е 220 cdi-вибрации
Започната от rado-bs, 11 апр 2009 - 17:39:02
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 април 2009 - 17:39
здравейте колеги,имам странен проблем колата е w210-2.2цди автоматик.От известно време на на място при запален двигател на P или на D има странни вибрации на купето,волана и таблото треперят като загрее почти не се усещат ,но пак има.Сменял съм тампони на двигателя преди около10000км.Интересното е че бяха сплескани сравнени с новите,възможно ли е да са заминали за толкова време и дали вибрациите са от това?Пропуснах да спомена,че сложих "лемфьордер" уж добри.Кажете ако може проблема да е от друго?
#2
Публикувано 20 април 2009 - 21:19
10000km си е направо много за неоригинални тампони.Аз скоро сменях такива на ML 270 . 2-3 дни след това минах през сервиза на Генади да го прочете профилактично и първите думи на едно от момчетата след като се качи и го запали бяха: "Смени си тампоните на мотора,тия са на финала".Между другото на ML-а има ляв и десен,на твойта май са еднакви.Виж в EPC-то за всеки случай.
Погледни си демпферната шайба отпред да не е тръгнала да се къса(само че тогава и на загряла ще има вибрации),и прочети колата на Стар Диагноза (евентуално да се види за лошо работеща дюза на студено).Автомата също е вариант,но почни от по-лесното.
Успех.
Погледни си демпферната шайба отпред да не е тръгнала да се къса(само че тогава и на загряла ще има вибрации),и прочети колата на Стар Диагноза (евентуално да се види за лошо работеща дюза на студено).Автомата също е вариант,но почни от по-лесното.
Успех.
#3
Публикувано 27 април 2009 - 20:49
благодаря ти колега,смених тампоните на мотора и тампона на скоростната кутия в "дарс ауто" и няма и помен от вибрации,изръсих се доста ,но дано е за по-дълго от 10000км.10000km си е направо много за неоригинални тампони.Аз скоро сменях такива на ML 270 . 2-3 дни след това минах през сервиза на Генади да го прочете профилактично и първите думи на едно от момчетата след като се качи и го запали бяха: "Смени си тампоните на мотора,тия са на финала".Между другото на ML-а има ляв и десен,на твойта май са еднакви.Виж в EPC-то за всеки случай.
Погледни си демпферната шайба отпред да не е тръгнала да се къса(само че тогава и на загряла ще има вибрации),и прочети колата на Стар Диагноза (евентуално да се види за лошо работеща дюза на студено).Автомата също е вариант,но почни от по-лесното.
Успех.
#4
Публикувано 09 януари 2010 - 22:11
благодаря ти колега,смених тампоните на мотора и тампона на скоростната кутия в "дарс ауто" и няма и помен от вибрации,изръсих се доста ,но дано е за по-дълго от 10000км.
Колко се изръси в Дарс ауто за тампони и смяна ако не е тайна?
#5
Публикувано 13 януари 2010 - 20:43
220лв тампона и около 60-70 им беше смянатаКолко се изръси в Дарс ауто за тампони и смяна ако не е тайна?
#6
Публикувано 21 януари 2010 - 20:32
да попитам дюза за мерцедес е220цди 2002 г.. колко пари е..?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни