Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Помощ за разглобяването на централната конзола


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 април 2009 - 21:26

Моля за помощ - опитвам се да разглобя централната конзола в колата - където са разположени отгоре, надуло: панела на климатика, бутоните за четири мигача, отключване и т.н, касетофона, джоб за очила, пепелник и запалка, махагон на скоростния лост с бутоните за прозорци (без задните :) ) и огледалата, стойка за чаши, подлакътник.

Досега съм свалил следните неща: махагона около панела на климатика, заедно с всички бутони и самия панел на климатика. По-надолу съм свалил касетофона, джоба за очила, пепелника е изваден целия, махагона около скоростния лост е свален, заедно с всички бутони около него. Стойката за чаши се вади с издърпване. Фактически са останали само подлакътника, който засега не ми пречи и вътре в самата конзола има една пластмаса 2DIN висока, в която се монтират касетофонът и джобът за очила. Въпросът е, как се демонтира тази пластмаса? Като гледам, захваната е за самата централна конзола и няма винтове и щипки. Освен това, тази пластмаса е по-широка от конзолата и дори и да помръдне в някаква посока - то ще е само навътре. Което ме навежда на мисълта, че ако се демонтира, ще стане, като се свали първо цялата централна конзола и чак тогава. Самата конзола е хваната в най-горния край с два винта (отляво и отдясно) и с две щипки (отляво и отдясно) за арматурното табло. Отвих рапидките и отщипах щипките, конзолата се освободи, ама само в горния край. В долния се държи за нещо, но не мога да видя за какво. Предполагам, че под подлакътника има някъде винтове, но не можах да го демонтирам?

Ако някой има WIS или нещо друго, откъдето може да се извади схема на монтажа на цялата централна конзола, ще съм благодарен да пратите някоя картинка. Сигурен съм, че е пълно с щипки, но ме е страх да напъвам, да не счупя нещо... Помагайте?

Колата е CLK W208 1999/2000 година (купе, не кабриолет).

Предварително мерси!
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#2 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 април 2009 - 23:23

Ето и малко снимки от местопроизшествието:
Само моля без коментари от сорта (тоя пак полуде)...
Искам да приключа с фабрикациите макс. бързо, щото и мен не ме кефи да пътувам в колата, докато е в тоя вид!

Всички снимки са линкове към по-голямо изображение!


Така изглежда централната конзола, преди да започне разглобяването:
Публикувано изображение


Цялата централна конзола:
Публикувано изображение


Цялата централна конзола (леко под ъгъл):
Публикувано изображение


Горният край на конзолата, където е панела на климатика.
На снимката се виждат рапидката и щипката, които държат горния край на конзолата за арматурното табло:
Публикувано изображение


2DIN шината, която е целта на занятието.
Трябва да бъде извадена от мястото, където се намира!
Публикувано изображение


Подлакътника (под който подозирам е останалата основна част от крепежите на централната конзола):
Публикувано изображение
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#3 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 02 април 2009 - 09:13

почнал си по кофти ред- разглобяването почва от другаде- на последната снимка - виж отдолу под стелакта н ацентарлната конзола -отвиваш болтовете и после нагоре.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#4 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 април 2009 - 11:02

Аз много правилно съм си започнал, щото това, дето казваш - и да го откача в задния край, няма да ми помогне с предния.

Реда на сваляне на нещата отпред е прост:
  • Панела на климатика и касетофона се вадят с ключетата.
  • Пепелникът се издърпва като за чистене, отдолу два винта се отвиват и излиза целия, барабар със запалката и капака си.
  • Джобчето за очила има щипка на гърба си, като ги няма пепелникът и касетофонът, щипката е достъпна с ръка
  • Като се извади всичко, махагонът на скоростния лост е на щипки, като първо се дръпва леко откъм пепелника и излиза лесно
  • После, откъм касетофона се отвиват три винта, които освобождават една скоба, която държи махагона на климатика
  • И е до тук го закъсах!
brpi - това дето казваш - на подлакътника - къде да го търся - отварям го и вътре надигам тапицерията на дъното ли?
Или трябва да има някъде крепежи на стените на подлакътника - отвътре или отвън?

На Митсубишито беше толкова лесно - отвън на конзолата имаше два болта, като за джанти, няма начин да не ги видиш!
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#5 fika210

fika210

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 738 Мнения:
  • Град:Най-голямото село
  • Автомобил:
    W201 1991
    W210 2000

Публикувано 02 април 2009 - 14:39

http://mercedes-w203...html/13_2_7.htm

....Ако може да се ползва като идея....
  • 0
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....

На тази сладурана е кръстена нашата марка
Публикувано изображение
Мерседес Йелинек




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни