
Проблем с климатроник
Започната от rafi, 31 мар 2009 - 18:18:43
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 31 март 2009 - 18:18
Здравейте.
Днес като направих проба на климата се случи следното: от лявата страна в купето взе да духа топло , а от дясно студено.Направи ми впечетление и че вентилаторите за охлаждане не се включват.направих му ди
агностика и показа следните грешки:
1.B1459
2.B1423
3.B1417
Моля ви помагайте!
Днес като направих проба на климата се случи следното: от лявата страна в купето взе да духа топло , а от дясно студено.Направи ми впечетление и че вентилаторите за охлаждане не се включват.направих му ди
агностика и показа следните грешки:
1.B1459
2.B1423
3.B1417
Моля ви помагайте!
#2
Публикувано 31 март 2009 - 19:05
B1417 Duovalve (Y21y1), left
B1423 Switchover valve block (Y11)
B1459 Series interface (K2) connection to instrument cluster (A1)
като гледам ми прилича на лоша връзка
в някой куплунг и то май на панела на климатика
B1423 Switchover valve block (Y11)
B1459 Series interface (K2) connection to instrument cluster (A1)
като гледам ми прилича на лоша връзка
в някой куплунг и то май на панела на климатика
#3
Публикувано 31 март 2009 - 19:29
Какво да правя,да свалям панела и да прегледам връзките ли ?
#4
Публикувано 31 март 2009 - 19:31
ами според мен почни от там и нека на
диагностиката ти занулят грешките
иначе няма да тръгне дори и всичко да
е в ред
диагностиката ти занулят грешките
иначе няма да тръгне дори и всичко да
е в ред
#5
Публикувано 31 март 2009 - 19:32
Възможно ли е проблема да е механичен,например повреден дуо-вентил?
#6
Публикувано 31 март 2009 - 19:37
Диагностиката си я правих чрез дисплея и съответно изтрих грешките,но ефект нямашеами според мен почни от там и нека на
диагностиката ти занулят грешките
иначе няма да тръгне дори и всичко да
е в ред
#7
Публикувано 31 март 2009 - 19:38
Вентилите са за топлата водаВъзможно ли е проблема да е механичен,например повреден дуо-вентил?
Имаш ли топло
Поздрави

п.п. Сори! Сега прочетох за топлината - провери куплунгчетата на дестияг вентил и го замере с омер, та да видиш дали е прекъснал

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#8
Публикувано 01 април 2009 - 16:35
Днес установих ,че бобините на дуовентила са здрави,но десният маркуч е студен а левияш е топъл.Да ги разглобявам ли за почистване или...?
#10
Публикувано 05 април 2009 - 14:20
Колкото и да е странно проблема се оказа друг-задръстен филтър на фреона/дехитрататор/.След неговата подмяна климата работи перфектно и вече 2 ден няма записани никакви грешки.
#11
Публикувано 26 април 2011 - 16:12
Да възродя темата, за да не пускам нова. Имам същия проблем на моята каляска от 3 дни. При мен диагностиката през панела не показва натрупани грешки. Всичко си работи като хората, но откъм шофьора не духа студено. направи ми впечатление показанието на някои датчици. Съответно 1 и 2. Когато 1 показва 25 градуса 2 показва 17, когат 1 показва 30 градуса 2 показва 18. Датчици 3 и 4 показват почти температури с разлика 1 градус. Доколкото видях датчици 1 и 2 показват температура в купето. Според мен от тази разлика в температурните показания идва и проблема с липсата на студено отляво, защото климатроника смята, че му е достатъчно студено там (или греша). Та... къде са тези датчици, как мога да ги сменя или оправя по някакъв начин. До миналата седмица всичко беше ОК. Пак казвам, грешки не се изписват при правене на теста. E е FF.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни