Edited by hektor, 13 March 2009 - 21:44 .
преместена от Общ форум за МБ
2Т масло в нафтата!дозировка?
Started by www, 13 Mar 2009 - 00:01:57
14 replies to this topic
#1
Posted 13 March 2009 - 00:01
Колеги,карам w124 250 turbo и ми потракват разпръсквачите!Четох доста из форума и пробвах кастрола ТДА!Веднага даде резултат и колата поутихна!Вече съм изхабил две тубички,но двутактово масло не бях слагал досега!В момента съм спрял да слагам кастрол тда и сложих 2Т масло Еко 1:100-На 10литра сложих 100 милилитра и колата започна да работи малко по-шумно отколкото,като я карах с ТДА!Също така,тръбичките на разпръсквачите започнаха да почукват повече на пипане!Мисля,да си мина пак само на добавка ТДА да не направя някой сакатлък!Вие , какво мислите?И защо толкова чукат разпръсквачите на студен мотор,а на 90гр.работи като CDI?Днес я спрях до С220 СDI и работят еднакво тихо,а като е студена щтрака като голф?И може ли от кофти разпръсквачи да ми люлее мотора?
#2
Posted 13 March 2009 - 00:27
Колега, маслото 2Т е по тежко от нафтата, и през ноща се отлага на дъното на резервоара, затова работи така при първоначално запалване.
Ако добавяш такова масло правилното съотношение е на 200 литра дизел един литър масло, или казано по друг начин 1:200.
Ако добавяш такова масло правилното съотношение е на 200 литра дизел един литър масло, или казано по друг начин 1:200.
#3
Posted 13 March 2009 - 19:54
2Т маслото се разтваря перфектно в нафтата и не се утаява!
Спокойно слагай 2%-на(за начало) един резервоар 70л. 1,5л.Аз редовно слагам 1л.на един резервоар,но предпочитам 2Т чиста синтетика!По-скъпо е,но почти не прави нагар.Така мажа помпата(буталцата и),защото,когато е мислена колата съдържанието на сяра в нафтата нормално е било 1-3%,а сярата е мехлем за помпата и разпръсквачите!А,и с 2Т маслото нямаш загниване от вътр.страна на ауспусите!
Спокойно слагай 2%-на(за начало) един резервоар 70л. 1,5л.Аз редовно слагам 1л.на един резервоар,но предпочитам 2Т чиста синтетика!По-скъпо е,но почти не прави нагар.Така мажа помпата(буталцата и),защото,когато е мислена колата съдържанието на сяра в нафтата нормално е било 1-3%,а сярата е мехлем за помпата и разпръсквачите!А,и с 2Т маслото нямаш загниване от вътр.страна на ауспусите!
#4
Posted 13 March 2009 - 23:36
От много време се каня да налея и аз но утре ще сложа или ТДА или 2Т да видя дали ще има промяна при мене че трака малко
#6
Posted 14 March 2009 - 20:38
Колеги малко не съм на ти с колите , но кажете ми правилно ли съм разбрал , че от маслото зависи дали Дизеловия Мерцедес ще трака или не?
Поздрави
Не си разбрал правилно-ако по матората всичко е ок няма да трака,независимо дали е с масло в нафтата,или не е!Но,ако трака(чука)от разпръсквачите(дизела)маслото ще го намали,но няма гаранция,ако са много износени и разбити вече.Но пък маслото(в разумни граници!),има и други положителни ефекти,които се описаха тук.Но,ако имаш тракане от повдигачите масло в нафтата няма да помогне!
Важно е да кажа,че доколкото знам никой производител не препоръчва 2Т масло в нафтата(може и да греша),но в случая има и чисто конюнктурен,финансов,и елитарен елемент,нали?Т.е.-карайте дизел,ама сипвайте и малко масълце,като зареждате....! Със сигурност при нормална експлоатация и поддръжка дизела на Мерцедес ще изкара доста над 500 000км.,и без никакво масло в нафтата(особенно,ако е качествена)но такива коли са много малко,особенно,ако са по-стари,та за такЪви иде реч в случая...просто споделяме знания,опит,интуиция...
#7
Posted 16 March 2009 - 21:53
Mbenz,кажи какво 2Т слагаш ти и по колко,щото аз слагам на Еко и не му се отразява добре-само с ТДА работи по-тихо!
#8
Posted 16 March 2009 - 22:03
Mbenz,кажи какво 2Т слагаш ти и по колко,щото аз слагам на Еко и не му се отразява добре-само с ТДА работи по-тихо!
2T синтетично на Шел-около 15лв./л.Не виждам никаква логика обаче да ти се разтраква от факта,че си добавил масло!?!?!?
На един резервоар(70л.) обикновенно слагам половин-единлитър2Т масло,но понякога пропускам...Я,смени нафтата с Алпин-дизел на ОМВ и пиши какъв е ефекта?И ЕКО не важат-чувам,че ЕКО-Елда са с читава нафта,но аз слагам само ОМВ-Алпин,или Шел Ви-пауър.
Веднъж сипах 3 литра на един резервоар,за да се убедя какво ми чука-разпръсквач,или повдигач.Колата утихна-разпръсквач се оказа.
#9
Posted 16 March 2009 - 23:22
Сега последно като слагах 2Т бях сипал Ви-пауър.Да уточня:преди да започна да сипвам каквото и да било като добавка в нафтата,сипвах само спринт дизел.После започнах да сипвам само от лукойл,чак след това слагах ТДА и колата утихна доста!Направих си проба да не слагам известно време ТДА и работеше малко по-шумно.При добавяне отново на ТДА си утихваше.Сега заредих ви пауър и добавих само 2т,но определено работи малко по-шумно.Може и самото 2т да е кофти!
#10
Posted 27 March 2009 - 20:43
Mbenz усещаш ги Този път взех Мобил 2Т
Утихна още колата,по мазно върви.Тръбичките на дюзите не чукат както преди.Явно тва 2Т ЕКО е кофти и затова не му се отразяваше добре.
Благодарско колеги
Утихна още колата,по мазно върви.Тръбичките на дюзите не чукат както преди.Явно тва 2Т ЕКО е кофти и затова не му се отразяваше добре.
Благодарско колеги
#11
Posted 27 March 2009 - 21:20
Mbenz усещаш ги Този път взех Мобил 2Т
Утихна още колата,по мазно върви.Тръбичките на дюзите не чукат както преди.Явно тва 2Т ЕКО е кофти и затова не му се отразяваше добре.
Благодарско колеги
Колко му сипа,да знам и аз колко да сложа.Спълен резервоар ли беше или..?
#12
Posted 27 March 2009 - 21:21
Аз слагам на Приста.Има ли ефект не знам
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
#13
Posted 27 March 2009 - 22:26
150 милилитра на 20лтр.Тва количество го изгорих днес и в края на пробега вече имаше ефект!
#14
Posted 10 May 2009 - 19:53
Без добавки нафта не сипвам ,карал съм ги всички възможни добавки но напоследък карам една немска която я взимам на разфасовка по 3 литра внася я в БГ една фирма от Ябланица и е предназначена за големи фирми търгуващи с петролни продукти.Дозировката е 600 грама на тон.Не ме питайте как я дозирам но няма ядове.Сипвам и 2Т,но напоследък вместо него слагам хидравлично масло и ефекта е доста добър.И онзи ден го комбинирах и със спирачна течност.Не се чува двигателя.Спирам радиото за да се уверя,че мотора работи.А той е вече над 1 200 000 километра.И както казва Вени и повечко да му сипеш нема грижи.Така,че колеги каращи старите дизели, при правилна експлоатация карат доста километри без аварийно.
#15
Posted 29 May 2009 - 18:43
Сега видях че на шишето пише че е за двигатели с въздушно охлаждане.Това дали е проблем?
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users