По-бързо!!! И покрай това и по-добре ... С онез старите,дето сигурно не си знаят год. и каучука е станал на пластмаса,много ясно че ще блокират!!
По ме интересуваше отговора на колегата,ама той май хвана на някъде
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Нито каза маркучи нови ли са,накладките какви са,дисковете как са ...
Гумите веднага виновни! Че махни другото,ами Доктора и бат Вени го подкокоросват да търси разпределител на спирачното услилие!!! Аз колко съм клечал под таз мойта ненагледна 'убавица,веднъж не видях такова нещо .... То даже и по схемите го няма!
Сега,незнам дали на колите без АБС има подобно нещо,ма май няма! На Москвичи,Лади,Жигули и т.н.,се монтира подобно нещо,което най-общо казано е едно цилиндърче хванато на самото купе и свързано посредством твърда връзка със
ЗАВИСИМИЯТ заден мост! И тогава колкото е по-натоварена колата,толкова е по-отворено самото цилиндърче(=> повече спирачна течност) и обратното,при разтоварване се затваря ... Някакъв опит за много примитивен АБС,ако мога така да се изразя! Но работи! Бил съм свидетел как при рязко спиране,задните блокират за секунда и после само леко влачат,но не блокират!
За да стане това което иска Вени трябва при всяко колело да има един регулатор ..... ама май няма!!! Може да се заблуждавам,но на Ауди 90 (седан) при всяко задно колело има подобен механизъм!
Просто при нас,задните спирачки за изчислени за определено усилие,което е колкото трябва! Но това само при наличието на качествени задни накладки и дискове,на които за съжаление никой не обръща внимание!
И тез гуми са по-големи,след. повече каучук,от там по-голямо тегло ... Да отиде колегата на един преглед и те ще му кажат ....