Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Турбо эа 190-ка 2.0 122кс.


  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 pit

pit

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Posts:
  • Град:София

Posted 19 April 2009 - 22:16

Искам да энам мога ли да си сложа турбо на тоэи мотор. и ако е Да къде и колко парички ще ме скубнат?Съвсем сериоэно питам, каэаха ми че може но много неща се правели.Искам да я оставя на някой , и после да си я вэема готова.Не ми трябва эа да се състеэавам или каквото там било, а малко да късам нервите на раэни (киселяци),само малко.
  • 0

#2 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Posted 19 April 2009 - 22:25

Може,разбира се.После и турбината и колата ще сменяш.Турбо се слага в завода,не е само да я сложиш.Има много други работи дето се правят мотора да е с турбо.Един спец така си сложи на ладата,изкара някъв месец и айде турбото с лада в коша.
  • 0

#3 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 19 April 2009 - 22:31

може естествено.
вече няколко човека го правиха.

отвори подфорум sport, после тунинг и гледай кво става.

около 2300-3500лв за всичко
  • 0

#4 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 19 April 2009 - 22:35

Може,разбира се.После и турбината и колата ще сменяш.Турбо се слага в завода,не е само да я сложиш.Има много други работи дето се правят мотора да е с турбо.Един спец така си сложи на ладата,изкара някъв месец и айде турбото с лада в коша.



ее стига де, как ше сравняваме мотор на лада с мерцедесов?? М102 само мотор, без периферия струва колкото цяла НОВА лада 2107.

на 0,5 бара издържа, без да сменяваш бутала и да пипаш компресии
  • 0

#5 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Posted 19 April 2009 - 22:48

Аз лично съм малко скиптично настроен към турбото с орегиналните карантии. Решиш ли да го правиш го прави като хората , но за целта са нужни доста средства. Твоя мотор не е от най подходящие за турбиниране , дълги биели , механична, инжекция ,всичко това е предпоставка да ти излезне биелата през блока ! Ако си решил да го правиш най добрия варянт е да се сменят карантиите с ковани бутала биели , разреждане на главата с метална листова гарнитура, смяна на инжекцията с електрона смяна на електроника ( по точно добавяне на електроника ) след това си надуваш хубаво турбинката на 1.8, 2.0 бара и ако имаш късмет можеш да покараш известно време след това ще разбереш че ти трябва и керамияен съидинител, после скоростите ще почнат да дават ядове и т.н т.н, Най накрая разбираш че си набил сумати пари еи така . Не ти го говоря това за да те разобедя, напротив тръпката е много голяма но за сметка на какво ? Имам доста приятели който се занимават с такива неща, Даже познавам един който би първото БМВ М6 с една астра :D
  • 0

#6 pit

pit

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Posts:
  • Град:София

Posted 19 April 2009 - 22:51

ее стига де, как ше сравняваме мотор на лада с мерцедесов?? М102 само мотор, без периферия струва колкото цяла НОВА лада 2107.

на 0,5 бара издържа, без да сменяваш бутала и да пипаш компресии

мерси колега, само че теэи 0.5 бара,колко ще вдигнат конете?
  • 0

#7 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Posted 19 April 2009 - 22:52

Аз лично съм малко скиптично настроен към турбото с орегиналните карантии. Решиш ли да го правиш го прави като хората , но за целта са нужни доста средства. Твоя мотор не е от най подходящие за турбиниране , дълги биели , механична, инжекция ,всичко това е предпоставка да ти излезне биелата през блока ! Ако си решил да го правиш най добрия варянт е да се сменят карантиите с ковани бутала биели , разреждане на главата с метална листова гарнитура, смяна на инжекцията с електрона смяна на електроника ( по точно добавяне на електроника ) след това си надуваш хубаво турбинката на 1.8, 2.0 бара и ако имаш късмет можеш да покараш известно време след това ще разбереш че ти трябва и керамияен съидинител, после скоростите ще почнат да дават ядове и т.н т.н, Най накрая разбираш че си набил сумати пари еи така . Не ти го говоря това за да те разобедя, напротив тръпката е много голяма но за сметка на какво ? Имам доста приятели който се занимават с такива неща, Даже познавам един който би първото БМВ М6 с една астра :D


За това говоря :kill_myself: .Вярно мотора не е на лада,ама ще стане същата работа(дадох просто пример) :icon_coolgrin:
  • 0

#8 pit

pit

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Posts:
  • Град:София

Posted 19 April 2009 - 22:54

Аз лично съм малко скиптично настроен към турбото с орегиналните карантии. Решиш ли да го правиш го прави като хората , но за целта са нужни доста средства. Твоя мотор не е от най подходящие за турбиниране , дълги биели , механична, инжекция ,всичко това е предпоставка да ти излезне биелата през блока ! Ако си решил да го правиш най добрия варянт е да се сменят карантиите с ковани бутала биели , разреждане на главата с метална листова гарнитура, смяна на инжекцията с електрона смяна на електроника ( по точно добавяне на електроника ) след това си надуваш хубаво турбинката на 1.8, 2.0 бара и ако имаш късмет можеш да покараш известно време след това ще разбереш че ти трябва и керамияен съидинител, после скоростите ще почнат да дават ядове и т.н т.н, Най накрая разбираш че си набил сумати пари еи така . Не ти го говоря това за да те разобедя, напротив тръпката е много голяма но за сметка на какво ? Имам доста приятели който се занимават с такива неща, Даже познавам един който би първото БМВ М6 с една астра :D

и аэ може би се сещам кой е той. 1979 номера.гената.
  • 0

#9 g0g0w124

g0g0w124

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Teteven
  • Автомобил:
    Mercedes 124 300D / 1992

Posted 19 April 2009 - 22:56

мерси колега, само че теэи 0.5 бара,колко ще вдигнат конете?

Около 200 коня,но питай колегата Vlado190
  • 0

#10 pit

pit

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Posts:
  • Град:София

Posted 19 April 2009 - 22:59

Около 200 коня,но питай колегата Vlado190

ха, тоэи даже Адаш бре
  • 0

#11 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 19 April 2009 - 23:58

до 165кс няма да имаш ядове. няма да има нужда и от нов инжекцион. за повече коне се приготви за изваждане
  • 0

#12 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Posted 20 April 2009 - 18:29

Здравей колега. До 0.6 та и малко нагоре няма никакъв проблем този мотор. Моя го карам вече над 20к и всичко си е ок. Конете - както се настрои и зависи от сетъпа като тръгнеш от 160 та към 200 може и нагоре но там вече се слагат малко повече неща...
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users