трудно палиw124, 102 мотор
Започната от martokuka, 30 мар 2009 - 20:42:23
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 март 2009 - 20:42
Здравейте на всички, отскоро и аз станах притежател на МВ, но имам голям проблем с паленето сутрин
Мотора е 102, поне така видях че пеши на една част/ май на термостата:
Та въпроса ми е къде може да е проблема
Датчика с кръглия куплунг е сменен с нов, но няма разлика или поне къде да я заведа на читав майстор в София Благодаря предварително
Мотора е 102, поне така видях че пеши на една част/ май на термостата:
Та въпроса ми е къде може да е проблема
Датчика с кръглия куплунг е сменен с нов, но няма разлика или поне къде да я заведа на читав майстор в София Благодаря предварително
#2
Публикувано 30 март 2009 - 22:45
може да пали трудно поради много причини слаб акумулатор,свещите са зле и тнт и аз неска едвам я палих и какво се оказа че нямам бензин : ) тъй като аз съм с газова и викам ако няма бензин ще запали на газ и цъкам копчето на газ да но не то само пак си обръща на бензин тъй че търси някъде да ти я прегледат ако беше студено времето щях да кажа че компресията не ти е добре но при това топло време проблема е другадеЗдравейте на всички, отскоро и аз станах притежател на МВ, но имам голям проблем с паленето сутрин
Мотора е 102, поне така видях че пеши на една част/ май на термостата:
Та въпроса ми е къде може да е проблема
Датчика с кръглия куплунг е сменен с нов, но няма разлика или поне къде да я заведа на читав майстор в София Благодаря предварително
#3
Публикувано 31 март 2009 - 20:41
ами днес ходих при Сашо, под моста Чавдар и смених капачка и бобина и утре сутрин ще видя как еможе да пали трудно поради много причини слаб акумулатор,свещите са зле и тнт и аз неска едвам я палих и какво се оказа че нямам бензин : ) тъй като аз съм с газова и викам ако няма бензин ще запали на газ и цъкам копчето на газ да но не то само пак си обръща на бензин тъй че търси някъде да ти я прегледат ако беше студено времето щях да кажа че компресията не ти е добре но при това топло време проблема е другаде
#4
Публикувано 18 април 2009 - 08:41
Сменихме бобината и паленето се оправи. Не пали от раз, но вече е по-другоами днес ходих при Сашо, под моста Чавдар и смених капачка и бобина и утре сутрин ще видя как е
Може би не работи смукача/ ако има такъв/ защото като е студена пали и гасне, но на 2-3 път запалва
#5
Публикувано 18 април 2009 - 14:38
моята е така от как турих газСменихме бобината и паленето се оправи. Не пали от раз, но вече е по-друго
Може би не работи смукача/ ако има такъв/ защото като е студена пали и гасне, но на 2-3 път запалва
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#6
Публикувано 18 април 2009 - 16:59
отиди някъде да да замерят налягането в горивната система и какво налягане подържа когато изгасиш двигателя . много вероятно е да се е скапал клапанът който се намира до бензиновата помпа и горивото да се връща обратно в резервоара . Ако колата се кара на гас , помпата трябва де се остави да работи и моторчето за празен ход да не се шунтира с реле.
The Gods Made Heavy Metal
#7
Публикувано 29 април 2009 - 09:19
Моя пък пали трудно като се стопли времето. Зимата пали без проблем.
#8
Публикувано 29 април 2009 - 09:35
....Ако колата се кара на гас , помпата трябва де се остави да работи и моторчето за празен ход да не се шунтира с реле.
Глупости
ОФФ:
Това да не ти е инжекцион с ел. инжектори. Нали като върти помпата и има налягане в инжекционната глава, ще пръска и от дюзите.
Някои слагат устройство, което подава ток и отваря Електро-хидравлиячния регулатор, изравнява налягането в горна и долна камера на инжекциона и би трябвало да не тръгва гориво към дюзите (подобно на работата на функцията ППХ на КЕ-Джетроника), но това шашка ЕКУ-то, което на моделите след 89-та записва грешка 9 - нефункциониращ ЕХР или нелогичен ток през него.
Да не говорим че се подлагат на излишно напрежение сума елеметни от инжекционната система, която едва ли е разчетена да работи по този начин с часове и дни наред, а само за по няколко секунди докато работи функцията ППХ. Първо си заминава главния регулатор на налягане, товари се помпата и т.н.
Спирането на моторчето е друга голяма легенда - това че някой газаджии са некадърни с настройката на системата не значи че моторчето за празен ход им е виновно. Освен това като пуснеш и климатик, без моторчето колата съвсем ще умре на газ. Или като се включи примерно перката за охлаждане на мотора - кво правим. Противник съм на такива "рационализации" в името на икономията. Газовата система трябва да е направена така че да не се отразява на бензиновата.
#9
Публикувано 29 април 2009 - 10:01
Моя пък пали трудно като се стопли времето. Зимата пали без проблем.
Тече ти от плунжера по дебитомера, и оттам в колектора.
#10
Публикувано 10 май 2009 - 09:47
Ами мъншно няма течове на бензин, та не знам, маже и някой датчик да не в редТече ти от плунжера по дебитомера, и оттам в колектора.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни