
Е220цди
Започната от bonchovta, 10 апр 2009 - 17:16:17
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 10 април 2009 - 17:16
здравеите колеги много сам се надахал даси взема Е класа 220цди 143коня автоматик че въпросат ми е как е самата кола издържливалие чупи ли се честичко,какви им са слабите места скапа ли им е поддражката на такава кола какав разход дава и такива неща благодаря предварително и ви пожелавам много безавариини киломертри.А другият вариант за голяма кола на които сам се спрял е ауди А6 1.9тди110 коня пак автоматик просто нямам познат с такива машини че даго поразпитам за тях
#4
Публикувано 10 април 2009 - 17:42
да да извинявам се защтото парвите две немиги извади а и незнам как става работата
#5
Публикувано 10 април 2009 - 18:17
audito не е добър избор. имах такова с 1.9 мотор--единствено мотора го биваше, и то защото той е разработка на ФВ.
мерцедеса е супер. много върви и малко харчи. събери пари за фейслифтовия
мерцедеса е супер. много върви и малко харчи. събери пари за фейслифтовия
#6
Публикувано 10 април 2009 - 18:51
колега благодаря но кои този феислифтовия аз сам си харесал 220 цди 143 коня автоматик задалжително след 1999 година
#7
Публикувано 10 април 2009 - 19:09
Той колегата е харесал фейслифта.Той ще взима W210,а не W211.
А за това кое да избереш,само влезни в ауди форума и прочети какво пише за тез аудита и какви суми плащат хората за ремонт и ще ти стане ясно какво трябва да вземеш.Успех
А за това кое да избереш,само влезни в ауди форума и прочети какво пише за тез аудита и какви суми плащат хората за ремонт и ще ти стане ясно какво трябва да вземеш.Успех

#8
Публикувано 10 април 2009 - 19:17
общо взето здрав автомобил,но не е вярно ,че има евтина поддръжка и не гори малко.Карам го само с премиум на ОМВ и градско стига 13/100,а само за едно реле на вентилатора на купето дадох 450лв.да не ти говоря ако е каран с кофти нафта приготви 4бона за дюзи и т.н.
#9
Публикувано 10 април 2009 - 19:37
Той колегата е харесал фейслифта.Той ще взима W210,а не W211.
кой говори за 211? 2.2цди 143коня на 211 няма. само на 210 е толкова.
към радо-- абе за да вдига на 13/100 или здраво го понастъпваш, или има доста задръствания при теб.
а за дюзи и вентилатори--да, но ако го вземе на малко километри(до 200-250хил), запазен и да е от немско, може да има сравнително евтина потдръжка на година с аудито.
тва ауди и на 180хил да го взмеш, пак му се скапват по една кофа модули на година
#10
Публикувано 10 април 2009 - 19:57
мерси колеги за информацията а за 125 коня двигателя какво ще кажете как е тои
#11
Публикувано 10 април 2009 - 20:16
125 коня ще ти е слабичък за това купе май.
Аз съм с този двигател на Ц-класата и се движи прилично... като включи турбината.
Аз съм с този двигател на Ц-класата и се движи прилично... като включи турбината.
#12
Публикувано 10 април 2009 - 21:16
а подражката как е на този мотор
#13
Публикувано 10 април 2009 - 22:21
те принципно са си еднакви мотори. с еднаква потдръжка.
но нека блонд ти каже колко му струва на година
но нека блонд ти каже колко му струва на година
#14
Публикувано 11 април 2009 - 07:00
Колко ми струва на година?те принципно са си еднакви мотори. с еднаква потдръжка.
но нека блонд ти каже колко му струва на година
Ами чакай да отворя списъка, но имай предвид, че аз сменям части дори при най-малкото съмнение, че нещо не е наред. А и като се вземе една кола обиккновено все има нещо за оправяне, което предишният собственик е оставил в наследство.
Та, за две години и малко следното съм "пипнал" и платил:
регистрация 155
застраховка ГО 3 месеца 41
каско ДЗИ 1/2г. 480
маркировка 54
аларма 80
масло +м. филтър+горивен+секретни
болтове+подгревна свещ+з.накладки 180
термостат+смяна з. накладки+гуми з.смяна. 150
застраховка ГО 105
доплащане каско ДЗИ 480
винетка 67
реглаж преден/заден мост 55
акумулатор 170
смяна масло и филтри 130
почистване дюзи+нова клапа на газоразпределението+термодатчик 575
каско+ГО Булстрад 834
Goodyear UG7 x4 594
дебитомер 200
предни дискове и накладки АТЕ+чистачки 254
смяна масло и филтри 114
поправка скорости и смяна съединител (лагери на първичен вал + всички гумички+масло) 1247
винетка 67
данък 180
Летни гуми+смяна 425
Може нещо дребно да съм пропуснал, ама не е толкова важно предполагам.
Доволен съм от колата - слуша ме и върви прилично. Има си всиччко, което ми трябва.
дано съм бил полезен!
#15
Публикувано 20 април 2009 - 22:13
Е 200 CDI - не ти го препоръчвам.,особено във версия автомат.
Виж E 220 CDI ,е много приятен за каране автомобил(даже и без чип).Имал съм такъв преди 2 год.,автоматик-типтроник,разход градско(София) 11-12/100,магистрала 6-7/100.Безпроблемно подържа скорост 170-180 км/ч при доста умерен разход на гориво ако смяташ да пътуваш повечко.Консумативи и подръжка на съвсем нормални цени за този клас автомобил.Единственото по-сериозно,което съм сменил за тези 2 год и 80х.км. беше хидроблока на автомата.
Audi A6 1.9 TDI Automat - Изключително здрав,надежден и икономичен мотор.Окачването е слабичко за нашите кратери,и цената му не е много приятна.Проблемът е,че е почти невъзможно да се намери A 6 с 1.9 ТДИ и Автоматик.Такава кола я продавам за 1 ден,много търсена комбинация е.Виж mobile.bg - едва ли има повече от 1-2 обяви и то за Avant.
Виж E 220 CDI ,е много приятен за каране автомобил(даже и без чип).Имал съм такъв преди 2 год.,автоматик-типтроник,разход градско(София) 11-12/100,магистрала 6-7/100.Безпроблемно подържа скорост 170-180 км/ч при доста умерен разход на гориво ако смяташ да пътуваш повечко.Консумативи и подръжка на съвсем нормални цени за този клас автомобил.Единственото по-сериозно,което съм сменил за тези 2 год и 80х.км. беше хидроблока на автомата.
Audi A6 1.9 TDI Automat - Изключително здрав,надежден и икономичен мотор.Окачването е слабичко за нашите кратери,и цената му не е много приятна.Проблемът е,че е почти невъзможно да се намери A 6 с 1.9 ТДИ и Автоматик.Такава кола я продавам за 1 ден,много търсена комбинация е.Виж mobile.bg - едва ли има повече от 1-2 обяви и то за Avant.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни