километраж w210
Започната от dito, 29 мар 2009 - 20:45:18
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 29 март 2009 - 20:45
Колеги,трябва ми километраж за W210 250д номера на километража е 210 540 69 47, защото на моя не му работи стрелката за горивото (показва постоянно пълен) и дисплеите ми показват размазано. може ли някой да ми каже откъде мога да си намеря или какъв е проблема на моя.
#2
Публикувано 29 март 2009 - 21:29
Това със стрелката го имам и аз - проблемът не е в таблото, а в датчика на бензометъра, който е в резервоара.
Казаха ми 700 лева за ремонт (т.е. смяна на датчика), но трябва да се провери наистина къде е рпоблемът. Може би една диагностика ще го покаже достатъчно точно!
Относно дисплеите - ремонтират се. Казаха ми за някакъв майстор до гараж на Авител в София, но му загубих точния адрес.
Ако някой може да подскаже пак - да го търсим тоя майстор заедно!
Казаха ми 700 лева за ремонт (т.е. смяна на датчика), но трябва да се провери наистина къде е рпоблемът. Може би една диагностика ще го покаже достатъчно точно!
Относно дисплеите - ремонтират се. Казаха ми за някакъв майстор до гараж на Авител в София, но му загубих точния адрес.
Ако някой може да подскаже пак - да го търсим тоя майстор заедно!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#3
Публикувано 30 март 2009 - 00:07
А като извадиш ключа, стрелката на горивото пада ли додолу?
Това е упътване как се оправят екранчетата на часовника и термометъра!
http://danijel.tkale...epages.com/home
Това е упътване как се оправят екранчетата на часовника и термометъра!
http://danijel.tkale...epages.com/home
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#4
Публикувано 30 март 2009 - 05:22
Зрдавей колега ако ще сменяш километража в Хасково има морга(каква грозна дума) за Мерцедес имаше 2бр. W210 собственика се казва Димо тел.0898603127 ако искаш може да му званнеш да разбереш за колко пари става въпрос, а мисля че работи и чрез куриер.
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!
#5
Публикувано 30 март 2009 - 07:01
Колеги,трябва ми километраж за W210 250д номера на километража е 210 540 69 47, защото на моя не му работи стрелката за горивото (показва постоянно пълен) и дисплеите ми показват размазано. може ли някой да ми каже откъде мога да си намеря или какъв е проблема на моя.
Колега,ако си от София това са телефоните на сервиза за който споменава Илия : 02 955 59 94 0888 800 677 кв.Бъкстон.Ремонт на дисплеи и други уреди на таблото.Дисплеите на моята "очиларка" ги ремонтираха те срещу 40-50лв
Ако пък имаш технически сръчности и необходимата смелост ползвай за дисплеите полезния линк,който е дал колегата Илия Горанов....
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
#6
Публикувано 30 март 2009 - 10:08
Значи, да добавя...
аз сръчност имам, но засега се въздържам да пипам таблото по една основна причина - притеснявам се, да не разместя стрелките на таблото.
Според това, което чета в чуждестранните форуми, таблото е напълно електронно и няма какво друго да се сгафи - няма жила, няма проблеми при ваденето и т.н. По принцип пишат, че този модел табло е самокалибриращ се. Т.е. с пръст се позиционират четирите стрелки на нула преди да се монтира таблото и при първото подаване на контакт, електрониката сама калибрира позицията на стрелката, като приема текущата позиция за нулева. В benzworld от 6 страници имаше само един потребител, който се оплакваше, че след ремонта на дисплеите температурата при 80 градуса му показва около 60.
За мое съжаление имам тъжен опит с калибрирането на стрелките на едно Митсубиши и един Ситроен. Макар че и при Митсубишито и при Ситроена стрелките са на пружини и са електромагнитни и работят с променливо напрежение, докато на това табло на Мерцедес, стрелките се задвижват от стъпков електромотор. Т.е. разликата в принципа на работа е гигантска. Всъщност, като се замисля - не съм 100% сигурен, че в този сервиз ще калибрират стрелките по-добре от мен... така че мисля да се пробвам. Като начало трябва да се сдобия с две куки за вадене на табло.
Друга важна забележка е, че при ваденето на таблото, трябва ключът да се извади от стартера и да се изчака таблото да угасне (защото то продължава да свети още известно време). И чак тогава да се пристъпи към откачането на жиците на таблото, за да не стане късо съединение или друга беля. Същото важи и при връщането на таблото. Добра идея е да се премери времето за изгасване на таблото, защото (поне при мен е така) при отключване на колата от дистанционното, таблото светва и свети около 1 - 2 минути. Та добре е да се премери това време, за да се знае, колко време да се изчака, след като се отключи колата, преди да се вържат кабелите на таблото. Също така, напълно е възможно да се появи и грешка в компютъра, когато се прави диагностика, защото колата дори и да не се дава на контакт, ще разбере, че таблото го няма.
Колега, цената на таблото от дилъра е 1100 долара в САЩ или около 800 евро в Европа. Доколкото съм проверявал (неофициално), цената на ново такова табло е около 1600 лева в България. Имай предвид обаче, че таблото не е plug част и иска програмиране. Т.е. независимо, дали ще купиш ново табло или ще вземеш табло на старо, от морга, таблото трябва да се програмира, за да заработи с твоята кола. Както се сещаш, едно от местата, където могат да свършат тая работа е Балкан Стар. Вероятно има и други сервизи, където биха се справили. Другото, на което искам да ти обърна внимание, е че ако вземеш табло на старо - много е вероятно и на него да не работят тия дисплеи! И ще си имаш две табла.
Преди време в един сервиз питах: "А мога ли да взема на старо?" и ми отговориха: "Можеш, ама за какво? Вече си имаш едно старо!".
Опцията за купуване от ebay почти отпада. Там цените са от 150 до 300 долара (без доставката) за табло с повредени дисплеи и от 300 до 600 за табло с работещи дисплеи (разбирай ремонтирани дисплеи) и пак нямаш гаранция. Освен това в ebay повечето табла са в мили, а не в километри и е гадно.
И последен съвет, ако решиш да се справяш с проблема сам - като вадиш таблото от нишата, има опасност да се деформира меката част на нишата на таблото. Особено, ако не ползваш оригиналните инструменти за вадене е силно вероятно да се случи. Внимавай да не се скъса покритието. Иначе смачканото се оправя със сешоар - нагрява се повърхността и се "масажира" лекичко с пръсти, като изстине се оправят вдлъбнатините. Само да не се прегрее!
И пак да попитам за стрелката на горивото: като изключиш от контакт, стрелката пада ли додолу? Ако пада - значи проблемът не е в таблото - очевидно моторчето на стрелката може да я движи. Проблемът е в датчиците на бензометъра, които подават грешен сигнал. Ако обаче стрелката изобщо не помръдва - имаш два варианта: 1) трябва просто да се калибрира (което така или иначе ще стане, след ваденето на таблото) или 2) заминала е стрелката - тогава вече става лошо... требе си доста по-сложен ремонт...
Успех и задължително да пишеш какво е станало!
аз сръчност имам, но засега се въздържам да пипам таблото по една основна причина - притеснявам се, да не разместя стрелките на таблото.
Според това, което чета в чуждестранните форуми, таблото е напълно електронно и няма какво друго да се сгафи - няма жила, няма проблеми при ваденето и т.н. По принцип пишат, че този модел табло е самокалибриращ се. Т.е. с пръст се позиционират четирите стрелки на нула преди да се монтира таблото и при първото подаване на контакт, електрониката сама калибрира позицията на стрелката, като приема текущата позиция за нулева. В benzworld от 6 страници имаше само един потребител, който се оплакваше, че след ремонта на дисплеите температурата при 80 градуса му показва около 60.
За мое съжаление имам тъжен опит с калибрирането на стрелките на едно Митсубиши и един Ситроен. Макар че и при Митсубишито и при Ситроена стрелките са на пружини и са електромагнитни и работят с променливо напрежение, докато на това табло на Мерцедес, стрелките се задвижват от стъпков електромотор. Т.е. разликата в принципа на работа е гигантска. Всъщност, като се замисля - не съм 100% сигурен, че в този сервиз ще калибрират стрелките по-добре от мен... така че мисля да се пробвам. Като начало трябва да се сдобия с две куки за вадене на табло.
Друга важна забележка е, че при ваденето на таблото, трябва ключът да се извади от стартера и да се изчака таблото да угасне (защото то продължава да свети още известно време). И чак тогава да се пристъпи към откачането на жиците на таблото, за да не стане късо съединение или друга беля. Същото важи и при връщането на таблото. Добра идея е да се премери времето за изгасване на таблото, защото (поне при мен е така) при отключване на колата от дистанционното, таблото светва и свети около 1 - 2 минути. Та добре е да се премери това време, за да се знае, колко време да се изчака, след като се отключи колата, преди да се вържат кабелите на таблото. Също така, напълно е възможно да се появи и грешка в компютъра, когато се прави диагностика, защото колата дори и да не се дава на контакт, ще разбере, че таблото го няма.
Колега, цената на таблото от дилъра е 1100 долара в САЩ или около 800 евро в Европа. Доколкото съм проверявал (неофициално), цената на ново такова табло е около 1600 лева в България. Имай предвид обаче, че таблото не е plug част и иска програмиране. Т.е. независимо, дали ще купиш ново табло или ще вземеш табло на старо, от морга, таблото трябва да се програмира, за да заработи с твоята кола. Както се сещаш, едно от местата, където могат да свършат тая работа е Балкан Стар. Вероятно има и други сервизи, където биха се справили. Другото, на което искам да ти обърна внимание, е че ако вземеш табло на старо - много е вероятно и на него да не работят тия дисплеи! И ще си имаш две табла.
Преди време в един сервиз питах: "А мога ли да взема на старо?" и ми отговориха: "Можеш, ама за какво? Вече си имаш едно старо!".
Опцията за купуване от ebay почти отпада. Там цените са от 150 до 300 долара (без доставката) за табло с повредени дисплеи и от 300 до 600 за табло с работещи дисплеи (разбирай ремонтирани дисплеи) и пак нямаш гаранция. Освен това в ebay повечето табла са в мили, а не в километри и е гадно.
И последен съвет, ако решиш да се справяш с проблема сам - като вадиш таблото от нишата, има опасност да се деформира меката част на нишата на таблото. Особено, ако не ползваш оригиналните инструменти за вадене е силно вероятно да се случи. Внимавай да не се скъса покритието. Иначе смачканото се оправя със сешоар - нагрява се повърхността и се "масажира" лекичко с пръсти, като изстине се оправят вдлъбнатините. Само да не се прегрее!
И пак да попитам за стрелката на горивото: като изключиш от контакт, стрелката пада ли додолу? Ако пада - значи проблемът не е в таблото - очевидно моторчето на стрелката може да я движи. Проблемът е в датчиците на бензометъра, които подават грешен сигнал. Ако обаче стрелката изобщо не помръдва - имаш два варианта: 1) трябва просто да се калибрира (което така или иначе ще стане, след ваденето на таблото) или 2) заминала е стрелката - тогава вече става лошо... требе си доста по-сложен ремонт...
Успех и задължително да пишеш какво е станало!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#7
Публикувано 30 март 2009 - 19:35
като изключа контакта си пада стрелката
#8
Публикувано 30 март 2009 - 19:38
дори на моменти ми залепва и стрелката на температурата ,отива на 120 градуса
#9
Публикувано 31 март 2009 - 15:08
Пич имах обсолютно същия проблем. Карам същия мерцедес даже. Купих колата и гледам стрелката показва половин резервоар. Карам си аз карам и познаи, завих на 1 улица и огаснах. Гледах пулих се, полудях щото беше 3 сутринта, а в 8 трябваше да ставам за работа, хубаво поне че не беше през деня да направя някое задрастване. Та по въпроса - в последствие разбрах че всички стари БМВ и Мерцедес имат проблем с датчика ли, с поплавака ли не знам точно, но на таблото си показва кво си иска. Закарах я при 1 майстор които наистина разбира. Само там карам колата и съм изключително доволен. Оправи ми проблема и сега всичко си мери как си трябва, взе ми 180 лв но ми прави и някакво почистване на горивната камера че беше пълна с боклук, та ако ти прави само поплавака може и по малко да ти вземе. Ако имаш интерес пиши да ти дам телефона и да спреш да се занимаваш с глупоссти. Само недей да бараш нищо сам, счупиш ли нещо - бегаи при свестен майстор, ако ще за бушон да е, че има такива калпазани че много ядове ще береш.
#10
Публикувано 31 март 2009 - 21:44
ще съм ти благодарен за телефона ,все пак нищо не ми пречи да опитам
#11
Публикувано 02 април 2009 - 12:56
0888638080-РУМЕН .намира се в квартал триъгълника,за повече инфо тои ще ти обясни.няма да съжеляваш,какъвто и проблем да има6 ще ти го открие.
#12
Публикувано 06 април 2009 - 19:38
благодаря
#13
Публикувано 06 април 2009 - 20:55
Ако минеш през майстора, нали ще споделиш за резултата и цената?
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#14
Публикувано 08 април 2009 - 15:09
батка,казвай каква е диагнозата?благодаря
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни