Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с автоматична скоростна кутияW124 260E


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 miliev

miliev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    2000 W210 E200 Kompressor

Публикувано 25 февруари 2009 - 13:27

Здравейте, изчетох другите теми в подфорума, но не намерих като моята грижа..
Имам следният проблем - при каране на автомобила /W124 - Е260, 1989-та/ на предавка "D" /автомобила има P, R, D, 3, 2/ се случва така, че след втора скорост нагоре, автоматика не сменя, колата се движи само на първа и втора, по същия начин все едно е на предавка "2", същото прави и на "3", след това колата вдига до 6000-6500 оборота, но не набира повече, общо взето с повече от 45 км/ч не може да се кара.
Дали някой има наблюдения върху този проблем с автоматична скоростна кутия, моля да сподели от какво може да бъде и дали ремонта е рентабилен, както и къде могат да ми го направят читаво.
Благодаря предварително.
  • 0
Публикувано изображение

#2 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 25 февруари 2009 - 14:00

Значи винаги се почва с маслото кога е сменяно и филтъра дали и той е сменян.След това нивото на маслото.

Хубаво погледни вакуумите към кутията да не са разхерметизирани и след това развивай вакуумния регулатор.Развий го с 2-3 оборота направо да не кажа повече и се качваш и пробваш.Ако започне да влиза в час го донагаждаш.колкото повече го развиваш толкова при по-ниска скорост ще превключва и обратното-колкото е по-натегнат при по-висока.
За да се направи всичко като трябва трябва да се закачат няколко манометъра на кутията и на вакуумите и да се мерят в движение какво става вътре но забрави че някъде ще ти го направят.

Яяяяя,бързо си признавай какво сте пипали по колата и по-точно по вакуумите.
  • 0

#3 miliev

miliev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    2000 W210 E200 Kompressor

Публикувано 25 февруари 2009 - 14:34

За съжаление не мога да ти отговоря на нито един от въпросите, защото колата не съм я карал аз до сега, аз я виждам в този и вид.
Някъде в София дали можете някой да ми препоръча добър сервиз, в който да я закарам на диагностика?
  • 0
Публикувано изображение

#4 miliev

miliev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    2000 W210 E200 Kompressor

Публикувано 25 февруари 2009 - 15:17

Колега, попъленете си профила..

Поправих се ;)
От доста места чух за въпросния Недко и явно ще трябва да се довлача до него за преглед..
  • 0
Публикувано изображение

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 26 февруари 2009 - 00:45

скъсал си спирачна лента за 3та и 4та скорост.
свяляне и ремонт
  • 0

#6 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 26 февруари 2009 - 01:19

Колега....ял съм, я тая мъка и аз.....
Ети ти цялата тема по моята одисея-дано ти помогне

темата

Поздрави
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#7 miliev

miliev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    2000 W210 E200 Kompressor

Публикувано 26 февруари 2009 - 11:18

Благодаря на всички за отговорите, като изчетох темата на SAMURAIJACK си познах проблема :D
Колата още се движи що-годе, ще взема да ида до човека Недко да я види и да ми каже цена, преди да спре съвсем и да се наложи да ме теглят..
  • 0
Публикувано изображение

#8 babuka

babuka

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:ИСПАНИЯ Мурсия
  • Автомобил:
    300d W124 1989г.

Публикувано 15 април 2009 - 15:41

Значи винаги се почва с маслото кога е сменяно и филтъра дали и той е сменян.След това нивото на маслото.

Хубаво погледни вакуумите към кутията да не са разхерметизирани и след това развивай вакуумния регулатор.Развий го с 2-3 оборота направо да не кажа повече и се качваш и пробваш.Ако започне да влиза в час го донагаждаш.колкото повече го развиваш толкова при по-ниска скорост ще превключва и обратното-колкото е по-натегнат при по-висока.
За да се направи всичко като трябва трябва да се закачат няколко манометъра на кутията и на вакуумите и да се мерят в движение какво става вътре но забрави че някъде ще ти го направят.

Яяяяя,бързо си признавай какво сте пипали по колата и по-точно по вакуумите.

ЗДР. КОЛЕГИ ИМАЛИ МОЯТА КУТИЯ ТОЗИ РЕГУЛАТОР. къде се намира точно и как трябва да се върти. кутията след смяната взе да сменя предавките на 4000-4500 об. ито, като ,аз варъшам газта ако- не отпусна ужас несменя ще излети някое бутало.
п.п 300Д W124 трнс.722415 заменена с 722414 маи ще се минажа на ръчни скорости.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни