Този пост е редактиран от Faca: 15 април 2009 - 22:59
Няма нужда от 2 теми!

Проблеми със Смарт , Авариен режим, гори масло600ccm или 700ccm не е точно ясно !
Започната от burlak, 13 апр 2009 - 14:29:45
3 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 април 2009 - 14:29
Здравейте!! Първи пост ми е... сестра ми си купи СМАРТ преди 7 месеца от англия. Колата има няколко проблема които в последствие ги разбрахме, като 1: Гори много масло на 1000 км 2л (много нмали )...опс да спомена че колата е 99 година в английските документи пише че е 600 куб. в БГ в кат излезе че е 700 и аз незнам вече, с автоматична скоростна кутия. Отностно маслото най вероятно или сигменти или флошки не са знай. 2: Проблем е че още като се прибирахме от англия с него както си караш колата да речем няма значение с каква скорост в един момент на таблото изписва 3 черти една под друга. В книжката пише че това е някакъв авариен режим на колата, съотяветно когато премине в него колага губи всякакъв контрол, никва реакция на газта и т.н. и трябва да спреш да загасиш и пак да запалиш....както каза един колега тука във форума един вид рестарт , той пък проблем с ттиъгалника който му светва за системата за приплъзване който и на нас ни светва от време на време и това се оказва 3-тия проблем. Та колеги въпросите ми са следните Отностно разхода на МАСЛО от какво можеби се дължи най вече и дали има нещо като дефект че се случва (на 77 000 км е ) 2-ро този проблем с минаването в авариен режим на какво се дължи няква идея, защото се случва абсолютно хаотично когато си поиска, на месеца поне 1-2 пъти и кофтито е че се е случвало и дори при изпреварване със скорост 100 км/ч, което не е никак приятно. За триъгалника доло горе разбрах ще питам момчето какво е направил и как е отстранил проблема. Благодаря предварително за съветите и информацията която можете да ми дадете. От ВАРНА съм ако някой знае читав сервиз или поне където не само се занимават ами и да върщат работа да ида. МЕРСИ със здраве!!
#2
Публикувано 13 април 2009 - 18:07
Отивай на диагностика като за начало, а за мотора..... според мен е мъртвец вече

#3
Публикувано 13 април 2009 - 18:29
диагностиката ще идем ......а мотора чак толкова ли зле звучи, че гори масло толкова. Между другото забравих да спомена че толкова масло гореше когато беше с пълна синтетика после му наляхме полусинтетика и са позадържа така но пак си гори да го е.....ва
#4
Публикувано 15 април 2009 - 18:10
Здравейте писах тема преди дни отностно един СМАРТ И проблема с губенето на маслото..оказа се че смарта е с турбо и има радиатор с перка отстрани в ляво на двигателя (данеби тва да е интерколера) м/у другото като купувахме колата беше със спортен филтър. В крайна сметка всичко е много объркано защото по англиския документ колата е 600 cc, а в КАТ ми я изкараха че е 700cc .Проблема е че губи масло и ти стабилно и са виждат как са омаслени тръбите на тва турбо с масло.
Въпросът ми е някой ремонтирал ли е ТУРБОТО си на "буболека"
Въпросът ми е някой ремонтирал ли е ТУРБОТО си на "буболека"
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни