Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

трудно палиw124, 102 мотор


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 martokuka

martokuka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W164 280 CDI; Ц200, компресор, комби, W202,
    Corsa C14NZ
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 март 2009 - 20:42

Здравейте на всички, отскоро и аз станах притежател на МВ, но имам голям проблем с паленето сутрин
Мотора е 102, поне така видях че пеши на една част/ май на термостата:
Та въпроса ми е къде може да е проблема
Датчика с кръглия куплунг е сменен с нов, но няма разлика или поне къде да я заведа на читав майстор в София Благодаря предварително
  • 0

#2 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 30 март 2009 - 22:45

Здравейте на всички, отскоро и аз станах притежател на МВ, но имам голям проблем с паленето сутрин
Мотора е 102, поне така видях че пеши на една част/ май на термостата:
Та въпроса ми е къде може да е проблема
Датчика с кръглия куплунг е сменен с нов, но няма разлика или поне къде да я заведа на читав майстор в София Благодаря предварително

може да пали трудно поради много причини слаб акумулатор,свещите са зле и тнт и аз неска едвам я палих и какво се оказа че нямам бензин : ) тъй като аз съм с газова и викам ако няма бензин ще запали на газ и цъкам копчето на газ да но не то само пак си обръща на бензин тъй че търси някъде да ти я прегледат ако беше студено времето щях да кажа че компресията не ти е добре но при това топло време проблема е другаде
  • 0

#3 martokuka

martokuka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W164 280 CDI; Ц200, компресор, комби, W202,
    Corsa C14NZ
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 март 2009 - 20:41

може да пали трудно поради много причини слаб акумулатор,свещите са зле и тнт и аз неска едвам я палих и какво се оказа че нямам бензин : ) тъй като аз съм с газова и викам ако няма бензин ще запали на газ и цъкам копчето на газ да но не то само пак си обръща на бензин тъй че търси някъде да ти я прегледат ако беше студено времето щях да кажа че компресията не ти е добре но при това топло време проблема е другаде

ами днес ходих при Сашо, под моста Чавдар и смених капачка и бобина и утре сутрин ще видя как е
  • 0

#4 martokuka

martokuka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W164 280 CDI; Ц200, компресор, комби, W202,
    Corsa C14NZ
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 април 2009 - 08:41

ами днес ходих при Сашо, под моста Чавдар и смених капачка и бобина и утре сутрин ще видя как е

Сменихме бобината и паленето се оправи. Не пали от раз, но вече е по-друго
Може би не работи смукача/ ако има такъв/ защото като е студена пали и гасне, но на 2-3 път запалва
  • 0

#5 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2660 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Публикувано 18 април 2009 - 14:38

Сменихме бобината и паленето се оправи. Не пали от раз, но вече е по-друго
Може би не работи смукача/ ако има такъв/ защото като е студена пали и гасне, но на 2-3 път запалва

моята е така от как турих газ :kill_myself:
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение

#6 mercedestoni

mercedestoni

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 258 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W124-300D, 1992 г.
    WDB1241301B737008

Публикувано 18 април 2009 - 16:59

отиди някъде да да замерят налягането в горивната система и какво налягане подържа когато изгасиш двигателя . много вероятно е да се е скапал клапанът който се намира до бензиновата помпа и горивото да се връща обратно в резервоара . Ако колата се кара на гас , помпата трябва де се остави да работи и моторчето за празен ход да не се шунтира с реле.
  • 0

The Gods Made Heavy Metal

#7 fargo

fargo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 29 април 2009 - 09:19

Моя пък пали трудно като се стопли времето. Зимата пали без проблем.
  • 0

#8 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 29 април 2009 - 09:35

....Ако колата се кара на гас , помпата трябва де се остави да работи и моторчето за празен ход да не се шунтира с реле.


Глупости

ОФФ:

Това да не ти е инжекцион с ел. инжектори. Нали като върти помпата и има налягане в инжекционната глава, ще пръска и от дюзите.

Някои слагат устройство, което подава ток и отваря Електро-хидравлиячния регулатор, изравнява налягането в горна и долна камера на инжекциона и би трябвало да не тръгва гориво към дюзите (подобно на работата на функцията ППХ на КЕ-Джетроника), но това шашка ЕКУ-то, което на моделите след 89-та записва грешка 9 - нефункциониращ ЕХР или нелогичен ток през него.

Да не говорим че се подлагат на излишно напрежение сума елеметни от инжекционната система, която едва ли е разчетена да работи по този начин с часове и дни наред, а само за по няколко секунди докато работи функцията ППХ. Първо си заминава главния регулатор на налягане, товари се помпата и т.н.

Спирането на моторчето е друга голяма легенда - това че някой газаджии са некадърни с настройката на системата не значи че моторчето за празен ход им е виновно. Освен това като пуснеш и климатик, без моторчето колата съвсем ще умре на газ. Или като се включи примерно перката за охлаждане на мотора - кво правим. Противник съм на такива "рационализации" в името на икономията. Газовата система трябва да е направена така че да не се отразява на бензиновата.
  • 0

#9 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 29 април 2009 - 10:01

Моя пък пали трудно като се стопли времето. Зимата пали без проблем.


Тече ти от плунжера по дебитомера, и оттам в колектора.
  • 0

#10 martokuka

martokuka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W164 280 CDI; Ц200, компресор, комби, W202,
    Corsa C14NZ
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 май 2009 - 09:47

Тече ти от плунжера по дебитомера, и оттам в колектора.

Ами мъншно няма течове на бензин, та не знам, маже и някой датчик да не в ред
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни