проблем със спирачките190 Е
Започната от ме4ока, 01 апр 2009 - 20:27:02
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 април 2009 - 20:27
Колеги , българските "аутобани" ме принудиха да сложа максимално високи гуми на мерца 190 Е -отпред 15х195х60 , отзад 15х195х65.
Колата е с ниско окачване принципно , след направените промени колата се намуси леко напред и се повдигна .
Всичко беше добре докато не се наложи на скоча на спирачките , предните колела хващат напълно за разлика от задните !!!!
Въпросът е следния дали има възможност да се регулират спирачките на задните /предни/ колела и от къде настройват?
Мерси предварително !!!! Поздрави
Колата е с ниско окачване принципно , след направените промени колата се намуси леко напред и се повдигна .
Всичко беше добре докато не се наложи на скоча на спирачките , предните колела хващат напълно за разлика от задните !!!!
Въпросът е следния дали има възможност да се регулират спирачките на задните /предни/ колела и от къде настройват?
Мерси предварително !!!! Поздрави
#2
Публикувано 01 април 2009 - 20:36
Провери ли разпределителя , който е на дифа?
В зависимост от натоварването се определя и доколко да хващат задните спирачки.
В зависимост от натоварването се определя и доколко да хващат задните спирачки.
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#3
Публикувано 01 април 2009 - 21:14
Проверил съм само буталата на накладките дали работят както трябва .Как се проверява този разпределител и подлежили на регулация?Провери ли разпределителя , който е на дифа?
В зависимост от натоварването се определя и доколко да хващат задните спирачки.
#4
Публикувано 01 април 2009 - 21:59
Колкото повече я натоварваш отзад толкова повече хващат задните спирачки.
Това е функцията на разпределителя.
Направено е по този начин защото има преразпределение на масите при спиране в следствие на което се увеличава натиска върху предните гуми а задните "олекват".Нали се сещаш какво ще стане ако имаш голямо усилие в задните накладки,набиеш спирачки,надигне се задницата и блокират.За това основното усилие е към предните и сам си го усещал как кляка колата опред и за това предните са толкова натоварени и с по-големи дискове и накладки.
Разбра ли нещо или да пробвам по по-елементарен начин да ти го обясня понеже наистина е малко сложно да си го представиш.
Това е функцията на разпределителя.
Направено е по този начин защото има преразпределение на масите при спиране в следствие на което се увеличава натиска върху предните гуми а задните "олекват".Нали се сещаш какво ще стане ако имаш голямо усилие в задните накладки,набиеш спирачки,надигне се задницата и блокират.За това основното усилие е към предните и сам си го усещал как кляка колата опред и за това предните са толкова натоварени и с по-големи дискове и накладки.
Разбра ли нещо или да пробвам по по-елементарен начин да ти го обясня понеже наистина е малко сложно да си го представиш.
#5
Публикувано 01 април 2009 - 22:11
Разбрах те , но въпросът беше по различен , колата просто спираше по добре когато гумите бяха с еднаква височина и чертаеха асвалта . Сега това не се получава идеята беше дали има начин да се върне старото спиране с новите гуми . Мерси за бързите отговори!!!Колкото повече я натоварваш отзад толкова повече хващат задните спирачки.
Това е функцията на разпределителя.
Направено е по този начин защото има преразпределение на масите при спиране в следствие на което се увеличава натиска върху предните гуми а задните "олекват".Нали се сещаш какво ще стане ако имаш голямо усилие в задните накладки,набиеш спирачки,надигне се задницата и блокират.За това основното усилие е към предните и сам си го усещал как кляка колата опред и за това предните са толкова натоварени и с по-големи дискове и накладки.
Разбра ли нещо или да пробвам по по-елементарен начин да ти го обясня понеже наистина е малко сложно да си го представиш.
#6
Публикувано 01 април 2009 - 22:25
Просто в момента си променил малко преразпределението на масите и центъра на тежестта с по-високите гуми отзад.
Нищо неможеш да направиш,просто ще свикнеш.
Разтоянието от дифа до купето е едно и също без значение от гумите,регулатора си работи,просто в момента е малко вирната отзад и от там ти се получава този ефект.
Нищо неможеш да направиш,просто ще свикнеш.
Разтоянието от дифа до купето е едно и също без значение от гумите,регулатора си работи,просто в момента е малко вирната отзад и от там ти се получава този ефект.
#7
Публикувано 02 април 2009 - 08:52
Така ще се кара ! Поздрави!Просто в момента си променил малко преразпределението на масите и центъра на тежестта с по-високите гуми отзад.
Нищо неможеш да направиш,просто ще свикнеш.
Разтоянието от дифа до купето е едно и също без значение от гумите,регулатора си работи,просто в момента е малко вирната отзад и от там ти се получава този ефект.
#8
Публикувано 02 април 2009 - 10:02
Слагай и от пред 195/65/15 и си готов. За чий ти е да е навирена така
#9
Публикувано 02 април 2009 - 13:28
Абе вие .... слънцето ли ви хвана???? Отзад е един най-прост тройник!!! Те тез гуми си и тежат!!! С какви накладки си ??? Кога са сменяни?? Ако са нови гумите ти какво искаш??? Със старите е напълно възможно да са влачили!!!
Имаш ли ABS????
Имаш ли ABS????
#10
Публикувано 06 април 2009 - 20:28
Какво значение има да ли са нови гумите , би трябвало да спира по- добреАбе вие .... слънцето ли ви хвана???? Отзад е един най-прост тройник!!! Те тез гуми си и тежат!!! С какви накладки си ??? Кога са сменяни?? Ако са нови гумите ти какво искаш??? Със старите е напълно възможно да са влачили!!!
Имаш ли ABS????
#11
Публикувано 07 април 2009 - 09:19
По-бързо!!! И покрай това и по-добре ... С онез старите,дето сигурно не си знаят год. и каучука е станал на пластмаса,много ясно че ще блокират!!
По ме интересуваше отговора на колегата,ама той май хвана на някъде Нито каза маркучи нови ли са,накладките какви са,дисковете как са ...
Гумите веднага виновни! Че махни другото,ами Доктора и бат Вени го подкокоросват да търси разпределител на спирачното услилие!!! Аз колко съм клечал под таз мойта ненагледна 'убавица,веднъж не видях такова нещо .... То даже и по схемите го няма!
Сега,незнам дали на колите без АБС има подобно нещо,ма май няма! На Москвичи,Лади,Жигули и т.н.,се монтира подобно нещо,което най-общо казано е едно цилиндърче хванато на самото купе и свързано посредством твърда връзка със ЗАВИСИМИЯТ заден мост! И тогава колкото е по-натоварена колата,толкова е по-отворено самото цилиндърче(=> повече спирачна течност) и обратното,при разтоварване се затваря ... Някакъв опит за много примитивен АБС,ако мога така да се изразя! Но работи! Бил съм свидетел как при рязко спиране,задните блокират за секунда и после само леко влачат,но не блокират!
За да стане това което иска Вени трябва при всяко колело да има един регулатор ..... ама май няма!!! Може да се заблуждавам,но на Ауди 90 (седан) при всяко задно колело има подобен механизъм!
Просто при нас,задните спирачки за изчислени за определено усилие,което е колкото трябва! Но това само при наличието на качествени задни накладки и дискове,на които за съжаление никой не обръща внимание!
И тез гуми са по-големи,след. повече каучук,от там по-голямо тегло ... Да отиде колегата на един преглед и те ще му кажат ....
По ме интересуваше отговора на колегата,ама той май хвана на някъде Нито каза маркучи нови ли са,накладките какви са,дисковете как са ...
Гумите веднага виновни! Че махни другото,ами Доктора и бат Вени го подкокоросват да търси разпределител на спирачното услилие!!! Аз колко съм клечал под таз мойта ненагледна 'убавица,веднъж не видях такова нещо .... То даже и по схемите го няма!
Сега,незнам дали на колите без АБС има подобно нещо,ма май няма! На Москвичи,Лади,Жигули и т.н.,се монтира подобно нещо,което най-общо казано е едно цилиндърче хванато на самото купе и свързано посредством твърда връзка със ЗАВИСИМИЯТ заден мост! И тогава колкото е по-натоварена колата,толкова е по-отворено самото цилиндърче(=> повече спирачна течност) и обратното,при разтоварване се затваря ... Някакъв опит за много примитивен АБС,ако мога така да се изразя! Но работи! Бил съм свидетел как при рязко спиране,задните блокират за секунда и после само леко влачат,но не блокират!
За да стане това което иска Вени трябва при всяко колело да има един регулатор ..... ама май няма!!! Може да се заблуждавам,но на Ауди 90 (седан) при всяко задно колело има подобен механизъм!
Просто при нас,задните спирачки за изчислени за определено усилие,което е колкото трябва! Но това само при наличието на качествени задни накладки и дискове,на които за съжаление никой не обръща внимание!
И тез гуми са по-големи,след. повече каучук,от там по-голямо тегло ... Да отиде колегата на един преглед и те ще му кажат ....
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни