Турбо эа 190-ка 2.0 122кс.
Started by pit, 19 Apr 2009 - 22:16:55
11 replies to this topic
#1
Posted 19 April 2009 - 22:16
Искам да энам мога ли да си сложа турбо на тоэи мотор. и ако е Да къде и колко парички ще ме скубнат?Съвсем сериоэно питам, каэаха ми че може но много неща се правели.Искам да я оставя на някой , и после да си я вэема готова.Не ми трябва эа да се състеэавам или каквото там било, а малко да късам нервите на раэни (киселяци),само малко.
#2
Posted 19 April 2009 - 22:25
Може,разбира се.После и турбината и колата ще сменяш.Турбо се слага в завода,не е само да я сложиш.Има много други работи дето се правят мотора да е с турбо.Един спец така си сложи на ладата,изкара някъв месец и айде турбото с лада в коша.
#3
Posted 19 April 2009 - 22:31
може естествено.
вече няколко човека го правиха.
отвори подфорум sport, после тунинг и гледай кво става.
около 2300-3500лв за всичко
вече няколко човека го правиха.
отвори подфорум sport, после тунинг и гледай кво става.
около 2300-3500лв за всичко
#4
Posted 19 April 2009 - 22:35
Може,разбира се.После и турбината и колата ще сменяш.Турбо се слага в завода,не е само да я сложиш.Има много други работи дето се правят мотора да е с турбо.Един спец така си сложи на ладата,изкара някъв месец и айде турбото с лада в коша.
ее стига де, как ше сравняваме мотор на лада с мерцедесов?? М102 само мотор, без периферия струва колкото цяла НОВА лада 2107.
на 0,5 бара издържа, без да сменяваш бутала и да пипаш компресии
#5
Posted 19 April 2009 - 22:48
Аз лично съм малко скиптично настроен към турбото с орегиналните карантии. Решиш ли да го правиш го прави като хората , но за целта са нужни доста средства. Твоя мотор не е от най подходящие за турбиниране , дълги биели , механична, инжекция ,всичко това е предпоставка да ти излезне биелата през блока ! Ако си решил да го правиш най добрия варянт е да се сменят карантиите с ковани бутала биели , разреждане на главата с метална листова гарнитура, смяна на инжекцията с електрона смяна на електроника ( по точно добавяне на електроника ) след това си надуваш хубаво турбинката на 1.8, 2.0 бара и ако имаш късмет можеш да покараш известно време след това ще разбереш че ти трябва и керамияен съидинител, после скоростите ще почнат да дават ядове и т.н т.н, Най накрая разбираш че си набил сумати пари еи така . Не ти го говоря това за да те разобедя, напротив тръпката е много голяма но за сметка на какво ? Имам доста приятели който се занимават с такива неща, Даже познавам един който би първото БМВ М6 с една астра
#6
Posted 19 April 2009 - 22:51
мерси колега, само че теэи 0.5 бара,колко ще вдигнат конете?ее стига де, как ше сравняваме мотор на лада с мерцедесов?? М102 само мотор, без периферия струва колкото цяла НОВА лада 2107.
на 0,5 бара издържа, без да сменяваш бутала и да пипаш компресии
#7
Posted 19 April 2009 - 22:52
Аз лично съм малко скиптично настроен към турбото с орегиналните карантии. Решиш ли да го правиш го прави като хората , но за целта са нужни доста средства. Твоя мотор не е от най подходящие за турбиниране , дълги биели , механична, инжекция ,всичко това е предпоставка да ти излезне биелата през блока ! Ако си решил да го правиш най добрия варянт е да се сменят карантиите с ковани бутала биели , разреждане на главата с метална листова гарнитура, смяна на инжекцията с електрона смяна на електроника ( по точно добавяне на електроника ) след това си надуваш хубаво турбинката на 1.8, 2.0 бара и ако имаш късмет можеш да покараш известно време след това ще разбереш че ти трябва и керамияен съидинител, после скоростите ще почнат да дават ядове и т.н т.н, Най накрая разбираш че си набил сумати пари еи така . Не ти го говоря това за да те разобедя, напротив тръпката е много голяма но за сметка на какво ? Имам доста приятели който се занимават с такива неща, Даже познавам един който би първото БМВ М6 с една астра
За това говоря .Вярно мотора не е на лада,ама ще стане същата работа(дадох просто пример)
#8
Posted 19 April 2009 - 22:54
и аэ може би се сещам кой е той. 1979 номера.гената.Аз лично съм малко скиптично настроен към турбото с орегиналните карантии. Решиш ли да го правиш го прави като хората , но за целта са нужни доста средства. Твоя мотор не е от най подходящие за турбиниране , дълги биели , механична, инжекция ,всичко това е предпоставка да ти излезне биелата през блока ! Ако си решил да го правиш най добрия варянт е да се сменят карантиите с ковани бутала биели , разреждане на главата с метална листова гарнитура, смяна на инжекцията с електрона смяна на електроника ( по точно добавяне на електроника ) след това си надуваш хубаво турбинката на 1.8, 2.0 бара и ако имаш късмет можеш да покараш известно време след това ще разбереш че ти трябва и керамияен съидинител, после скоростите ще почнат да дават ядове и т.н т.н, Най накрая разбираш че си набил сумати пари еи така . Не ти го говоря това за да те разобедя, напротив тръпката е много голяма но за сметка на какво ? Имам доста приятели който се занимават с такива неща, Даже познавам един който би първото БМВ М6 с една астра
#10
Posted 19 April 2009 - 22:59
ха, тоэи даже Адаш бреОколо 200 коня,но питай колегата Vlado190
#11
Posted 19 April 2009 - 23:58
до 165кс няма да имаш ядове. няма да има нужда и от нов инжекцион. за повече коне се приготви за изваждане
#12
Posted 20 April 2009 - 18:29
Здравей колега. До 0.6 та и малко нагоре няма никакъв проблем този мотор. Моя го карам вече над 20к и всичко си е ок. Конете - както се настрои и зависи от сетъпа като тръгнеш от 160 та към 200 може и нагоре но там вече се слагат малко повече неща...
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users