Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

е 220 cdi-вибрации


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 rado-bs

rado-bs

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Мнения:

Публикувано 11 април 2009 - 17:39

здравейте колеги,имам странен проблем колата е w210-2.2цди автоматик.От известно време на на място при запален двигател на P или на D има странни вибрации на купето,волана и таблото треперят като загрее почти не се усещат ,но пак има.Сменял съм тампони на двигателя преди около10000км.Интересното е че бяха сплескани сравнени с новите,възможно ли е да са заминали за толкова време и дали вибрациите са от това?Пропуснах да спомена,че сложих "лемфьордер" уж добри.Кажете ако може проблема да е от друго?
  • 0

#2 cartrader

cartrader

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 73 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 400 CDI Exclusive

Публикувано 20 април 2009 - 21:19

10000km си е направо много за неоригинални тампони.Аз скоро сменях такива на ML 270 . 2-3 дни след това минах през сервиза на Генади да го прочете профилактично и първите думи на едно от момчетата след като се качи и го запали бяха: "Смени си тампоните на мотора,тия са на финала".Между другото на ML-а има ляв и десен,на твойта май са еднакви.Виж в EPC-то за всеки случай.

Погледни си демпферната шайба отпред да не е тръгнала да се къса(само че тогава и на загряла ще има вибрации),и прочети колата на Стар Диагноза (евентуално да се види за лошо работеща дюза на студено).Автомата също е вариант,но почни от по-лесното.

Успех.
  • 0

#3 rado-bs

rado-bs

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Мнения:

Публикувано 27 април 2009 - 20:49

10000km си е направо много за неоригинални тампони.Аз скоро сменях такива на ML 270 . 2-3 дни след това минах през сервиза на Генади да го прочете профилактично и първите думи на едно от момчетата след като се качи и го запали бяха: "Смени си тампоните на мотора,тия са на финала".Между другото на ML-а има ляв и десен,на твойта май са еднакви.Виж в EPC-то за всеки случай.

Погледни си демпферната шайба отпред да не е тръгнала да се къса(само че тогава и на загряла ще има вибрации),и прочети колата на Стар Диагноза (евентуално да се види за лошо работеща дюза на студено).Автомата също е вариант,но почни от по-лесното.

Успех.

благодаря ти колега,смених тампоните на мотора и тампона на скоростната кутия в "дарс ауто" и няма и помен от вибрации,изръсих се доста ,но дано е за по-дълго от 10000км.
  • 0

#4 Asen

Asen

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Поморие
  • Автомобил:
    W210 E 220 CDI - 12.2000г. facelift

Публикувано 09 януари 2010 - 22:11

благодаря ти колега,смених тампоните на мотора и тампона на скоростната кутия в "дарс ауто" и няма и помен от вибрации,изръсих се доста ,но дано е за по-дълго от 10000км.


Колко се изръси в Дарс ауто за тампони и смяна ако не е тайна?
  • 0

#5 rado-bs

rado-bs

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Мнения:

Публикувано 13 януари 2010 - 20:43

Колко се изръси в Дарс ауто за тампони и смяна ако не е тайна?

220лв тампона и около 60-70 им беше смяната
  • 0

#6 b0bu

b0bu

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:

Публикувано 21 януари 2010 - 20:32

да попитам дюза за мерцедес е220цди 2002 г.. колко пари е..?
  • 0

#7 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 януари 2010 - 22:36

500 до 700 кинта.В тоя диапазон.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни