обороти на двигателят като е студен на w124,300d
Started by dididi, 02 Apr 2009 - 21:30:28
11 replies to this topic
#1
Posted 02 April 2009 - 21:30
колеги имам 1 проблем колата ми е 124 300 д 4матик с ръчни скорости . като е судена даржи 500 оборота което е малко а като загрее стават нормални около 650 какъв е проблемът.
#3
Posted 03 April 2009 - 08:26
в краиа на помпата от към копето има жици значи е с електроника какво може да и стане и предварително благодариа на пича от сандански с 190
Attached Files
#4
Posted 03 April 2009 - 12:15
Там е само електромагнита - изпълнителния механизъм. Сигнала идва от ELR или EDS модула. А той пък получава сигнал от един датчик за обороти, който може да се е прецакал.
Пробвай да изключиш буксата на електромагнита и виж дали ще ти паднат оборотите - ако паднат, значи работи системата.
Пробвай да изключиш буксата на електромагнита и виж дали ще ти паднат оборотите - ако паднат, значи работи системата.
#5
Posted 03 April 2009 - 21:40
благодариа на субсоник но не знам каде е елр и едс и датчика а за откачането на жиците в понеделник ще пиша
#6
Posted 03 April 2009 - 21:41
благодариа на субсоник но не знам каде е елр и едс и датчика а за откачането на жиците в понеделник ще пиша
Attached Files
#7
Posted 04 April 2009 - 10:05
тази сутрин преди да запаля двигателят извадих буксата и почистих клемиите дори изжадих по-доло на помпата има 1 букса и нея почистих след което запалих двигателят и даржеше 700 оборота след което извадих горната букса и оборотите се промениха към по-ниски след това сложих буксата и пак се дигнаха значи обогатителят работи - така мисля да не би да е имала лоша ел. връзка пишете ми как мислите и вие
Attached Files
#8
Posted 04 April 2009 - 11:35
тази сутрин преди да запаля двигателят извадих буксата и почистих клемиите дори изжадих по-доло на помпата има 1 букса и нея почистих след което запалих двигателят и даржеше 700 оборота след което извадих горната букса и оборотите се промениха към по-ниски след това сложих буксата и пак се дигнаха значи обогатителят работи - така мисля да не би да е имала лоша ел. връзка пишете ми как мислите и вие
Най-вероятно не е правело добър контакт и за това не е работил обогатителят.
#9
Posted 04 April 2009 - 16:55
блогодриа пичове
#10
Posted 04 April 2009 - 16:59
Я кажете къде се намира тая букса.. само че на 250Д .... че и при мен го прави тоя номер... когато е студен.. пали на около 550.. след това отива на 650....
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#11
Posted 04 April 2009 - 17:19
буксата е зад помпата но и по надолу има идруга аз ги изчистих и двете но ми казаха че може да ес жакум
Attached Files
#12
Posted 05 April 2009 - 10:49
Един въпрос имам да не пускам нова тема.
На W124 250 turbo D,могат ли да се регулират оборотите на празен ход,защото ми ги държи малко високи 750 на топъл мотор?
Почти няма разлика в оборотите на студен и топъл мотор 750-800об.
На W124 250 turbo D,могат ли да се регулират оборотите на празен ход,защото ми ги държи малко високи 750 на топъл мотор?
Почти няма разлика в оборотите на студен и топъл мотор 750-800об.
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users