Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Теч от мъркуча на хидравликатаC200 CDI 1999


  • Please log in to reply
17 мнения по тази тема

#1 Sliven

Sliven

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Автомобил:
    C 200 CDI, 1999

Публикувано 27 февруари 2009 - 10:15

Здравейте, имам теч от мъркуча на хидравликата-какво ще ме посъветвате-да го сменям ли веднага или не?
Каква му е цената ориентировъчно?

Благодаря Ви и лек ден!
  • 0

#2 martom

martom

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 415 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 27 февруари 2009 - 10:31

Ако искаш не го сменяй веднага ама не карай колата че ако изтече маслото ще прецакаш помпата.А за цена не знам.Обади се в някой магазин
  • 0
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

#3 Sliven

Sliven

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Автомобил:
    C 200 CDI, 1999

Публикувано 27 февруари 2009 - 10:33

Ако искаш не го сменяй веднага ама не карай колата че ако изтече маслото ще прецакаш помпата.А за цена не знам.Обади се в някой магазин


Значи мъркуча е леко омаслен, не е много. Как да не я карам-всеки ден ми е нужна!

Някой не знае ли ориентировъчна цена?
  • 0

#4 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Публикувано 27 февруари 2009 - 11:35

Колега моя маркуч е омаслен от както купих колата-повече от година.Мислих че е сцепен някъде но като напънах скобата онзи ден видях че се е разхлабила скобата и я пристегнах.Сега всичко е шест.
  • 0

#5 feelg

feelg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:бургас

Публикувано 27 февруари 2009 - 14:16

И мойта скоба беше се разхлабила,провери там :)
  • 0

#6 Sliven

Sliven

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Автомобил:
    C 200 CDI, 1999

Публикувано 27 февруари 2009 - 14:23

И мойта скоба беше се разхлабила,провери там :)


Къде точно се намира тази скоба, че аз нещо не я виждам?
  • 0

#7 MaRsMaN

MaRsMaN

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W211 E500

Публикувано 27 февруари 2009 - 20:00

А?
  • 0

#8 MaRsMaN

MaRsMaN

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W211 E500

Публикувано 27 февруари 2009 - 20:02

Колега и в двата края на маркуча има скоби!Как така да не ги виждаш?Ти без скоби ли си?! :) Направо ме уби! Няма начин да нямаш!Просто ги стегни или ги смени ако са заминали скобичките!По принцип маркучето и в двата края си е малко омаслено....незнам защо тъка,но съм виждал няколко ц-класи вече който са тъка!
Поздрави!
  • 0

#9 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 27 февруари 2009 - 20:05

Може да е сменян в Италия с такъв който е кернерован в краищата :60:
  • 0

#10 MaRsMaN

MaRsMaN

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W211 E500

Публикувано 27 февруари 2009 - 20:15

Е това не съм го виждал :)
  • 0

#11 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 27 февруари 2009 - 20:33

Нещо и при мен църцори от някъде - при това само единият, но не съм гледал подробно
Сипвам масълце един-два пъти в годината и карам

Ще трябва да поогледам и аз(като се сетя)
Значи казвате, че може и да е от скобата(не съм се сетил, мислех, че маркучетата са вехти и за това капе)
Благодаря и аз за тази инфо

Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#12 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 27 февруари 2009 - 23:30

И на моята цедка е омаслен целия маркуч.Така я купих и исках да го сменям,ама на колкото Ц-класи да видя на всички е омаслен .Това явно си е дефект на всички.Преди 2год.като я купих и долях 100гр. оригинално масло за хидравлика от Балкан стар /500мл-22лв с ддс/ и от тогава вече 35000км си е добре и маркуча си е все така омаслен.В магазина съм сигурен,че този маркуч ще е доста скъп и мисля по-нататък като сменям цялото масло в хидравликата да дам да ми го направят.Питах и ми казаха,че излиза около 30 лв.Използват старите оригиналните накрайници и слагат нов маркуч като ги запресоват с някаква преса за маркучи.
  • 0

#13 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 27 февруари 2009 - 23:32

Даже и по-ефтино ще ти излезе от 30лв дори без да ползваш твоите накрайници.Стандартни са и ги имат такива.
  • 0

#14 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Публикувано 02 март 2009 - 17:13

Ако правилно съм разбрал става въпрос за маркучи за високо налягане завършващи с накрайници.
Ако е това не става въпрос за никакви 30лв.
Преди година и нещо ми правиха такъв маркуч-номера е да им дадеш стария и ти го правят едно към едно с нови накрайници и вс останало.
Ако не се лъжа цената беше 10 лв.
  • 0

#15 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 02 март 2009 - 21:03

Ако правилно съм разбрал става въпрос за маркучи за високо налягане завършващи с накрайници.
Ако е това не става въпрос за никакви 30лв.
Преди година и нещо ми правиха такъв маркуч-номера е да им дадеш стария и ти го правят едно към едно с нови накрайници и вс останало.
Ако не се лъжа цената беше 10 лв.

Май климатичарите могат да направят такъв
Поне на бул Европа съм виждал, как зе минугки направиха някакъл маркуч с накрайници и си изглеждаше, като оригиналният, който подмениха

Ако се сетя другата седмица ще мина да питам

Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни