Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

при палене се форсира сама


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 изрода

изрода

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:

Публикувано 25 април 2009 - 20:29

Здравейте,
Проблема е следният - при студено и топло палене дори и да не съм натиснал газта, колата пали и в момента на запалване се форсира сама до 1700 оборота след което веднага се успокоява - това го прави и на бензин и на газ. Двигателят е М102. Прави го само в момента на палене, след това оборотите са бетон. Някакви идеи, да ми подскажете.
  • 0

#2 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 25 април 2009 - 20:47

Здравейте,
Проблема е следният - при студено и топло палене дори и да не съм натиснал газта, колата пали и в момента на запалване се форсира сама до 1700 оборота след което веднага се успокоява - това го прави и на бензин и на газ. Двигателят е М102. Прави го само в момента на палене, след това оборотите са бетон. Някакви идеи, да ми подскажете.

нормално е да ти вдигне оборотите при палене за 1 секунда и моита ги вдига но до около 1300 при всички коли е така но 1700 са малко много
  • 0

#3 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 25 април 2009 - 21:42

нормално е да ти вдигне оборотите при палене за 1 секунда и моита ги вдига но до около 1300 при всички коли е така но 1700 са малко много

Според мен е съвсем нормално, ако колата е студена. Ако е топла не трябва да вдига така обороти при плаене. Може би датчина, който контролира автоматичния смукач(обогатител) трябва да се подмени.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#4 изрода

изрода

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:

Публикувано 25 април 2009 - 22:28

нормално е да ти вдигне оборотите при палене за 1 секунда и моита ги вдига но до около 1300 при всички коли е така но 1700 са малко много

да, по принцип е така, но при мен форсирането е силно, дори стига понякога до 1700-1900 оборота. Притесняваме така наре4ения сух старт - при това форсиране всеки път особенно сутрин е лошо за лагерите, мисля. Аз съм му намерил цаката, като в момента на палене, за 4асти от секундата преди да се форсира, изсключвам от контакт и после пак го връщам, но може да се прецака така я комутатор я бобина. Предполагам, 4 всичко това идва от управлението на моторчето за празен ход - няма друга причина за форсиране. Друго, което си мисля е за ключето за празен ход на дроселовата клапа, но то пък си цъка добре
  • 0

#5 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 26 април 2009 - 06:56

да, по принцип е така, но при мен форсирането е силно, дори стига понякога до 1700-1900 оборота. Притесняваме така наре4ения сух старт - при това форсиране всеки път особенно сутрин е лошо за лагерите, мисля. Аз съм му намерил цаката, като в момента на палене, за 4асти от секундата преди да се форсира, изсключвам от контакт и после пак го връщам, но може да се прецака така я комутатор я бобина. Предполагам, 4 всичко това идва от управлението на моторчето за празен ход - няма друга причина за форсиране. Друго, което си мисля е за ключето за празен ход на дроселовата клапа, но то пък си цъка добре

С тая цака дето си измислил първо ще скапеш контактния ключ - много не приятна история!!!
По-добре иди някъде на диагностика.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#6 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 26 април 2009 - 21:48

нов контактен ключ + смяна 250 лева
  • 0

#7 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 26 април 2009 - 23:52

няма да скапеш комут или бобина, но оправи проблема.

вече си се запътил към моторчето за ПХ, там ще да е проблема
  • 0

#8 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4619 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 27 април 2009 - 09:21

M102 мотор с катализатор подържа по-високи обоорти около 28сек. след стартиране...

Направено е нарочно - за подгряване на катализатора и сондата

На студен мотор трябва да държи около 1200-1300 оборота за половин минута, после да падне на около 900.

На топъл държи около 900, после пада на 650-750.

Всичко ми изглежда нормално при теб - не гледай че стрелката отскача на 1500 при старт, важното е на колко се установява.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни