
при палене се форсира сама
Започната от изрода, 25 апр 2009 - 20:29:42
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 април 2009 - 20:29
Здравейте,
Проблема е следният - при студено и топло палене дори и да не съм натиснал газта, колата пали и в момента на запалване се форсира сама до 1700 оборота след което веднага се успокоява - това го прави и на бензин и на газ. Двигателят е М102. Прави го само в момента на палене, след това оборотите са бетон. Някакви идеи, да ми подскажете.
Проблема е следният - при студено и топло палене дори и да не съм натиснал газта, колата пали и в момента на запалване се форсира сама до 1700 оборота след което веднага се успокоява - това го прави и на бензин и на газ. Двигателят е М102. Прави го само в момента на палене, след това оборотите са бетон. Някакви идеи, да ми подскажете.
#2
Публикувано 25 април 2009 - 20:47
нормално е да ти вдигне оборотите при палене за 1 секунда и моита ги вдига но до около 1300 при всички коли е така но 1700 са малко многоЗдравейте,
Проблема е следният - при студено и топло палене дори и да не съм натиснал газта, колата пали и в момента на запалване се форсира сама до 1700 оборота след което веднага се успокоява - това го прави и на бензин и на газ. Двигателят е М102. Прави го само в момента на палене, след това оборотите са бетон. Някакви идеи, да ми подскажете.
#3
Публикувано 25 април 2009 - 21:42
Според мен е съвсем нормално, ако колата е студена. Ако е топла не трябва да вдига така обороти при плаене. Може би датчина, който контролира автоматичния смукач(обогатител) трябва да се подмени.нормално е да ти вдигне оборотите при палене за 1 секунда и моита ги вдига но до около 1300 при всички коли е така но 1700 са малко много
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#4
Публикувано 25 април 2009 - 22:28
да, по принцип е така, но при мен форсирането е силно, дори стига понякога до 1700-1900 оборота. Притесняваме така наре4ения сух старт - при това форсиране всеки път особенно сутрин е лошо за лагерите, мисля. Аз съм му намерил цаката, като в момента на палене, за 4асти от секундата преди да се форсира, изсключвам от контакт и после пак го връщам, но може да се прецака така я комутатор я бобина. Предполагам, 4 всичко това идва от управлението на моторчето за празен ход - няма друга причина за форсиране. Друго, което си мисля е за ключето за празен ход на дроселовата клапа, но то пък си цъка добренормално е да ти вдигне оборотите при палене за 1 секунда и моита ги вдига но до около 1300 при всички коли е така но 1700 са малко много
#5
Публикувано 26 април 2009 - 06:56
С тая цака дето си измислил първо ще скапеш контактния ключ - много не приятна история!!!да, по принцип е така, но при мен форсирането е силно, дори стига понякога до 1700-1900 оборота. Притесняваме така наре4ения сух старт - при това форсиране всеки път особенно сутрин е лошо за лагерите, мисля. Аз съм му намерил цаката, като в момента на палене, за 4асти от секундата преди да се форсира, изсключвам от контакт и после пак го връщам, но може да се прецака така я комутатор я бобина. Предполагам, 4 всичко това идва от управлението на моторчето за празен ход - няма друга причина за форсиране. Друго, което си мисля е за ключето за празен ход на дроселовата клапа, но то пък си цъка добре
По-добре иди някъде на диагностика.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#6
Публикувано 26 април 2009 - 21:48
нов контактен ключ + смяна 250 лева
#7
Публикувано 26 април 2009 - 23:52
няма да скапеш комут или бобина, но оправи проблема.
вече си се запътил към моторчето за ПХ, там ще да е проблема
вече си се запътил към моторчето за ПХ, там ще да е проблема
#8
Публикувано 27 април 2009 - 09:21
M102 мотор с катализатор подържа по-високи обоорти около 28сек. след стартиране...
Направено е нарочно - за подгряване на катализатора и сондата
На студен мотор трябва да държи около 1200-1300 оборота за половин минута, после да падне на около 900.
На топъл държи около 900, после пада на 650-750.
Всичко ми изглежда нормално при теб - не гледай че стрелката отскача на 1500 при старт, важното е на колко се установява.
Направено е нарочно - за подгряване на катализатора и сондата
На студен мотор трябва да държи около 1200-1300 оборота за половин минута, после да падне на около 900.
На топъл държи около 900, после пада на 650-750.
Всичко ми изглежда нормално при теб - не гледай че стрелката отскача на 1500 при старт, важното е на колко се установява.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни