Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

въпрос за вакум на автоматаоткачен маркуч


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 www

www

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    91'w124 2.5td автомат

Публикувано 21 март 2009 - 21:50

Колеги случайно забелязах,че маркуча на вакуум регулатора там където влиза в купето е откачен.Днес свалях таблото с уредите и кората под волана,но не намерих къде да се вкарва?Този маркуч към скоростната кутия ли утива по принцип?Сега ,като минава от втора на трета предавка ми форсира 500 об,леко задържа и тогава влиза трета,при другите предавки е нормално.Ако влиза в автомата,ще мога да го пусна с нов маркуч до регулатора,вместо да търся горе свръската!

Снимката съм я копнал от колегата в другата тема,че не можах да снимам днес!
Публикувано изображение
  • 0

#2 anarchymisc

anarchymisc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 163 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен/София
  • Автомобил:
    W124 250DTurbo '92
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 март 2009 - 16:13

Колега, от регулатора вакуумът отива направо в скоростната кутия, ако го нямаш ще е яко клопане на всички предавки. Но при мен този маркуч не влиза в купето въобще.
  • 0

#3 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 23 март 2009 - 16:23

Отива в купето до толкова колкото да не диша прах и не се връзва към нищо.
Не ти е проблема в него а кутията започва полека да си отива към сервиза ама не се плаши.Ако я пазиш ще кара още 50-60-70000км.
От втора на треата е нормално явление,и при мен го има ама ся не ми се занимава да я отварям да я правя.
Временно можеш да го избегнеш като навиеш вакуумния регулатор отдолу с един оборот за да превключва при по-високи обороти но това ти е временно решение.
  • 0

#4 www

www

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    91'w124 2.5td автомат

Публикувано 23 март 2009 - 21:27

Бате W123 мерси за разясненията :) Оставям го в купето тогава и ще пробвам да врътна един оборот да видим,как ще му се отрази!Като купих колата,при всяко превключване удряше яко-думкаше,но след като смених маслото и изминах 2000км се оправи и превключваше меко и без вдигане на обороти.Ако се стигне до ремонт,ще боли ли много да мажа сърцето с вазелин :blink:
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни