Здравеите колеги. Искам да си меня окачването на 190-ката. Искам да я втвърдя, та може ли някои да каже от каде мога да си порачам , кои може да достави нещо подобно?
Благодаря предварително
спортно окачване 190търся информация
Започната от stanni, 30 мар 2009 - 13:35:12
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 март 2009 - 13:35
#2
Публикувано 12 май 2009 - 20:46
Здравей колега,
Може да си пипнеш окачването по доста начини, и специално твърдостта му.
Ако ти се кара истински бенц, ManImpex са официален вносител на "Febi Bilstein", "Bilstein" и други. От тях мойе да си купиш пружини, амортисьори, и други, като най добре вземи за 190 Sportline. Питай само колегите дали няма някакви несъответствия при взаимозаменяимостта на частите, но аз съм питал за амотисьори и бойката беше към 140 лева.
Втория вариант е да отидеш на Илиянци да си купиш тюнинг "части" и да се ядосваш после защто това не пасва, онова скърца.
Трети вариант е да правиш самоделните неща, или по точно тампони в пружините, накасяване на пружините, и други изпълнения които при мерцедес водят до главоболия след време.
Лично аз предпочитам първия, не че съм нещто по г*зар, но мерцедес си е мерцедес. Няма нищо общо с дугите марки коли. При мерцедес всичко и сметнато изпипано и нама нещо което да е сложено ей така. Като инжинерни решения, мерцедес се различават от дуригите марки. Мерцедеса е различен, за това и кварталните майстори се мръщят като им я закараш. Всяка импровизация при мерцедес, след време струва пари. Това последното си е лично мое мнение, но ако реши да го пипаш мерцедеса, ще съм насреща, с каквото мога
Позрави
Може да си пипнеш окачването по доста начини, и специално твърдостта му.
Ако ти се кара истински бенц, ManImpex са официален вносител на "Febi Bilstein", "Bilstein" и други. От тях мойе да си купиш пружини, амортисьори, и други, като най добре вземи за 190 Sportline. Питай само колегите дали няма някакви несъответствия при взаимозаменяимостта на частите, но аз съм питал за амотисьори и бойката беше към 140 лева.
Втория вариант е да отидеш на Илиянци да си купиш тюнинг "части" и да се ядосваш после защто това не пасва, онова скърца.
Трети вариант е да правиш самоделните неща, или по точно тампони в пружините, накасяване на пружините, и други изпълнения които при мерцедес водят до главоболия след време.
Лично аз предпочитам първия, не че съм нещто по г*зар, но мерцедес си е мерцедес. Няма нищо общо с дугите марки коли. При мерцедес всичко и сметнато изпипано и нама нещо което да е сложено ей така. Като инжинерни решения, мерцедес се различават от дуригите марки. Мерцедеса е различен, за това и кварталните майстори се мръщят като им я закараш. Всяка импровизация при мерцедес, след време струва пари. Това последното си е лично мое мнение, но ако реши да го пипаш мерцедеса, ще съм насреща, с каквото мога
Позрави
#3
Публикувано 12 май 2009 - 22:48
ъъъъ... що ще разваляш возията на една кола със спортно окачване ? сигурен ли си че знаеш кво си вкарваш в гащите. според мен е най-добре щом искаш спортна кола да си купиш такава мерцедес притежават най-добрата возия измежду всички марки коли а ти искаш да го съсипеш. според мен ще сбъркаш но ти си знаеш. естествено всичко зависи от това за какво ще ползваш колата де
#4
Публикувано 13 май 2009 - 18:30
Купуваш си истински пружини, амортисьори и плътни тампони за SportLIne и както каза колегата си готов
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#5
Публикувано 23 ноември 2010 - 04:10
да да задължително хубави амортисиори и пружини защото ще береш едове после
е да това си е мое мнение но ако мсилиш да го правиш го прави като хората
а това относно возията нали се сещаш че ти си го решил вече
аз също оважавам мнението за твърдо окачване на 190 - ката
е да това си е мое мнение но ако мсилиш да го правиш го прави като хората
а това относно возията нали се сещаш че ти си го решил вече
аз също оважавам мнението за твърдо окачване на 190 - ката
#6
Публикувано 23 ноември 2010 - 04:12
ако решиш аз прожино мога да ти измисля червени (но не с четката) споко
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни