Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Схема на вакуум тръбички250 Д 91г


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 Sunay

Sunay

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Разград

Публикувано 22 февруари 2009 - 23:59

Здравете колеги имам голям проблем. При смяна гарнитурата на главата тъпия майстор е откачил всички тръбички за вакуумите и сеага не мога да си представя какво се случва нищо не работи дори климатика, скорости, фарове т.н. помагайте трябва ми схема за вакуум тръбичките от помпата до ГНП до таблото. 124 2.5D 91 г автоматик 4 скорости 7224.
двигател 602912 12 031553 Ако някой колега има мерцедес със същия двигател ще съм благодарен на снимки от двигателя на които да се виждат тръбичките. Благодаря предварително. Прикачен файл  DSC002355.jpg   376,12K   135 Брой свалянияПрикачен файл  DSC002315.jpg   257,75K   111 Брой свалянияПрикачен файл  DSC002335.jpg   363,36K   119 Брой свалянияC002335.jpg]
  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4595 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 февруари 2009 - 11:47

Здравей,

Виж тук:

http://www.auto-part...b&client=dr2000http://www.detali.ru/cat/cats/?cat=mb

Въвеждаш си номера на рамата и ще ти изкара всичко за твоя модел. Ще намериш и схема на вакумите.

Ето ти примерно няколко

Прикачени файлове


  • 0

#3 Sunay

Sunay

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Разград

Публикувано 25 февруари 2009 - 18:00

Здравей,

Виж тук:

http://www.detali.ru/cat/cats/?cat=mb

Въвеждаш си номера на рамата и ще ти изкара всичко за твоя модел. Ще намериш и схема на вакумите.

Ето ти примерно няколко


Благодаря ти колега за съдействието. Същите схеми ми ги даде и един коколега от Мерцедес а и на този сайт съм влизал преди това и там са същите схеми но там изобщо не става въпрос за трасето от помпичката до ГНП и от там съответно за автоматика. Тази вечер затапих 2 от трите изхода като анулирах помпата и оставих маркучето за таблото и почнаха да работят фаровете и климатика. Сега остана проблема само с тръбичките около ГНП то и маркученцета които отиват до това нещо намиращо се върху колекторните тръби.
  • 0

#4 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4595 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 февруари 2009 - 18:18

Благодаря ти колега за съдействието. Същите схеми ми ги даде и един коколега от Мерцедес а и на този сайт съм влизал преди това и там са същите схеми но там изобщо не става въпрос за трасето от помпичката до ГНП и от там съответно за автоматика. Тази вечер затапих 2 от трите изхода като анулирах помпата и оставих маркучето за таблото и почнаха да работят фаровете и климатика. Сега остана проблема само с тръбичките около ГНП то и маркученцета които отиват до това нещо намиращо се върху колекторните тръби.


Вкарай си ВИН-а в поленцето и прерови всички раздели. Моторната част на вакумите е в някой от подразделите на двигателя. За съжаление нямам дизел, за да вдигна капака и да направя няколко снимки.

Във всички гумени съединения трябва да има по един маркуч, и всички маркучи да са включени някъде.
  • 0

#5 Sunay

Sunay

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Разград

Публикувано 26 февруари 2009 - 23:50

Вкарай си ВИН-а в поленцето и прерови всички раздели. Моторната част на вакумите е в някой от подразделите на двигателя. За съжаление нямам дизел, за да вдигна капака и да направя няколко снимки.

Във всички гумени съединения трябва да има по един маркуч, и всички маркучи да са включени някъде.


Благодаря колега. Влязох с ВИН-а и в подраздела на аутоматик трансмисион намерих едни схеми въпреки че все още има липси в събота ще разглобя въздушния филтър и ще поработя малко и след това ще ти пиша за ефекта. Но толкова ужасно гадно е да превключват скоростите с удар и то се получава при бавно ускорение ако го натовяря тогава всичко е наред.
  • 0

#6 LeShPeR

LeShPeR

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Габрово
  • Автомобил:
    Мерцедес Е250 W124

Публикувано 13 септември 2013 - 20:18

здравеите аз имам малък проблем с тея вакуми 1-во облегалките одзат спряха да ми падат а сега намерих зад таблото (километража) черен маркуч които незнам от каде е и не мога да му намеря мястото

колата е 2.5 чист дизел 

а на тоя сайт който сте го дали не оспявам да ги намеря тея схеми 

моля за помощ


  • 0

#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4595 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 13 септември 2013 - 22:47

Облегалките са ти на отделна ел. помпа.

 

На това вакумче отпред можеш ли да качиш снимка? Регулаторът за фаровете работи ли ти?


  • 0

#8 LeShPeR

LeShPeR

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Габрово
  • Автомобил:
    Мерцедес Е250 W124

Публикувано 14 септември 2013 - 19:50

вакума за фаровете е с 3 марку4ета и те си на мястото и да съм 4естен не го ползвам и незнам дали работи


  • 0

#9 LeShPeR

LeShPeR

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Габрово
  • Автомобил:
    Мерцедес Е250 W124

Публикувано 14 септември 2013 - 19:53

това е вапросния вакум ,каде излиза и от каде идва

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  IMG_2677.jpg   249,56K   34 Брой сваляния
  • Прикачен файл  IMG_2703.jpg   141,95K   27 Брой сваляния

  • 0

#10 Yumerov

Yumerov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Високо строителство, ВиК, риболов, фитнес
  • Автомобил:
    Mercedes W202 200 kompressor 1996g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 септември 2013 - 22:09

Облегалките са ти на отделна ел. помпа.

 

На това вакумче отпред можеш ли да качиш снимка? Регулаторът за фаровете работи ли ти?

Подглавниците на задните седалки седалки не взимат ли вакуум някъде от двигателя. На моята, която е бензин системата е вързана към смукателния колектор


  • 0
Луд умора нема, само се поти

Публикувано изображение

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

#11 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4595 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 19 септември 2013 - 14:01

Подглавниците на задните седалки седалки не взимат ли вакуум някъде от двигателя. На моята, която е бензин системата е вързана към смукателния колектор

 

Ще погледна пак в EPC че не можах да намеря задните подгалвници предния път.

 

Аз имам ортопедични възглавници на предната седалка и са на отделна помпа. Не вярвам задните подгалвници да са вързани към двигателя, но ще проверя.


  • 0

#12 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4595 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 30 септември 2013 - 10:35

По-добре късно, отколкото по-късно :).

 

Ето намерих схемата. 

 

Прав си колега @Yumerov -

 

http://www.auto-part...1467b6c5655281e


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни