АВТОМАТИЧНА СКОРОСТНА КУТИЯ300Д 124W 1989г
Started by babuka, 15 Mar 2009 - 17:48:53
11 replies to this topic
#1
Posted 15 March 2009 - 17:48
номер на трнсмисия 722415 странна част изпадна беше отгоре на филтъра след свалянето.наред не се движи има само задна знаели някои какво етоа и имали лек за него или смяна на кутията
#2
Posted 15 March 2009 - 18:00
Я огледай лентите.
#3
Posted 15 March 2009 - 18:13
Я огледай лентите.
спирачните ленти имаш във предвид но трябвали да се сваля кутията така не се вижда нищо какво мислиш,че е това благодаря колега
спирачните ленти имаш във предвид но трябвали да се сваля кутията така не се вижда нищо какво мислиш,че е това благодаря колега
#4
Posted 15 March 2009 - 18:52
наистина прилича на щифт от лентите
ама май ще трябва да сваляш кутиятя и да я разглобяваш
ама май ще трябва да сваляш кутиятя и да я разглобяваш
#5
Posted 15 March 2009 - 21:39
Ako си малко по-сръчен ще можеш да сложиш щифта и без да сваляш кутията.
Свали клапанната кутия (мозъка) и ще ги видиш лентите.
Свали клапанната кутия (мозъка) и ще ги видиш лентите.
#6
Posted 15 March 2009 - 22:17
да това е щифта от лявата страна на кутията от спирачката вече е сложен утре ще вдигам кутията .Някои колега можели да ми каже защо е паднал този щифт каква е причината да падне. Да нея вдигна утре пак старата песен
МНОГО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ
МНОГО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ
#7
Posted 15 March 2009 - 22:33
Mи пада си.Явно ще трябва да се провери стегнатостта на лентата понеже се е разхлопала малко и щифта е много свободен.
Може и да падне може и не.
Може и да падне може и не.
#8
Posted 15 March 2009 - 22:59
МНОГО БЛАГОДАРЯ КОЛЕГА мислишли ,че има нужда от смяна на лентие итака и така кутията е долу
#9
Posted 15 March 2009 - 23:30
Преди това провери цените на лентите и сам ще си отговориш на въпроса.
А ако я разбичкаш ще е кощунство ако не смениш и фрикционните дискове.Отделно ремонтния комплект гарнитури,семеринги,о-пръстени и тефлонови уплътнения също си е цифра.Ще е хубаво да се сменят и пружините на мозъка и на буталата на спирачките...абе става еднаааа...и пак няма да е като нова.
Ако се хванеш да го правиш това си приготви бая парички и ти трябва доста четене кое как и защо.Колкото и проста да изглежда толкова е и сложна автоматичната кутия.
Качвай я така и по-внимателно я карай понеже вече знаеш че не е за ръчкане щом е започнала да ти прави леки парчета и полека си събери парички и чети дебелите книги по ремонт.
А ако я разбичкаш ще е кощунство ако не смениш и фрикционните дискове.Отделно ремонтния комплект гарнитури,семеринги,о-пръстени и тефлонови уплътнения също си е цифра.Ще е хубаво да се сменят и пружините на мозъка и на буталата на спирачките...абе става еднаааа...и пак няма да е като нова.
Ако се хванеш да го правиш това си приготви бая парички и ти трябва доста четене кое как и защо.Колкото и проста да изглежда толкова е и сложна автоматичната кутия.
Качвай я така и по-внимателно я карай понеже вече знаеш че не е за ръчкане щом е започнала да ти прави леки парчета и полека си събери парички и чети дебелите книги по ремонт.
#10
Posted 15 March 2009 - 23:46
БЛАГОДАРЯ ТИ W123 ВДИГАМЕ ТАКА живея в Испания работя в морга за камиони по добре да сложа втора рака като ми направи пак номер да видя при колеги от някои ударен дъргел и така. аможе да замине и за МАРОКО,че е близко тук и те са влубени в марката МБ БЛАГОДАРЯТИ много
#11
Posted 17 March 2009 - 09:06
това гнездо ми се струва разбито дали няма да падне тоя щифт пак.
#12
Posted 19 March 2009 - 14:56
това гнездо ми се струва разбито дали няма да падне тоя щифт пак.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users