Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблем с климатроник


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 rafi

rafi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    E300td-99g

Posted 31 March 2009 - 18:18

Здравейте.
Днес като направих проба на климата се случи следното: от лявата страна в купето взе да духа топло , а от дясно студено.Направи ми впечетление и че вентилаторите за охлаждане не се включват.направих му ди

агностика и показа следните грешки:
1.B1459
2.B1423
3.B1417
Моля ви помагайте!
  • 0

#2 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 31 March 2009 - 19:05

B1417 Duovalve (Y21y1), left
B1423 Switchover valve block (Y11)
B1459 Series interface (K2) connection to instrument cluster (A1)
като гледам ми прилича на лоша връзка
в някой куплунг и то май на панела на климатика
  • 0

#3 rafi

rafi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    E300td-99g

Posted 31 March 2009 - 19:29

Какво да правя,да свалям панела и да прегледам връзките ли ?
  • 0

#4 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 31 March 2009 - 19:31

ами според мен почни от там и нека на
диагностиката ти занулят грешките
иначе няма да тръгне дори и всичко да
е в ред
  • 0

#5 rafi

rafi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    E300td-99g

Posted 31 March 2009 - 19:32

Възможно ли е проблема да е механичен,например повреден дуо-вентил?
  • 0

#6 rafi

rafi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    E300td-99g

Posted 31 March 2009 - 19:37

ами според мен почни от там и нека на
диагностиката ти занулят грешките
иначе няма да тръгне дори и всичко да
е в ред

Диагностиката си я правих чрез дисплея и съответно изтрих грешките,но ефект нямаше
  • 0

#7 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,744 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 31 March 2009 - 19:38

Възможно ли е проблема да е механичен,например повреден дуо-вентил?

Вентилите са за топлата вода
Имаш ли топло

Поздрави
:4036:

п.п. Сори! Сега прочетох за топлината - провери куплунгчетата на дестияг вентил и го замере с омер, та да видиш дали е прекъснал
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#8 rafi

rafi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    E300td-99g

Posted 01 April 2009 - 16:35

Днес установих ,че бобините на дуовентила са здрави,но десният маркуч е студен а левияш е топъл.Да ги разглобявам ли за почистване или...?
  • 0

#9 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
Garage View Garage

Posted 01 April 2009 - 17:35

Почвай ги че идват жеги и ше ти се опече мозъка.Ако мислиш че не можеш да се справиш ходи при някой майстор.

п.с.Отваряй си очите майстора да не е "маЙстор"
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#10 rafi

rafi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    E300td-99g

Posted 05 April 2009 - 14:20

Колкото и да е странно проблема се оказа друг-задръстен филтър на фреона/дехитрататор/.След неговата подмяна климата работи перфектно и вече 2 ден няма записани никакви грешки.
  • 0

#11 madsnake

madsnake

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1996 E200 W210
    1991 Renault 19

Posted 26 April 2011 - 16:12

Да възродя темата, за да не пускам нова. Имам същия проблем на моята каляска от 3 дни. При мен диагностиката през панела не показва натрупани грешки. Всичко си работи като хората, но откъм шофьора не духа студено. направи ми впечатление показанието на някои датчици. Съответно 1 и 2. Когато 1 показва 25 градуса 2 показва 17, когат 1 показва 30 градуса 2 показва 18. Датчици 3 и 4 показват почти температури с разлика 1 градус. Доколкото видях датчици 1 и 2 показват температура в купето. Според мен от тази разлика в температурните показания идва и проблема с липсата на студено отляво, защото климатроника смята, че му е достатъчно студено там (или греша). Та... къде са тези датчици, как мога да ги сменя или оправя по някакъв начин. До миналата седмица всичко беше ОК. Пак казвам, грешки не се изписват при правене на теста. E е FF.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users