Колега, намираш ли наистина основа за критика над труда положен върху това CLK? На базата на какво? Говориш сякаш си наблюдавал много френски проекти...? Разбира се, докато не се чуе, можем само да допускаме какво е постигнато, но ти в състояние ли си да критикуваш това изпълнение?
Колегите, които се занимават с car audio, прощавайте... стори ми се, че Kunev си ги пише просто така... ще се радвам да греша.
Не си ги пиша просто така колега. С аудио се занимавам от средата на седемдесетте на миналия век!
Пак ще повторя :"за направата и за използваните материали - браво" Мисля че въобще не обезценявам труда на хората, а напротив - адмирирам го.
Франсетата наистина НЕ МОГАТ ДА СЕ ПОХВАЛЯТ С ДОСТИЖЕНИЯ В АУДИОТО просто се опитай колега, да се сетиш за някоя наистина квалитетна френска марка ///не говорим за оркестрово озвучаване а за Hi-Fi или Hi-End/// ... а ... май не се сещаш ... видя ли.
Мога да ти дам сайт пълен със маркова аудио техника където чифт колони са средно 50 000 евра, и като ги чуеш - ужас, свири като дъбова дъска.
Не се сърди колега ако ти изглеждат по остри моите слова. С всичко това исках да кажа че не е достатъчно само да се положи колосално количество труд, за да бъде произведението на труда му квалитетно, а трябва и "матриял" да не говорим за изключително красивото акустическо късо съединение което ще дойде като ефект, като гледам как са подбрали местата на високоговорителите ... Едно е сигурно обаче - ще има доста "ватове" и ще бъде впечатлително.
Дано само да успеем да различим саксофона от тромпета при просвирването и контрабаса от бас-касата на оркестъра, без да ни се навиват чорапите от приложената мощност ...