измиване на двигателпролетно почистване
Started by hiustana, 27 Mar 2009 - 11:20:56
18 replies to this topic
#1
Posted 27 March 2009 - 11:20
Зравейте колеги,
имам едно колебание, да ли хубаво да се мие двигателя не е мръсен но пък колкото и да е все пак да се освежи.Дайте някво мнение защото ако попитам на автомивката отговора ще бъде от сорта:"по хубаво нещо няма"
имам едно колебание, да ли хубаво да се мие двигателя не е мръсен но пък колкото и да е все пак да се освежи.Дайте някво мнение защото ако попитам на автомивката отговора ще бъде от сорта:"по хубаво нещо няма"
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!
#2
Posted 27 March 2009 - 11:40
Мнение(мое): Не е хубаво....Гледам,че колата ти е дизел,което все пак е по приемливия вариант,но аз преди месец мих моята пак 210(въпреки,че съм твърдо против) и досега имам ядове с динамото ли,с оттечка ли не знам-майсторите дигат рамене....
Щом питаш значи все пак има голяма нужда и си го решил....Съветвам те,да увиеш сирената на алармата(видат ли вода-горат кат коледни лампи),и на тоз чеп,къде му повериш колата си-му натърти с тая пара да брига на минимум 25-30см.... силна и жегава - топи маркучета,оголва кабели и лесно сваля кората на капака..... Въобще-седи до него и го гледай в струята!!!
Най-алергични към мивка са бензиновите малолитражки с френски и италиански произход-умират за дълго
Но и в мерцедес има бая датчици и кабеляци ,които могат да вгорчат живота.
Ако не си мноо мръсен и омаслен си направи сам кефа на ОМВ-за 2-3лв. на горещата програма все ще свалиш некой и друг киреч,а и там налягането им е доста слабо,та опасността да вкараш вода къде не трябва е минимална.
Успех все пак !!!
Щом питаш значи все пак има голяма нужда и си го решил....Съветвам те,да увиеш сирената на алармата(видат ли вода-горат кат коледни лампи),и на тоз чеп,къде му повериш колата си-му натърти с тая пара да брига на минимум 25-30см.... силна и жегава - топи маркучета,оголва кабели и лесно сваля кората на капака..... Въобще-седи до него и го гледай в струята!!!
Най-алергични към мивка са бензиновите малолитражки с френски и италиански произход-умират за дълго
Но и в мерцедес има бая датчици и кабеляци ,които могат да вгорчат живота.
Ако не си мноо мръсен и омаслен си направи сам кефа на ОМВ-за 2-3лв. на горещата програма все ще свалиш некой и друг киреч,а и там налягането им е доста слабо,та опасността да вкараш вода къде не трябва е минимална.
Успех все пак !!!
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#3
Posted 27 March 2009 - 11:42
Що ще го миеш,да не се возиш седнал на него с бели панталони.
После да няма тема "Колеги измих си мотора и си ххх мамата..."!
Стига сте си правили експерименти колко пари можете да налеете за ремонт,диагностика и части бе хора.
После да няма тема "Колеги измих си мотора и си ххх мамата..."!
Стига сте си правили експерименти колко пари можете да налеете за ремонт,диагностика и части бе хора.
#4
Posted 27 March 2009 - 19:37
Ако толкова ти се играе, хващаш гъбички или други таквиз приспособлелиица и лека по лека миеш, хем кеф на пръстетата хем ще имаш почти нулеви поражения!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#6
Posted 27 March 2009 - 20:42
при миене, алтернатора ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се изолира.
силният препарат за сваляне на масло, ще разтвпри лакираната изолация на намотките. има и други причини
силният препарат за сваляне на масло, ще разтвпри лакираната изолация на намотките. има и други причини
#7
Posted 06 April 2009 - 17:23
Аз си мия мотора горе-долу на 6 месеца един път с 30 градуса температура(само към модула не пръскам много),ама много като се запраши и изцапа.После го издухвам с въздух и освежавам пластмасите.След някъв месец,пак.Пали си от раз,ама то нали си е дизел,та за тва.иначе,ако карате бензинова кола не го правете,умира на мига.Да подчертая,френски и италянски вереняци и капка да им падне и край.От опит ви го казвам,който мога да кажа,че е сравнително голям.
#8
Posted 06 April 2009 - 19:31
Аз пък си мия матората няколко пъти годишно...еле тая зима съм го мил поне 5 пъти.Понеже не слизам от колата виждам каква "белота" от лугата полепва по радиаторите и мотора,особенно след дълъг път,та без да се замислям на мивката по левче,като внимавам,както каза Боян да не поливам алтернатора,и изобщо хвърлям по едно око къде насочвам струята!Препарати не използвам никога,и само аз си го мия.
#9
Posted 05 May 2010 - 13:47
Въпреки, че по темата няма движение отдавна и може да се счита за изчерпана, искам да припомня на по-старите, пък по-младите да научат - помагал съм на баща ми да мием двигателя (на служебна "Волга", разбира се) с ... нафта. Наричаше се "нафтиране" - с четка и тазче първо минаваш да накисне, после сменяш нафтата до чисто. Вярно, че времената бяха такива - нафтата беше по евтина от лимонадата, пък сега и еколозите ще скочат, че се замърсява околната среда.
#10
Posted 05 May 2010 - 22:24
Споерд мен да се нафтира е грешно, мирише лошо и дими при загрял двигател. Да не говоим колко прах събира.Въпреки, че по темата няма движение отдавна и може да се счита за изчерпана, искам да припомня на по-старите, пък по-младите да научат - помагал съм на баща ми да мием двигателя (на служебна "Волга", разбира се) с ... нафта. Наричаше се "нафтиране" - с четка и тазче първо минаваш да накисне, после сменяш нафтата до чисто. Вярно, че времената бяха такива - нафтата беше по евтина от лимонадата, пък сега и еколозите ще скочат, че се замърсява околната среда.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#11
Posted 08 May 2010 - 10:21
Малко не по темата ама просто не се стърпях.Колега остроумията са малко излишни,не знам какво целиш но определено деиства леко дразнещо.Изводите ги оставям за теб
С Уважение Петър Димов
С Уважение Петър Димов
#12
Posted 08 May 2010 - 20:43
Приемам критиката. Нещо съм опущил влака.Малко не по темата ама просто не се стърпях.Колега остроумията са малко излишни,не знам какво целиш но определено деиства леко дразнещо.Изводите ги оставям за теб
С Уважение Петър Димов
Забърсах дивотийте.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#13
Posted 08 May 2010 - 23:28
Вземи си обезмаслител, аз използвам "MAFRA", естествено разредена 50/50 в пулверизатор от FORTE.
Намокрям хубаво двигателя, като се внимава много, само с течаща вода, без водоструйки и тн....
След това напръсквам хубаво с препаратчето, изчаквам неповече от 5 мин. и мия обилно с вода.
Като последна операция, хващам "компреса" и с духалката обдухвам мотора.
Крайния ефект.... мотора като нов, все едно сега си го пуснал в коша.
Намокрям хубаво двигателя, като се внимава много, само с течаща вода, без водоструйки и тн....
След това напръсквам хубаво с препаратчето, изчаквам неповече от 5 мин. и мия обилно с вода.
Като последна операция, хващам "компреса" и с духалката обдухвам мотора.
Крайния ефект.... мотора като нов, все едно сега си го пуснал в коша.
#14
Posted 02 February 2014 - 23:18
Искам да попитам по-знаещите колеги, грешка ли е когато се мие мотора той да работи ?
#15
Posted 03 February 2014 - 09:26
Искам да попитам по-знаещите колеги, грешка ли е когато се мие мотора той да работи ?
Може да засмуче вода,може и да те оплиска.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users