добавки за дизел
Започната от bega4, 10 апр 2009 - 14:12:52
20 мнения по тази тема
#1
Публикувано 10 април 2009 - 14:12
като щастлив собсвеник на Е 320 CDI, 2003г започвам да се образовам.
Напоследък много рекламират LIQUE MOLI, мой приятел с пасат имаше проблеми с дюзите и след като сипа от въпросната добавка двете му запушени дюзи се отпушиха
някой има ли наблюдения по въпроса и дали е подходяща за нашите мотори.
колко често трябва да се слага и има ли проблем ако се слага непрекъснато
Напоследък много рекламират LIQUE MOLI, мой приятел с пасат имаше проблеми с дюзите и след като сипа от въпросната добавка двете му запушени дюзи се отпушиха
някой има ли наблюдения по въпроса и дали е подходяща за нашите мотори.
колко често трябва да се слага и има ли проблем ако се слага непрекъснато
#2
Публикувано 10 април 2009 - 19:55
като щастлив собсвеник на Е 320 CDI, 2003г започвам да се образовам.
Напоследък много рекламират LIQUE MOLI, мой приятел с пасат имаше проблеми с дюзите и след като сипа от въпросната добавка двете му запушени дюзи се отпушиха
някой има ли наблюдения по въпроса и дали е подходяща за нашите мотори.
колко често трябва да се слага и има ли проблем ако се слага непрекъснато
първо-честито возило!
второ-ако нямаш проблеми не си ги създавай зорлем!
#3
Публикувано 28 декември 2009 - 23:19
Доколкото съм запознат за дюзите е хубаво да използваш "Дезолит".
#4
Публикувано 10 септември 2013 - 21:50
Двутактово масло.
#5
Публикувано 10 септември 2013 - 22:13
Двутактово масло.
И аз съм слагал, но да си призная ефект не усетих. Други ми споделиха, че са усетили утихване на двигател
The Best or Nothing
#6
Публикувано 11 септември 2013 - 01:58
В Балканстар на резервните части срещу 25 лв. се продава Дезолит - 1 л. достатъчен за 100 л. гориво. Има и за бензинови двигатели...
#7
Публикувано 11 септември 2013 - 14:17
От кога ти е информацията .?
Бяха спрели да продават Desolite във Балкан Стар, предлагаха само добавки на Liqui Moly .
Това от преди година .
От Desolite B бях много много доволен.
Със Liqui Moly не намирам някаква разлика преди и след .
#8
Публикувано 11 септември 2013 - 15:06
И аз съм слагал, но да си призная ефект не усетих. Други ми споделиха, че са усетили утихване на двигател
Ефекта е допълнителна смазка на частите в колата. В звука на двигателя не усещам разлика. Разхода обаче спадна с 0,2 на сто.
#9
Публикувано 11 септември 2013 - 19:56
Как ги усещате тия 200мл незнам
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10
Публикувано 11 септември 2013 - 20:13
Как ги усещате тия 200мл незнам
И на мен това ми стана интересно, извинявам се за офтопика .. ама като почнете с милилитрите и падам ..
Този пост е редактиран от miro0: 11 септември 2013 - 20:15
The best or nothink.
#11
Публикувано 11 септември 2013 - 21:21
Обпаснявам как се усещат 0.2 литеа икономия с добавката:
Ако с 50 литра минаваш 500км, то имаш разход 50/500*100=10 л/100км.
После спваш 50 литра гориво и 0.5 добавка и минаваш 510 км. Сметаш 50/510*100=9.8 л/100км и си щастлив, че си свалил разхода с 0.2 литра/100км, но сметката трябва да е 50.5/500*100=9.9 щото половин литър добавка си е обем плюс малка грешка в изчисленият са си пак 10/100.
Сега да направим сметката в пари и да я обърнем в литри:
Ако литър добавка е 20 кинта, то 0.5 литра с 10 кинта. Да приемем, че литър горво(нафта) е 2.7 кинта. Тогава 50*2.7/500=27 кинта на 100км. Сега слагаме 0.5 добавка за 10 лева (50*2.7)+(0.5*20) = 28.4 кинта за 100 км. Честита икономия от 0.2 литра на 100 км, което в пари е 0.54 за 100 км, а пък ние сме платили 28.4 лв вместо 26.36 лв.
Добавка си слагам два пъти годишно. Икономия на гориво/пари не съм отчел, но определено колата върви по-пъргаво след добавката, или само на мен така ми се струва.
Обкновенно слагам по половин литър дезолит на всеки 6 месеца, защото смятам че е добре да си прочистя колата от прекрасната ни нафта. Освен това карам предимно със скъпата нафта на ОМВ, щото на ЕКО вече има само обикновенна.
Ако ще гоним икономия от 5 лева на 1000 км май е по-добре да се замислим за велосипеди...
Sent from my GT-I9195 using Tapatalk 2
Ако с 50 литра минаваш 500км, то имаш разход 50/500*100=10 л/100км.
После спваш 50 литра гориво и 0.5 добавка и минаваш 510 км. Сметаш 50/510*100=9.8 л/100км и си щастлив, че си свалил разхода с 0.2 литра/100км, но сметката трябва да е 50.5/500*100=9.9 щото половин литър добавка си е обем плюс малка грешка в изчисленият са си пак 10/100.
Сега да направим сметката в пари и да я обърнем в литри:
Ако литър добавка е 20 кинта, то 0.5 литра с 10 кинта. Да приемем, че литър горво(нафта) е 2.7 кинта. Тогава 50*2.7/500=27 кинта на 100км. Сега слагаме 0.5 добавка за 10 лева (50*2.7)+(0.5*20) = 28.4 кинта за 100 км. Честита икономия от 0.2 литра на 100 км, което в пари е 0.54 за 100 км, а пък ние сме платили 28.4 лв вместо 26.36 лв.
Добавка си слагам два пъти годишно. Икономия на гориво/пари не съм отчел, но определено колата върви по-пъргаво след добавката, или само на мен така ми се струва.
Обкновенно слагам по половин литър дезолит на всеки 6 месеца, защото смятам че е добре да си прочистя колата от прекрасната ни нафта. Освен това карам предимно със скъпата нафта на ОМВ, щото на ЕКО вече има само обикновенна.
Ако ще гоним икономия от 5 лева на 1000 км май е по-добре да се замислим за велосипеди...
Sent from my GT-I9195 using Tapatalk 2
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#12
Публикувано 11 септември 2013 - 22:50
Как ги усещате тия 200мл незнам
Борд компютора.
#13
Публикувано 11 септември 2013 - 23:35
Аз също сипвам добавка два пъти годишно, пролет и есен .
Когато слагах Desolite B постигах разход 9 л. на 100 км.
София - Сл. Бряг и обратно с М113 . Икономия няма .
Градско като натиснех педала на газта и колата се изправяше на задните си гуми .
#14
Публикувано 12 септември 2013 - 09:49
Как ги усещате тия 200мл незнам
Борд компютора.
Борд компа ми лъже средно с около литър. Показва 8 и малко, а математиката казва, че са 9 и малко. Сега ще ви кажа мен какъв пример ми дадоха. "Скъпата" нафта е обикновена нафта + добавка за цетаново число. По нашите бензинджийници масово държат "скъпия" дизел на минималните изисквания за цетаново число. Да приемем, че средно разликата м/у двата дизела е 0,20лв. За 50л е 10лв. Една добавка за повишаване на цетановото число може да се върже около 5 лв на резервоар. Сипваш евтина нафта + цетан буустър (има такива, които повишават числото + над 5-7 единици). И така хем пестиш, хем докарваш по-високо качество на дизела. На теория
Този пост е редактиран от bReal: 12 септември 2013 - 09:50
#15
Публикувано 13 септември 2013 - 08:33
От кога ти е информацията .?
Бяха спрели да продават Desolite във Балкан Стар, предлагаха само добавки на Liqui Moly .
Това от преди година .
От Desolite B бях много много доволен.
Със Liqui Moly не намирам някаква разлика преди и след .
Наистина от Балкан Стар не съм пазарувал добавка от миналата есен... Причината е, че за последно т.г. я видях в Камор Ауто и я купих от там. Беше с 1-2 лева по-скъпа.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни