220 или 270
Started by bega4, 10 Mar 2009 - 19:22:25
10 replies to this topic
#1
Posted 10 March 2009 - 19:22
Здравейте колеги мисля да сменям моята W210 с W211, колата ще бъде около 2005г и се чудя кой мотор да избера 220 или 270 CDI. по принцип предпочитам по-големия мотор, но не знам кой е по-добър.
чудя се защо има много малко оферти за бензинови мотори например 2000 компресор
чудя се защо има много малко оферти за бензинови мотори например 2000 компресор
#2
Posted 10 March 2009 - 23:50
бензин или дизел/като не обръщаме внимание на разликата в разхода на гориво/
#3
Posted 11 March 2009 - 08:14
Ако беше прочел всички теми в раздела, в който си публикувал,
щеше да намериш отговорите.
щеше да намериш отговорите.
#4
Posted 12 March 2009 - 02:12
Които и да избереш няма да съжеливаш замен 270 по добре повече коне
#5
Posted 15 March 2009 - 10:06
вчера пробвах две 220 cdi, автоматик, от които едната беше много хубава 2006г. последните преди фейслифта 150 к.с., на 90 000км., но ми се сториха доста по тромави от моята бензин 136к.с. ръчни скорости
честно казано не съм много пречатлен даже леко ме притеснява, може заради автоматика или силата им е при по висока скорост.
за интериор екстериор и возия не коментирам защото 211 няма равна.
от време на време карам бмв-то на един приятел 523 бензин- 2007г. не че БМВ не е хубаво но комфорта и удоволствието нямат общо, МБ си е МБ
честно казано не съм много пречатлен даже леко ме притеснява, може заради автоматика или силата им е при по висока скорост.
за интериор екстериор и возия не коментирам защото 211 няма равна.
от време на време карам бмв-то на един приятел 523 бензин- 2007г. не че БМВ не е хубаво но комфорта и удоволствието нямат общо, МБ си е МБ
#6
Posted 15 March 2009 - 11:03
Виж сега дет да зимаш 2005,по добре си вземи 2006 фейслифта.Даже ако е 220CDi 170к.с може да не ти се стори толкова тромава.За 270CDi съм чувал и хубави и лоши неща.Че е по мощен и върви повече,няма спор,ама съм чувал че били дефектни.Не че съм имал такава,от познати знам.Но нека се изкажат по компетентните колеги от мен.Съвет от мен:гледай да е фейслифта.Доколкото знам някой дефекти са изчистени,а и после при продажба си има голямо значение за цената,пък да е и Е220
Ето една обява на читава кола: http://www.mbclub.bg...showtopic=11717
Ето една обява на читава кола: http://www.mbclub.bg...showtopic=11717
#7
Posted 15 March 2009 - 17:59
и аз предпочитам фейслифта, но цената ми е скъпа така че отпада
аз предпочитам 270, но се чудя защо цената на 270 не е по висока от на 220 като е по мощен, по стар български обичай започвам да се съмнявам че явно има нещо нередно
аз предпочитам 270, но се чудя защо цената на 270 не е по висока от на 220 като е по мощен, по стар български обичай започвам да се съмнявам че явно има нещо нередно
#8
Posted 15 March 2009 - 21:38
и аз предпочитам фейслифта, но цената ми е скъпа така че отпада
аз предпочитам 270, но се чудя защо цената на 270 не е по висока от на 220 като е по мощен, по стар български обичай започвам да се съмнявам че явно има нещо нередно
Казах ти.И аз знам,че има нещо,но ще поразпитам и ще ти кажа.
#9
Posted 15 March 2009 - 23:03
220....5-цилиндровите 2.7 не случайно ги спряха от производство.
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.
#10
Posted 28 March 2009 - 19:55
270 отпадна за съжаление давали много проблеми автоматичните скорости.
спрял съм се на два конкретни автомобила единия авангард с много екстри, другия класик доста семпъл но перфектен, като нов
дилемата ми е много голяма:
дали да слушам сърцето/авангарда/ или разума/ класика/
спрял съм се на два конкретни автомобила единия авангард с много екстри, другия класик доста семпъл но перфектен, като нов
дилемата ми е много голяма:
дали да слушам сърцето/авангарда/ или разума/ класика/
#11
Posted 29 March 2009 - 16:30
Всичко опира до късмет ,но по-добре полсушай разума ако класика е по-запазен ... Аз съм с класик и екстрите му са предостатъчни (поне за мен) успех в покупката
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users