Здравеите колеги ще напиша с няколко реда какво на практика се , получи като смени кутията на МЕЧО БЕШЕ 722415 аз сложих 722414 от 190Е 2.5 Турбо дизел. Значи така първото което не подходи беше троиката на опашката на кутията за кардана.Второ беше жилото което се закача на реиката на газта и ,се намира от дясно на кутията в общи линий това. ТАКА сега идва ред на въпросите и описанието на вървежа.Та жилото го сменях защото негвото е по дълго обаче при смяната на моето се счупи тази час, пласмасовата от долу където влиза в кутията.Сложих пак неговото (дългото) колата варви ,на (D) с потеглянето е добре не бие не тропа нищо обаче до околу 1800 оборота сеизфорсирва леко и си вкл. и другата скорост , а на моята кутия не беше така,
![:dontknow:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/dontknow.gif)
еди вид дирекната, влиза и край
![:dontknow:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/dontknow.gif)
така неможе да ,се изпреварва , а назад от (голяма на малка) не ,ги реди не знам. Въпроса ми е какво прави това жило ( каква роля изпълнява) защото на мен ми се струва,че е дълго и хлабаво, цялата работа от там идва със ранната смяна и прочие.
п.п Иска да изкажа искрени благодарности към колегите които ми помогнаха с инфо.
утре ще купя жило сменям и ако не се оправи незнам дите някоя идея защото аз имам ЕДНА ще я споделя КОМАНДИРОВКА БЕЗСРОЧНА ЗА МАРОКО И КРАИ НА ПРОБЛЕМИТЕ