Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Перката на радиатораW202 C180 1998


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 Gr33dY

Gr33dY

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    MB C180 , 1998

Публикувано 18 март 2009 - 10:47

Здравейте , от скоро се появи странен проблем - перката на радиатора се включва когато си поиска и дори сутрин на студен двигател . Водена е колата тук таме на майстори за сега никой не може да каже от какво е . Някой ако има идея ще се радвам да сподели !




п.п. бихте ли ми препоръчали коректен сервиз или майстор за диагностика на мерцедес и магазин за авточасти във Варна . На "Подвис" съм чувал , че има един сервиз и хората добре работели .
  • 0

#2 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 18 март 2009 - 10:50

Провери си датчика за перката,
окабеляването (малко вероятно),
и релето :icon_welldone:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#3 Gr33dY

Gr33dY

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    MB C180 , 1998

Публикувано 18 март 2009 - 10:56

Би ли ме насочил малко къде се намира датчика за перката, да не би да е под кората на главния блок . Уж били проверени датчиците ама не се знае знае ли се :)
  • 0

#4 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 18 март 2009 - 10:59

Би ли ме насочил малко къде се намира датчика за перката, да не би да е под кората на главния блок . Уж били проверени датчиците ама не се знае знае ли се :)

Датчика би трябвало да е в долната част на радиатора :icon_coolgrin:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#5 Gr33dY

Gr33dY

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    MB C180 , 1998

Публикувано 18 март 2009 - 11:04

10х за бързите отговори !
  • 0

#6 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Публикувано 18 март 2009 - 14:11

Провери и датчика за температурата.При мене проблема беше че на топъл двигател излизаше че датчика ми показва 38 градуса.При тебе може да е обратното.
  • 0

#7 Inkas

Inkas

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 732 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе

Публикувано 18 март 2009 - 17:34

Тоя модел не са ли с вискосъединители?
  • 0
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ

#8 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 18 март 2009 - 17:35

Тоя модел не са ли с вискосъединители?

С виско са 111.920 мотор до 97г ако не се лъжа.
Неговия е 111.921 и е с ел.перка :icon_coolgrin:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#9 Inkas

Inkas

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 732 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе

Публикувано 18 март 2009 - 17:40

Аха. М/у другото и при мене перката се включва когато си иска. Имам чувствот, че постоянно е зацепена, но за сметка на това си държи нормалната работан температура.
  • 0
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ

#10 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 18 март 2009 - 22:38

Да не прави някоя възглавница в радиатора.Провери дали тръбите и радиатора във всичките им части са еднакво топли.
  • 0

#11 Gr33dY

Gr33dY

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    MB C180 , 1998

Публикувано 21 март 2009 - 11:54

Проблема се оказа ,че идва от модула за управление на климатичната инсталация , който управлява и перката , тъй като при включен климатик тя трябвало да работи . Намира се между левия подкалник и бронята и в този ред на мисли трябва да се сменя . Потърсих по моргите , но точно като за моята букса не успях да намеря .. Някой има ли идея къде във Варна може да се потърси 2ра употреба или някой сносен магазин за нови части ? А ако може да се оправи при някой електричар ще е още по-добре .Прикачам снимка на модулчето ..

Прикачени файлове


  • 0

#12 vanko

vanko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 292 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 22 март 2009 - 00:47

Върви в БС на магистралата и питай колко струва, че ако е поносимо - си готов. Ако не - www.motoso.de
  • 0
Всеки нехарактерен шум в колата след време става характерен!
Публикувано изображение




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни