Може да засмуче вода,може и да те оплиска.
Накисвам го обилно с обезмаслител, чакам около 5-10мин след това с водоструйката при работеш двигател внимателно измивам.До сега не съм имал никога проблеми.
Posted 03 February 2014 - 09:30
Може да засмуче вода,може и да те оплиска.
Накисвам го обилно с обезмаслител, чакам около 5-10мин след това с водоструйката при работеш двигател внимателно измивам.До сега не съм имал никога проблеми.
Posted 03 February 2014 - 11:16
Накисвам го обилно с обезмаслител, чакам около 5-10мин след това с водоструйката при работеш двигател внимателно измивам.До сега не съм имал никога проблеми.
Чудесно,значи няма от какво да се притесняваш(да питаш).
Posted 03 February 2014 - 11:43
Странен подход. Принципно моторите са горещи, когато работят.
Под работещ, предполагам напълно загрял двигател...
Аз лично го гася, отварям капака, оставям го да изстине до толкова, до колкото мога да си държа ръката на него.
Meglio навсякъде, където видя и после водоструйка.
Но... определено си иска внимание къде се мие.
На някои мотори, бобините могат да се напръскат директно, което е малко... грешно При тях се внимава.
Аз лично винаги мия двигател на всичките си коли. С чисто естетични подбуди... Поне веднъж годишно.
То реално тръгвам от мокета под капака. Като го измия, се цапа и двигателя, та го подкарвам и него
Posted 03 February 2014 - 18:02
Хората колите си не мият, вие двигателя Знам че няма връзка ама 2ма от колегите ми декември ходили да си мият колите (други марки) и на следващия ден и двамата без коли-единия скоростна кутия почти блокирала, а на другия изгоряло управление на нафтовата помпа (сменяло се цялата помпа). Просто съвпадение е ама... -300лв назад.Важно вътре да ти е чиста и приятна ,вънка колкото и да я миеш за 2 дена прашасва
0 members, 1 guests, 0 anonymous users