Център. Обясняват ми, че са запознати с проблема и предлагат такива филтри, до края на седмицата ще поръчам и ще пробвам, дано този път се получи. До колкото знам в комплектите на Луксима има такива филтри.
#26
Публикувано 12 януари 2010 - 10:38
Колеги, днес получих отговор от Ксенон Център. Обясняват ми, че са запознати с проблема и предлагат такива филтри, до края на седмицата ще поръчам и ще пробвам, дано този път се получи. До колкото знам в комплектите на Луксима има такива филтри.
Колега - 1 леко уточнение- тез колеги дет уж им работят ксеноните -вгледаи се и им виж с какво коли са..... щом колата е от по дъртите там за щастие електроника няма или е някакв минимум- например на 201 и т.н ама на 210 и 202 и нагоре ..... ИМА и то в доста големи количества......Когат са правени и проектирани тия коли ксеноните бяха по 5000 марки така че въобще не е мислено по въпроса за защита на останалите неща в колата ако се постави такова нещо.
Аз лично не мога да разбера що няко ще си прави експерименти с колата след като е 100% факт че има проблеми........ но явно всеки си има мотиви.
Повтарям се пак - аз лично съм ходил на тестове в БМВ за БМВ ЗЕТ4 когато излезе - таква кола с ФАБРИЧНИ ксенони , всичко е проектирано и се знае че ще има ксенони- аз се уплаших кат видях уредите- по жиците на колата се разхождат около 120 волата перманентно след като се включат светлините .За да се оправи тва - имаше 4 месеца труд на няколко фирми доставчици на БМВ но предполагам че китаиците са много по велики и са измислили нещо много по хубаво и наи вече супер евтино.
успех.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#27
Публикувано 12 януари 2010 - 10:55
А пък на тия дето си мислят че с прекрасните си ксенони не заслепяват, ще кажа - бъркате.
Върпос на време е някой да слезе и да ви счупи фаровете. Благодарете се, че докато се разминавате с някого на двулентов път, това няма как да стане.
Ах, прегледите - кога ли в БГ ще станат истински, а не само някаква имитация на дейност. Тогава ще видим - кон боб яде ли.
Колкото пъти ми се наложи да карам вечер, толкова пъти се убеждавам - 80% от автомобилите, независимо с какви фарове, се движат със зле настроени светлини.
Върпос на време е някой да слезе и да ви счупи фаровете. Благодарете се, че докато се разминавате с някого на двулентов път, това няма как да стане.
Ах, прегледите - кога ли в БГ ще станат истински, а не само някаква имитация на дейност. Тогава ще видим - кон боб яде ли.
Колкото пъти ми се наложи да карам вечер, толкова пъти се убеждавам - 80% от автомобилите, независимо с какви фарове, се движат със зле настроени светлини.
#28
Публикувано 12 януари 2010 - 14:55
А пък на тия дето си мислят че с прекрасните си ксенони не заслепяват, ще кажа - бъркате.
Върпос на време е някой да слезе и да ви счупи фаровете. Благодарете се, че докато се разминавате с някого на двулентов път, това няма как да стане.
Ах, прегледите - кога ли в БГ ще станат истински, а не само някаква имитация на дейност. Тогава ще видим - кон боб яде ли.
Колкото пъти ми се наложи да карам вечер, толкова пъти се убеждавам - 80% от автомобилите, независимо с какви фарове, се движат със зле настроени светлини.
Напълно съм съгласен
Понякога ми идва да слеза и да запаря врата на някой глупак който кара с навирени фарове ... аз обаче съм много търпелив ...
Забелязал съм че над 90% от ксеноните светят РАЗФОКУСИРАНО, което си е сериозен проблем, да не говорим за проблема с моментното "замиране" на повтарящи се фрагменти от околността при скорост над 130 км/ч /защо ли стругарите забраняват луминесцентно осветление/
Проблема е там че хората не слагат хубави ксенони защото са много скъпи, а си заковават разни китайки за по 300-400 лв. които имат производствена стойност 20-25 евро.
Плюс това на фарове които са направени за обикновена крушка никога не може да светне като трябва ксенонова крушка. Уж всичко е ОК но като светне срещу стена се вижда че не е май много добре.
Бях и аз се "меракландисал" за ксенонова осветителна уредба, но като проучих как стоят нещата, се отказах, защото трябваше да "изръся една торба с пари" за ефект с пожелателен характер ...
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#29
Публикувано 12 януари 2010 - 21:46
Понеже темата е чесана нееднократно, мисля, че споровете са тотално безсмислени.
Хората, които са убедени в качествата на ксенона са си убедени точно толкова, колкото и противниците.
Тук преди време дори се изтъкваха статии от Аутобилд, все едно, че списанието е последна инстанция...
Така че, аз лично съм се отказал, просто си карам с моите си фарове (дето искат и полиране )
Хората, които са убедени в качествата на ксенона са си убедени точно толкова, колкото и противниците.
Тук преди време дори се изтъкваха статии от Аутобилд, все едно, че списанието е последна инстанция...
Така че, аз лично съм се отказал, просто си карам с моите си фарове (дето искат и полиране )
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#30
Публикувано 17 февруари 2012 - 00:56
Колеги, навих се да слагам ксенон от ефтиния и искам да питам за някои съвет. Нямам лупи, с обикновен фар съм и се претеснявам да нямам проблеми със заслепяването. Как мога да го избегна този момент?
Този пост е редактиран от Blond: 02 април 2012 - 13:33
Малко правопис не е излишен
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни