Отпадане на акцизите...Е, това ако стане....
Започната от chichobobby, 24 апр 2009 - 01:10:19
56 мнения по тази тема
#16
Публикувано 24 април 2009 - 18:39
560 сек идвааааааааааааааааааааааааммммммммммммммммммм ,или 635 ЦСИ
#17
Публикувано 24 април 2009 - 20:51
СупЯр, откога чакам да си взема едно Вейронче, само акциза ме спираше, но вече НЯМАМ СПИРАЧКИ !!!! Я се успокойте бе то няма да останат акцизни автомобили в чужбина така като ви слушам. Поздрави иначе
W211-Avantgarde
#19
Публикувано 24 април 2009 - 23:20
малиии, така като гледам, май 124 няма да останат а всички ще сме със секове...
догодина ще има: яяяяя скивай го тоя баровец със 124ката 200Д, откъде ли я е добарал,....бре бре цц... ей, пич, къде го намери тва 124 бре... аре бартер за 560SEC + 2000лв+ една пералня и 2 килима за хол...
нядявам се да стане работата,.... но що ли имам чувството че пак ще е чудо за 3 дни.???? някой вдигнал пушилка, моментални реакции, наточих ме се, ослюнчихме се,... и иии ииии накрая пак ще измислят нещо че да не го махнат или просто всички ще си замълчат... все пак тия авто акцизи са голема лапаница..... куче трудно дава кокал..
догодина ще има: яяяяя скивай го тоя баровец със 124ката 200Д, откъде ли я е добарал,....бре бре цц... ей, пич, къде го намери тва 124 бре... аре бартер за 560SEC + 2000лв+ една пералня и 2 килима за хол...
нядявам се да стане работата,.... но що ли имам чувството че пак ще е чудо за 3 дни.???? някой вдигнал пушилка, моментални реакции, наточих ме се, ослюнчихме се,... и иии ииии накрая пак ще измислят нещо че да не го махнат или просто всички ще си замълчат... все пак тия авто акцизи са голема лапаница..... куче трудно дава кокал..
#20
Публикувано 25 април 2009 - 06:52
Щом от ЕС са натиснали смятайте, че няма мърдане, ще ги махнат.
Притеснява ме доста колеги вече са се наточили за курници на 20 години, не че искам да говоря лошо за 560SEC ама си е на 20 години. Така никога няма да ни се поднови автопарка и улиците ни ще изглеждат като автоморга, само дето тоя път няма да има изоставени Лади и Москвичи, а Мерцедеси и БМВ-та.
Колко от колегите, които искат да си купят 560SEC ще продадат текущите си автомобили?
Или ще има по една кола да си правим кефа и по една да си вършим работата?
И без това вече е почти невъзможно да се паркира където и да било. Помислете преди да заемете още едно парко място или част от тротоара!
Притеснява ме доста колеги вече са се наточили за курници на 20 години, не че искам да говоря лошо за 560SEC ама си е на 20 години. Така никога няма да ни се поднови автопарка и улиците ни ще изглеждат като автоморга, само дето тоя път няма да има изоставени Лади и Москвичи, а Мерцедеси и БМВ-та.
Колко от колегите, които искат да си купят 560SEC ще продадат текущите си автомобили?
Или ще има по една кола да си правим кефа и по една да си вършим работата?
И без това вече е почти невъзможно да се паркира където и да било. Помислете преди да заемете още едно парко място или част от тротоара!
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#21
Публикувано 25 април 2009 - 07:28
ОК, всички природозащитници и радетели за нови коли,
отговорете ми на следния въпрос:
Кои коли имат по дълъг живот - тези с 5 литровите двигатели или тези с 1,6-1,8...?
Раздрънканите таратайки, които визирате са все френски и италиански произведения, а ако се случи на немски такива - това са малолитражни Опели.
Да имало праг на годините при акциза... Може ли някой да сравни 20 годишна Пура 500 или 560 SEC, големите S-класи от 1991-99 г., Audi S8 от 1996 или BMW мощните седмици от 1993-1997
с
малолитражните италиански и френски колици, които са на 3-6 години...?
Коя група повече е трошлива и вредна за нашите пътища...?
Коя група по-често е на канала с избушен двигател и течащо масло...?
Цъфнали и вързали сме, че с регулации да принуждаваме българина да кара само "млади" и нови коли.
Дано става по-бързо таз работа.
Единственото по-лошо нещо, дето го мисля аз, е че доста неопитни и млади водачи като седнат над 200-300 коня, ще вдигнат статистиката за кървави инциденти по пътищата...
отговорете ми на следния въпрос:
Кои коли имат по дълъг живот - тези с 5 литровите двигатели или тези с 1,6-1,8...?
Раздрънканите таратайки, които визирате са все френски и италиански произведения, а ако се случи на немски такива - това са малолитражни Опели.
Да имало праг на годините при акциза... Може ли някой да сравни 20 годишна Пура 500 или 560 SEC, големите S-класи от 1991-99 г., Audi S8 от 1996 или BMW мощните седмици от 1993-1997
с
малолитражните италиански и френски колици, които са на 3-6 години...?
Коя група повече е трошлива и вредна за нашите пътища...?
Коя група по-често е на канала с избушен двигател и течащо масло...?
Цъфнали и вързали сме, че с регулации да принуждаваме българина да кара само "млади" и нови коли.
Дано става по-бързо таз работа.
Единственото по-лошо нещо, дето го мисля аз, е че доста неопитни и млади водачи като седнат над 200-300 коня, ще вдигнат статистиката за кървави инциденти по пътищата...
Audi A8
#22
Публикувано 25 април 2009 - 07:55
ОК, всички природозащитници и радетели за нови коли,
отговорете ми на следния въпрос:
Кои коли имат по дълъг живот - тези с 5 литровите двигатели или тези с 1,6-1,8...?
Раздрънканите таратайки, които визирате са все френски и италиански произведения, а ако се случи на немски такива - това са малолитражни Опели.
Да имало праг на годините при акциза... Може ли някой да сравни 20 годишна Пура 500 или 560 SEC, големите S-класи от 1991-99 г., Audi S8 от 1996 или BMW мощните седмици от 1993-1997
с
малолитражните италиански и френски колици, които са на 3-6 години...?
Коя група повече е трошлива и вредна за нашите пътища...?
Коя група по-често е на канала с избушен двигател и течащо масло...?
Цъфнали и вързали сме, че с регулации да принуждаваме българина да кара само "млади" и нови коли.
Дано става по-бързо таз работа.
Единственото по-лошо нещо, дето го мисля аз, е че доста неопитни и млади водачи като седнат над 200-300 коня, ще вдигнат статистиката за кървави инциденти по пътищата...
Колега със сигурност S-klasa от '94 е много по-трошлива от на дядо ти мускала от '63, ама ти не караш на дядо си мускала щото е железен, не само в преносния смисъл на думата. Ако логиката ти беше правилна, никой нямаше да прави нови автомобили.
Дай сега да не усираме темата с пратвежи колко са чупливи новите коли и колко здрави са видиш ли старите!
А това че в БГ всеки си е метнал задника на автомобил, показва колко сме смешни. Май не си гледал клипчето дето оня сипва 2 лева безнин в S-класата.
Който не може да си позволи автомобил се вози на градски транспорт, а не купува курник, на който слага всесезонни гуми и налкадки втора употреба.
Екологията е на последно място, имайки предвид градския транспорт, бълващ сажди с тонове.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#23
Публикувано 25 април 2009 - 10:08
Подкрепям 100%ОК, всички природозащитници и радетели за нови коли,
отговорете ми на следния въпрос:
Кои коли имат по дълъг живот - тези с 5 литровите двигатели или тези с 1,6-1,8...?
Раздрънканите таратайки, които визирате са все френски и италиански произведения, а ако се случи на немски такива - това са малолитражни Опели.
Да имало праг на годините при акциза... Може ли някой да сравни 20 годишна Пура 500 или 560 SEC, големите S-класи от 1991-99 г., Audi S8 от 1996 или BMW мощните седмици от 1993-1997
с
малолитражните италиански и френски колици, които са на 3-6 години...?
Коя група повече е трошлива и вредна за нашите пътища...?
Коя група по-често е на канала с избушен двигател и течащо масло...?
Цъфнали и вързали сме, че с регулации да принуждаваме българина да кара само "млади" и нови коли.
Дано става по-бързо таз работа.
Единственото по-лошо нещо, дето го мисля аз, е че доста неопитни и млади водачи като седнат над 200-300 коня, ще вдигнат статистиката за кървави инциденти по пътищата...
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#24
Публикувано 25 април 2009 - 10:37
И аз подкрепям колега и ще кажа защо.Подкрепям 100%
В България хората които могат да си купят НОВА кола (като изключим да продаде нещо че да си вземе нова кола и то...фиат...и компания) са 20-30%, говоря за хората със доходи позволяващи им покупката на возило 30-40 хил. лв.
Че да кажа на колега аз не искам да карам нов фиат...шевролет.....дачиа......лада и прочие. Возел съм се доста на тези "нови" коли....и няма място за сравнение с Мерцедес, БМВ, Ауди и други елитни марки.
Искам нова кола, кои не иска? Ама да е Ц-класа, Е-класа.....и как да стане.....те новите почват от 60 хил.лв....
Прав си за вредните емсии, но точно сега в БГ само за това се мисли като вземат автобуси евро 1 трета употреба от Италия.... Или ела във Варна и ще можеш да се "повозиш" на над 30 годнишен Икарус на ГАЗ!....БЕЗЦЕННО!
Но и аз си мисля, че трябва да има някакво ограничение...би било то на години на, обем на двигателя, защото българина като види малко свобода винаги прекалява. А и номера е да се вкарат читави коли, а не да я вземата от автоморгата там и да оставим по нашите автоморги.
Поздрави
Mercedes-Benz W201
#25
Публикувано 25 април 2009 - 14:21
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
#26
Публикувано 25 април 2009 - 15:33
Твърдо ЗА
#27
Публикувано 25 април 2009 - 16:24
За втори път твърдо "за"!И не говорим за трошливи коли,защото всяка кола се троши много или малко,ама разни шкоди фабии и дачии и други нови каруци...Препоръчвам на колегата мрадулов да се завърти около някоя пиаца и да разпита по-старите "бакшиши" и те ще му обяснят абсолютно всичко! Е,ще се наслуша на псувни за това че са ги накарали да си сменят мерцедесите с нови боклуци заради годините,ама нейсе...ОК, всички природозащитници и радетели за нови коли,
отговорете ми на следния въпрос:
Кои коли имат по дълъг живот - тези с 5 литровите двигатели или тези с 1,6-1,8...?
Раздрънканите таратайки, които визирате са все френски и италиански произведения, а ако се случи на немски такива - това са малолитражни Опели.
Да имало праг на годините при акциза... Може ли някой да сравни 20 годишна Пура 500 или 560 SEC, големите S-класи от 1991-99 г., Audi S8 от 1996 или BMW мощните седмици от 1993-1997
с
малолитражните италиански и френски колици, които са на 3-6 години...?
Коя група повече е трошлива и вредна за нашите пътища...?
Коя група по-често е на канала с избушен двигател и течащо масло...?
Цъфнали и вързали сме, че с регулации да принуждаваме българина да кара само "млади" и нови коли.
Дано става по-бързо таз работа.
Единственото по-лошо нещо, дето го мисля аз, е че доста неопитни и млади водачи като седнат над 200-300 коня, ще вдигнат статистиката за кървави инциденти по пътищата...
#28
Публикувано 25 април 2009 - 19:26
Пак да кажа, за н-ти път, не отричам качествата на автомобилите, които колегите искат да внесат! Не съм ги сравнявал с шкоди дачии и прочие!За втори път твърдо "за"!И не говорим за трошливи коли,защото всяка кола се троши много или малко,ама разни шкоди фабии и дачии и други нови каруци...Препоръчвам на колегата мрадулов да се завърти около някоя пиаца и да разпита по-старите "бакшиши" и те ще му обяснят абсолютно всичко! Е,ще се наслуша на псувни за това че са ги накарали да си сменят мерцедесите с нови боклуци заради годините,ама нейсе...
Само искам да видя колко колеги ще си карат 560-тките на бензин и ще ги поддържат с нови части.
Аз също не карам чисто нова кола, въпреки че точно такава гледах да си купия. Разочаровах се от Опел, от Шкода и Тойота. Не толкова от качествата на оклите, колкото от дилърите и безхаберието им да продадат нещо на физическо лице. Виж като корпоративен клиент нещата са много по-различни. Най-много ме издразниха от Тойота и Шкода. Иначе съм обиколил абсолютно всички дилъри на среден клас автомобили. Бюджета ми никак не беше малък, но за съжаление не достатъчен за Мерцедес. Предполагам си давате сметка че можех да карам доста добра w210 или прилична w211, за w140 няма да коментирам изобщо, за парите които съм дал за текущата ми кола, но прецених, за моите нужди Ц-класата и градското каране е просто перфектна, само ме е яд че няма 320 на това купе, иначе и акциза щях да си платя. На мен разхода на гориво не ми е проблем, мога спокойно да си позволя да храня SEC560 не с газ.
Просто не виждам, защо трябва на гол гъз да се слга чифте пищови. Тук виждам как се точат зъби на стари, евтини коли, в не добро състояние, само защото двигателите им са по 5К кубика. Ако мислите че ще намерите читав SEC560 za pod 17000 евра, много се лъжете колеги. Цените на тези коли в добро състояние от доста време на сам само растат и колкото повече се мотаете толкова повече ще търсите и плащате. Човек който има да даде 17'000 евра за кола на 10, че и повече години бих го разбрал. Той ще да е ценител. Другите ще си лепнат чифтето на голия гъз и ще се чудят как да сложат газ. Е за това става дума, ако греша, то ще се види след по-малко от година.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#29
Публикувано 25 април 2009 - 23:07
Сега на кой гъза му гол на кой не е- всеки си знае, едва ли който не кара нова кола гъза му е гол. Лично аз спокойно мога да разкарам купето и да си взема някой хюндай 2003г. за 5-6 бона или пеженце пак от тия години за същите пари или....фиат..... абе безброй боклуци мога да си взема, НО аз си предпочитам мерцедеса, било то и стар- първо защото не робувам на комплекса да карам "по новичка на годинки" кола, второ защото мерцедеса не ме е оставил никога насред път, трето защото сравнен с тия пластмасови подобия на коли, мерцедеса притежава и качество и возия и лукс, които те нямат.Пак да кажа, за н-ти път, не отричам качествата на автомобилите, които колегите искат да внесат! Не съм ги сравнявал с шкоди дачии и прочие!
Само искам да видя колко колеги ще си карат 560-тките на бензин и ще ги поддържат с нови части.
Аз също не карам чисто нова кола, въпреки че точно такава гледах да си купия. Разочаровах се от Опел, от Шкода и Тойота. Не толкова от качествата на оклите, колкото от дилърите и безхаберието им да продадат нещо на физическо лице. Виж като корпоративен клиент нещата са много по-различни. Най-много ме издразниха от Тойота и Шкода. Иначе съм обиколил абсолютно всички дилъри на среден клас автомобили. Бюджета ми никак не беше малък, но за съжаление не достатъчен за Мерцедес. Предполагам си давате сметка че можех да карам доста добра w210 или прилична w211, за w140 няма да коментирам изобщо, за парите които съм дал за текущата ми кола, но прецених, за моите нужди Ц-класата и градското каране е просто перфектна, само ме е яд че няма 320 на това купе, иначе и акциза щях да си платя. На мен разхода на гориво не ми е проблем, мога спокойно да си позволя да храня SEC560 не с газ.
Просто не виждам, защо трябва на гол гъз да се слга чифте пищови. Тук виждам как се точат зъби на стари, евтини коли, в не добро състояние, само защото двигателите им са по 5К кубика. Ако мислите че ще намерите читав SEC560 za pod 17000 евра, много се лъжете колеги. Цените на тези коли в добро състояние от доста време на сам само растат и колкото повече се мотаете толкова повече ще търсите и плащате. Човек който има да даде 17'000 евра за кола на 10, че и повече години бих го разбрал. Той ще да е ценител. Другите ще си лепнат чифтето на голия гъз и ще се чудят как да сложат газ. Е за това става дума, ако греша, то ще се види след по-малко от година.
Въпросния СЕК, който така упорито обсъждате е Мерцедес 126- купе с 8 цилиндров двигател с механична инжекция- слагането на газ на този мотор е елаементарна операция за повечето кадърни газаджии и ще струва максимум 500лв. Незнам какво е това озлобление с което говориш за старите коли, но именно с новите автомобили стават толкова комични ситуации че..... да ти разказвам ли как един приятел с Ц класа купе (203) не можа да тръгне за морето миналата година.... или за един друг с МЛ (163) който пък не можа да се прибере от Гърция, пак миналото лято..... абе случки има достатъчно и всички потвърждават че качеството на новичките автомобили е на светлинни години от качеството на дядовците им.
Аз лично СЕК не бих си взел, ама една А8 4.2 кВадро не бих отказал.
#30
Публикувано 26 април 2009 - 06:50
Сега на кой гъза му гол на кой не е- всеки си знае, едва ли който не кара нова кола гъза му е гол. Лично аз спокойно мога да разкарам купето и да си взема някой хюндай 2003г. за 5-6 бона или пеженце пак от тия години за същите пари или....фиат..... абе безброй боклуци мога да си взема, НО аз си предпочитам мерцедеса, било то и стар- първо защото не робувам на комплекса да карам "по новичка на годинки" кола, второ защото мерцедеса не ме е оставил никога насред път, трето защото сравнен с тия пластмасови подобия на коли, мерцедеса притежава и качество и возия и лукс, които те нямат.
Въпросния СЕК, който така упорито обсъждате е Мерцедес 126- купе с 8 цилиндров двигател с механична инжекция- слагането на газ на този мотор е елаементарна операция за повечето кадърни газаджии и ще струва максимум 500лв. Незнам какво е това озлобление с което говориш за старите коли, но именно с новите автомобили стават толкова комични ситуации че..... да ти разказвам ли как един приятел с Ц класа купе (203) не можа да тръгне за морето миналата година.... или за един друг с МЛ (163) който пък не можа да се прибере от Гърция, пак миналото лято..... абе случки има достатъчно и всички потвърждават че качеството на новичките автомобили е на светлинни години от качеството на дядовците им.
Аз лично СЕК не бих си взел, ама една А8 4.2 кВадро не бих отказал.
Колоега,
Да караш по-нова кола не е комплекс, според мен е прогрес.
Не може вечно да живеем живот втора употреба, било то и луксозен. Поне аз не искам.
Нямам нищо против запазения стар автомобил, но курниците са грозна гледка. Предполагам няма да ти е приятно да гледаш улици пълни със стари мощни коли с брони вързани с тел и свински опашки.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни