
Проблем с автоматична скоростна кутияW124 260E
Started by miliev, 25 Feb 2009 - 13:27:31
7 replies to this topic
#1
Posted 25 February 2009 - 13:27
Здравейте, изчетох другите теми в подфорума, но не намерих като моята грижа..
Имам следният проблем - при каране на автомобила /W124 - Е260, 1989-та/ на предавка "D" /автомобила има P, R, D, 3, 2/ се случва така, че след втора скорост нагоре, автоматика не сменя, колата се движи само на първа и втора, по същия начин все едно е на предавка "2", същото прави и на "3", след това колата вдига до 6000-6500 оборота, но не набира повече, общо взето с повече от 45 км/ч не може да се кара.
Дали някой има наблюдения върху този проблем с автоматична скоростна кутия, моля да сподели от какво може да бъде и дали ремонта е рентабилен, както и къде могат да ми го направят читаво.
Благодаря предварително.
Имам следният проблем - при каране на автомобила /W124 - Е260, 1989-та/ на предавка "D" /автомобила има P, R, D, 3, 2/ се случва така, че след втора скорост нагоре, автоматика не сменя, колата се движи само на първа и втора, по същия начин все едно е на предавка "2", същото прави и на "3", след това колата вдига до 6000-6500 оборота, но не набира повече, общо взето с повече от 45 км/ч не може да се кара.
Дали някой има наблюдения върху този проблем с автоматична скоростна кутия, моля да сподели от какво може да бъде и дали ремонта е рентабилен, както и къде могат да ми го направят читаво.
Благодаря предварително.

#2
Posted 25 February 2009 - 14:00
Значи винаги се почва с маслото кога е сменяно и филтъра дали и той е сменян.След това нивото на маслото.
Хубаво погледни вакуумите към кутията да не са разхерметизирани и след това развивай вакуумния регулатор.Развий го с 2-3 оборота направо да не кажа повече и се качваш и пробваш.Ако започне да влиза в час го донагаждаш.колкото повече го развиваш толкова при по-ниска скорост ще превключва и обратното-колкото е по-натегнат при по-висока.
За да се направи всичко като трябва трябва да се закачат няколко манометъра на кутията и на вакуумите и да се мерят в движение какво става вътре но забрави че някъде ще ти го направят.
Яяяяя,бързо си признавай какво сте пипали по колата и по-точно по вакуумите.
Хубаво погледни вакуумите към кутията да не са разхерметизирани и след това развивай вакуумния регулатор.Развий го с 2-3 оборота направо да не кажа повече и се качваш и пробваш.Ако започне да влиза в час го донагаждаш.колкото повече го развиваш толкова при по-ниска скорост ще превключва и обратното-колкото е по-натегнат при по-висока.
За да се направи всичко като трябва трябва да се закачат няколко манометъра на кутията и на вакуумите и да се мерят в движение какво става вътре но забрави че някъде ще ти го направят.
Яяяяя,бързо си признавай какво сте пипали по колата и по-точно по вакуумите.
#3
Posted 25 February 2009 - 14:34
За съжаление не мога да ти отговоря на нито един от въпросите, защото колата не съм я карал аз до сега, аз я виждам в този и вид.
Някъде в София дали можете някой да ми препоръча добър сервиз, в който да я закарам на диагностика?
Някъде в София дали можете някой да ми препоръча добър сервиз, в който да я закарам на диагностика?

#4
Posted 25 February 2009 - 15:17
Поправих сеКолега, попъленете си профила..

От доста места чух за въпросния Недко и явно ще трябва да се довлача до него за преглед..

#5
Posted 26 February 2009 - 00:45
скъсал си спирачна лента за 3та и 4та скорост.
свяляне и ремонт
свяляне и ремонт
#7
Posted 26 February 2009 - 11:18
Благодаря на всички за отговорите, като изчетох темата на SAMURAIJACK си познах проблема 
Колата още се движи що-годе, ще взема да ида до човека Недко да я види и да ми каже цена, преди да спре съвсем и да се наложи да ме теглят..

Колата още се движи що-годе, ще взема да ида до човека Недко да я види и да ми каже цена, преди да спре съвсем и да се наложи да ме теглят..

#8
Posted 15 April 2009 - 15:41
ЗДР. КОЛЕГИ ИМАЛИ МОЯТА КУТИЯ ТОЗИ РЕГУЛАТОР. къде се намира точно и как трябва да се върти. кутията след смяната взе да сменя предавките на 4000-4500 об. ито, като ,аз варъшам газта ако- не отпусна ужас несменя ще излети някое бутало.Значи винаги се почва с маслото кога е сменяно и филтъра дали и той е сменян.След това нивото на маслото.
Хубаво погледни вакуумите към кутията да не са разхерметизирани и след това развивай вакуумния регулатор.Развий го с 2-3 оборота направо да не кажа повече и се качваш и пробваш.Ако започне да влиза в час го донагаждаш.колкото повече го развиваш толкова при по-ниска скорост ще превключва и обратното-колкото е по-натегнат при по-висока.
За да се направи всичко като трябва трябва да се закачат няколко манометъра на кутията и на вакуумите и да се мерят в движение какво става вътре но забрави че някъде ще ти го направят.
Яяяяя,бързо си признавай какво сте пипали по колата и по-точно по вакуумите.
п.п 300Д W124 трнс.722415 заменена с 722414 маи ще се минажа на ръчни скорости.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users