обороти на двигателят като е студен на w124,300d
Започната от dididi, 02 апр 2009 - 21:30:28
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 април 2009 - 21:30
колеги имам 1 проблем колата ми е 124 300 д 4матик с ръчни скорости . като е судена даржи 500 оборота което е малко а като загрее стават нормални около 650 какъв е проблемът.
#3
Публикувано 03 април 2009 - 08:26
в краиа на помпата от към копето има жици значи е с електроника какво може да и стане и предварително благодариа на пича от сандански с 190
Прикачени файлове
#4
Публикувано 03 април 2009 - 12:15
Там е само електромагнита - изпълнителния механизъм. Сигнала идва от ELR или EDS модула. А той пък получава сигнал от един датчик за обороти, който може да се е прецакал.
Пробвай да изключиш буксата на електромагнита и виж дали ще ти паднат оборотите - ако паднат, значи работи системата.
Пробвай да изключиш буксата на електромагнита и виж дали ще ти паднат оборотите - ако паднат, значи работи системата.
#5
Публикувано 03 април 2009 - 21:40
благодариа на субсоник но не знам каде е елр и едс и датчика а за откачането на жиците в понеделник ще пиша
#6
Публикувано 03 април 2009 - 21:41
благодариа на субсоник но не знам каде е елр и едс и датчика а за откачането на жиците в понеделник ще пиша
Прикачени файлове
#7
Публикувано 04 април 2009 - 10:05
тази сутрин преди да запаля двигателят извадих буксата и почистих клемиите дори изжадих по-доло на помпата има 1 букса и нея почистих след което запалих двигателят и даржеше 700 оборота след което извадих горната букса и оборотите се промениха към по-ниски след това сложих буксата и пак се дигнаха значи обогатителят работи - така мисля да не би да е имала лоша ел. връзка пишете ми как мислите и вие
Прикачени файлове
#8
Публикувано 04 април 2009 - 11:35
тази сутрин преди да запаля двигателят извадих буксата и почистих клемиите дори изжадих по-доло на помпата има 1 букса и нея почистих след което запалих двигателят и даржеше 700 оборота след което извадих горната букса и оборотите се промениха към по-ниски след това сложих буксата и пак се дигнаха значи обогатителят работи - така мисля да не би да е имала лоша ел. връзка пишете ми как мислите и вие
Най-вероятно не е правело добър контакт и за това не е работил обогатителят.
#9
Публикувано 04 април 2009 - 16:55
блогодриа пичове
#10
Публикувано 04 април 2009 - 16:59
Я кажете къде се намира тая букса.. само че на 250Д .... че и при мен го прави тоя номер... когато е студен.. пали на около 550.. след това отива на 650....
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#11
Публикувано 04 април 2009 - 17:19
буксата е зад помпата но и по надолу има идруга аз ги изчистих и двете но ми казаха че може да ес жакум
Прикачени файлове
#12
Публикувано 05 април 2009 - 10:49
Един въпрос имам да не пускам нова тема.
На W124 250 turbo D,могат ли да се регулират оборотите на празен ход,защото ми ги държи малко високи 750 на топъл мотор?
Почти няма разлика в оборотите на студен и топъл мотор 750-800об.
На W124 250 turbo D,могат ли да се регулират оборотите на празен ход,защото ми ги държи малко високи 750 на топъл мотор?
Почти няма разлика в оборотите на студен и топъл мотор 750-800об.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни