Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с инсталацията на двигателяW210 - кабел на датчика за коляновия вал


  • Please log in to reply
Няма други мнения в тази тема

#1 fogost

fogost

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Всякакви...

Публикувано 22 март 2009 - 08:49

Здравейте колеги, от известно време насам съм се захванал да си направя колата да е "шпиц".
Смених доста неща, та дойде времето да се захвана с добре известната ви проблемна инсталация в отсега на двигателя.
Кабелите за нищо не ставаха, доста напукани, оголени до безобразие, не знам как не съм се запалил някъде...
Сменихме всички кабели един по един, запоихме всичко, като спазихме дори всички цветова на кабелите. Доста добре стана!
Бандажирахме, чудесно, прибрахме всичко, сядам да запаля и ... едно голямо трибуквие....

ШАХ С ПЕШКАТА!!! :kill_myself

Интересното е, че преди да ги бандажираме закачихме дюзите, датчиците, колата си запали всичко беше 6-тица, след бандажа обаче.. не ще да откинте.

Висим като сополи под капака, гледаме, проверяваме, всичко е шпиц....
Проверяваме има ли достъп на бензин, ... има... ток има... палене няма....

Нервирам се, хващам снопа с кабелите опъвам го нагоре надолу, сядам въртя ключа, разгеле запали! :yahoo

Започваме да търсим причината, дигаме снопа, гасне, сваляме го, пали. Тръгвам да се возя, пуф загасва.
Чупим пръсти, нагъваме мозъчни гъни, от къде може да се получава така. По пътя на логиката не е от кабелите на дюзите, ако е 1 ще започне да се тресе, ако са 2 ще се тресе още повече.
Сядаме разделяме всички видове кабели и започваме да ги тресем един по един. Няма логика обаче да е от тях защото са туко що сменени, всичко е направено с припояване, термо шлаух и т.н както си пише в книгите по електротехника.

След 1 час висене под капака 100 паления и гаснения, да ме прощава горкото ми стартерче, почваме да мислим какво не сме сменили, а е в снопа?!? В един момент проблясва идеята за кабела на датчика на коляновия вал.
Палим колата, докосваме кабела, гасне. Леко го пречупим, започне да се претриса, ще кажеш, че я гъделичкаме. Бутнеш го нагоре, гасне, надолу работи, в средно положение се тресе и не работи равномерно...

Какви ли не позиции му измисляхме на този кабел, най-накрая отказа тотално. Пречупи се там на едно място то си личи как, като че ли е търкан и пречупван и просто като го пипнеш на това място и колата просто спира.

Хванаха ме бесните, хванах резачките и "Хаа-Яяя" отрязах го, че ми писна... В компа влиза като отделна букса, която се закрепя на буксата. Предполагам, че този кабел се сменя.

Въпроса ми е, от къде мога да намеря такъв кабел, има ли го някъде, случайно някой да се е натъквал на подобен проблем. Колко пари струва, в комплект с датчика на коляновия вал ли върви. Линкове, нещо..? :D

Благодаря предварително!
Поздрави!
  • 0
200 E 2.0 W210 ENGINE 111 AUTOMAT




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни