Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

проблем със спирачките190 Е


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 ме4ока

ме4ока

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Posts:

Posted 01 April 2009 - 20:27

Колеги , българските "аутобани" ме принудиха да сложа максимално високи гуми на мерца 190 Е -отпред 15х195х60 , отзад 15х195х65.
Колата е с ниско окачване принципно , след направените промени колата се намуси леко напред и се повдигна .
Всичко беше добре докато не се наложи на скоча на спирачките , предните колела хващат напълно за разлика от задните !!!!
Въпросът е следния дали има възможност да се регулират спирачките на задните /предни/ колела и от къде настройват?
Мерси предварително !!!! Поздрави :flagMB new:
  • 0

#2 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,301 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Posted 01 April 2009 - 20:36

Провери ли разпределителя , който е на дифа?
В зависимост от натоварването се определя и доколко да хващат задните спирачки. :icon_welldone:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#3 ме4ока

ме4ока

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Posts:

Posted 01 April 2009 - 21:14

Провери ли разпределителя , който е на дифа?
В зависимост от натоварването се определя и доколко да хващат задните спирачки. :icon_welldone:

Проверил съм само буталата на накладките дали работят както трябва .Как се проверява този разпределител и подлежили на регулация?
  • 0

#4 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,824 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 01 April 2009 - 21:59

Колкото повече я натоварваш отзад толкова повече хващат задните спирачки.
Това е функцията на разпределителя.
Направено е по този начин защото има преразпределение на масите при спиране в следствие на което се увеличава натиска върху предните гуми а задните "олекват".Нали се сещаш какво ще стане ако имаш голямо усилие в задните накладки,набиеш спирачки,надигне се задницата и блокират.За това основното усилие е към предните и сам си го усещал как кляка колата опред и за това предните са толкова натоварени и с по-големи дискове и накладки.
Разбра ли нещо или да пробвам по по-елементарен начин да ти го обясня понеже наистина е малко сложно да си го представиш.
  • 0

#5 ме4ока

ме4ока

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Posts:

Posted 01 April 2009 - 22:11

Колкото повече я натоварваш отзад толкова повече хващат задните спирачки.
Това е функцията на разпределителя.
Направено е по този начин защото има преразпределение на масите при спиране в следствие на което се увеличава натиска върху предните гуми а задните "олекват".Нали се сещаш какво ще стане ако имаш голямо усилие в задните накладки,набиеш спирачки,надигне се задницата и блокират.За това основното усилие е към предните и сам си го усещал как кляка колата опред и за това предните са толкова натоварени и с по-големи дискове и накладки.
Разбра ли нещо или да пробвам по по-елементарен начин да ти го обясня понеже наистина е малко сложно да си го представиш.

Разбрах те , но въпросът беше по различен , колата просто спираше по добре когато гумите бяха с еднаква височина и чертаеха асвалта . Сега това не се получава идеята беше дали има начин да се върне старото спиране с новите гуми . Мерси за бързите отговори!!! :flagMB new:
  • 0

#6 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,824 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 01 April 2009 - 22:25

Просто в момента си променил малко преразпределението на масите и центъра на тежестта с по-високите гуми отзад.
Нищо неможеш да направиш,просто ще свикнеш.
Разтоянието от дифа до купето е едно и също без значение от гумите,регулатора си работи,просто в момента е малко вирната отзад и от там ти се получава този ефект.
  • 0

#7 ме4ока

ме4ока

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Posts:

Posted 02 April 2009 - 08:52

Просто в момента си променил малко преразпределението на масите и центъра на тежестта с по-високите гуми отзад.
Нищо неможеш да направиш,просто ще свикнеш.
Разтоянието от дифа до купето е едно и също без значение от гумите,регулатора си работи,просто в момента е малко вирната отзад и от там ти се получава този ефект.

Така ще се кара ! Поздрави! :icon_welldone:
  • 0

#8 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3,768 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
Garage View Garage

Posted 02 April 2009 - 10:02

Слагай и от пред 195/65/15 и си готов. За чий ти е да е навирена така :D
  • 0

#9 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,237 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Posted 02 April 2009 - 13:28

Абе вие .... слънцето ли ви хвана???? Отзад е един най-прост тройник!!! Те тез гуми си и тежат!!! С какви накладки си ??? Кога са сменяни?? Ако са нови гумите ти какво искаш??? Със старите е напълно възможно да са влачили!!!
Имаш ли ABS????
  • 0

#10 mercedes1

mercedes1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Posts:
  • Автомобил:
    mercedes c

Posted 06 April 2009 - 20:28

Абе вие .... слънцето ли ви хвана???? Отзад е един най-прост тройник!!! Те тез гуми си и тежат!!! С какви накладки си ??? Кога са сменяни?? Ако са нови гумите ти какво искаш??? Със старите е напълно възможно да са влачили!!!
Имаш ли ABS????

Какво значение има да ли са нови гумите , би трябвало да спира по- добре
  • 0

#11 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,237 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Posted 07 April 2009 - 09:19

По-бързо!!! И покрай това и по-добре ... С онез старите,дето сигурно не си знаят год. и каучука е станал на пластмаса,много ясно че ще блокират!!
По ме интересуваше отговора на колегата,ама той май хвана на някъде :) Нито каза маркучи нови ли са,накладките какви са,дисковете как са ...
Гумите веднага виновни! Че махни другото,ами Доктора и бат Вени го подкокоросват да търси разпределител на спирачното услилие!!! Аз колко съм клечал под таз мойта ненагледна 'убавица,веднъж не видях такова нещо .... То даже и по схемите го няма!
Сега,незнам дали на колите без АБС има подобно нещо,ма май няма! На Москвичи,Лади,Жигули и т.н.,се монтира подобно нещо,което най-общо казано е едно цилиндърче хванато на самото купе и свързано посредством твърда връзка със ЗАВИСИМИЯТ заден мост! И тогава колкото е по-натоварена колата,толкова е по-отворено самото цилиндърче(=> повече спирачна течност) и обратното,при разтоварване се затваря ... Някакъв опит за много примитивен АБС,ако мога така да се изразя! Но работи! Бил съм свидетел как при рязко спиране,задните блокират за секунда и после само леко влачат,но не блокират!
За да стане това което иска Вени трябва при всяко колело да има един регулатор ..... ама май няма!!! Може да се заблуждавам,но на Ауди 90 (седан) при всяко задно колело има подобен механизъм!
Просто при нас,задните спирачки за изчислени за определено усилие,което е колкото трябва! Но това само при наличието на качествени задни накладки и дискове,на които за съжаление никой не обръща внимание!
И тез гуми са по-големи,след. повече каучук,от там по-голямо тегло ... Да отиде колегата на един преглед и те ще му кажат ....
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users