
Проблем с климатроник
Started by rafi, 31 Mar 2009 - 18:18:43
10 replies to this topic
#1
Posted 31 March 2009 - 18:18
Здравейте.
Днес като направих проба на климата се случи следното: от лявата страна в купето взе да духа топло , а от дясно студено.Направи ми впечетление и че вентилаторите за охлаждане не се включват.направих му ди
агностика и показа следните грешки:
1.B1459
2.B1423
3.B1417
Моля ви помагайте!
Днес като направих проба на климата се случи следното: от лявата страна в купето взе да духа топло , а от дясно студено.Направи ми впечетление и че вентилаторите за охлаждане не се включват.направих му ди
агностика и показа следните грешки:
1.B1459
2.B1423
3.B1417
Моля ви помагайте!
#2
Posted 31 March 2009 - 19:05
B1417 Duovalve (Y21y1), left
B1423 Switchover valve block (Y11)
B1459 Series interface (K2) connection to instrument cluster (A1)
като гледам ми прилича на лоша връзка
в някой куплунг и то май на панела на климатика
B1423 Switchover valve block (Y11)
B1459 Series interface (K2) connection to instrument cluster (A1)
като гледам ми прилича на лоша връзка
в някой куплунг и то май на панела на климатика
#3
Posted 31 March 2009 - 19:29
Какво да правя,да свалям панела и да прегледам връзките ли ?
#4
Posted 31 March 2009 - 19:31
ами според мен почни от там и нека на
диагностиката ти занулят грешките
иначе няма да тръгне дори и всичко да
е в ред
диагностиката ти занулят грешките
иначе няма да тръгне дори и всичко да
е в ред
#5
Posted 31 March 2009 - 19:32
Възможно ли е проблема да е механичен,например повреден дуо-вентил?
#6
Posted 31 March 2009 - 19:37
Диагностиката си я правих чрез дисплея и съответно изтрих грешките,но ефект нямашеами според мен почни от там и нека на
диагностиката ти занулят грешките
иначе няма да тръгне дори и всичко да
е в ред
#7
Posted 31 March 2009 - 19:38
Вентилите са за топлата водаВъзможно ли е проблема да е механичен,например повреден дуо-вентил?
Имаш ли топло
Поздрави

п.п. Сори! Сега прочетох за топлината - провери куплунгчетата на дестияг вентил и го замере с омер, та да видиш дали е прекъснал

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#8
Posted 01 April 2009 - 16:35
Днес установих ,че бобините на дуовентила са здрави,но десният маркуч е студен а левияш е топъл.Да ги разглобявам ли за почистване или...?
#10
Posted 05 April 2009 - 14:20
Колкото и да е странно проблема се оказа друг-задръстен филтър на фреона/дехитрататор/.След неговата подмяна климата работи перфектно и вече 2 ден няма записани никакви грешки.
#11
Posted 26 April 2011 - 16:12
Да възродя темата, за да не пускам нова. Имам същия проблем на моята каляска от 3 дни. При мен диагностиката през панела не показва натрупани грешки. Всичко си работи като хората, но откъм шофьора не духа студено. направи ми впечатление показанието на някои датчици. Съответно 1 и 2. Когато 1 показва 25 градуса 2 показва 17, когат 1 показва 30 градуса 2 показва 18. Датчици 3 и 4 показват почти температури с разлика 1 градус. Доколкото видях датчици 1 и 2 показват температура в купето. Според мен от тази разлика в температурните показания идва и проблема с липсата на студено отляво, защото климатроника смята, че му е достатъчно студено там (или греша). Та... къде са тези датчици, как мога да ги сменя или оправя по някакъв начин. До миналата седмица всичко беше ОК. Пак казвам, грешки не се изписват при правене на теста. E е FF.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users