Схема на вакуум тръбички250 Д 91г
Започната от Sunay, 22 фев 2009 - 23:59:20
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 февруари 2009 - 23:59
Здравете колеги имам голям проблем. При смяна гарнитурата на главата тъпия майстор е откачил всички тръбички за вакуумите и сеага не мога да си представя какво се случва нищо не работи дори климатика, скорости, фарове т.н. помагайте трябва ми схема за вакуум тръбичките от помпата до ГНП до таблото. 124 2.5D 91 г автоматик 4 скорости 7224.
двигател 602912 12 031553 Ако някой колега има мерцедес със същия двигател ще съм благодарен на снимки от двигателя на които да се виждат тръбичките. Благодаря предварително. DSC002355.jpg 376,12K 135 Брой сваляния DSC002315.jpg 257,75K 111 Брой сваляния DSC002335.jpg 363,36K 119 Брой свалянияC002335.jpg]
двигател 602912 12 031553 Ако някой колега има мерцедес със същия двигател ще съм благодарен на снимки от двигателя на които да се виждат тръбичките. Благодаря предварително. DSC002355.jpg 376,12K 135 Брой сваляния DSC002315.jpg 257,75K 111 Брой сваляния DSC002335.jpg 363,36K 119 Брой свалянияC002335.jpg]
#2
Публикувано 25 февруари 2009 - 11:47
Здравей,
Виж тук:
http://www.auto-part...b&client=dr2000http://www.detali.ru/cat/cats/?cat=mb
Въвеждаш си номера на рамата и ще ти изкара всичко за твоя модел. Ще намериш и схема на вакумите.
Ето ти примерно няколко
Прикачени файлове
#3
Публикувано 25 февруари 2009 - 18:00
Здравей,
Виж тук:
http://www.detali.ru/cat/cats/?cat=mb
Въвеждаш си номера на рамата и ще ти изкара всичко за твоя модел. Ще намериш и схема на вакумите.
Ето ти примерно няколко
Благодаря ти колега за съдействието. Същите схеми ми ги даде и един коколега от Мерцедес а и на този сайт съм влизал преди това и там са същите схеми но там изобщо не става въпрос за трасето от помпичката до ГНП и от там съответно за автоматика. Тази вечер затапих 2 от трите изхода като анулирах помпата и оставих маркучето за таблото и почнаха да работят фаровете и климатика. Сега остана проблема само с тръбичките около ГНП то и маркученцета които отиват до това нещо намиращо се върху колекторните тръби.
#4
Публикувано 25 февруари 2009 - 18:18
Благодаря ти колега за съдействието. Същите схеми ми ги даде и един коколега от Мерцедес а и на този сайт съм влизал преди това и там са същите схеми но там изобщо не става въпрос за трасето от помпичката до ГНП и от там съответно за автоматика. Тази вечер затапих 2 от трите изхода като анулирах помпата и оставих маркучето за таблото и почнаха да работят фаровете и климатика. Сега остана проблема само с тръбичките около ГНП то и маркученцета които отиват до това нещо намиращо се върху колекторните тръби.
Вкарай си ВИН-а в поленцето и прерови всички раздели. Моторната част на вакумите е в някой от подразделите на двигателя. За съжаление нямам дизел, за да вдигна капака и да направя няколко снимки.
Във всички гумени съединения трябва да има по един маркуч, и всички маркучи да са включени някъде.
#5
Публикувано 26 февруари 2009 - 23:50
Вкарай си ВИН-а в поленцето и прерови всички раздели. Моторната част на вакумите е в някой от подразделите на двигателя. За съжаление нямам дизел, за да вдигна капака и да направя няколко снимки.
Във всички гумени съединения трябва да има по един маркуч, и всички маркучи да са включени някъде.
Благодаря колега. Влязох с ВИН-а и в подраздела на аутоматик трансмисион намерих едни схеми въпреки че все още има липси в събота ще разглобя въздушния филтър и ще поработя малко и след това ще ти пиша за ефекта. Но толкова ужасно гадно е да превключват скоростите с удар и то се получава при бавно ускорение ако го натовяря тогава всичко е наред.
#6
Публикувано 13 септември 2013 - 20:18
здравеите аз имам малък проблем с тея вакуми 1-во облегалките одзат спряха да ми падат а сега намерих зад таблото (километража) черен маркуч които незнам от каде е и не мога да му намеря мястото
колата е 2.5 чист дизел
а на тоя сайт който сте го дали не оспявам да ги намеря тея схеми
моля за помощ
#7
Публикувано 13 септември 2013 - 22:47
Облегалките са ти на отделна ел. помпа.
На това вакумче отпред можеш ли да качиш снимка? Регулаторът за фаровете работи ли ти?
#8
Публикувано 14 септември 2013 - 19:50
вакума за фаровете е с 3 марку4ета и те си на мястото и да съм 4естен не го ползвам и незнам дали работи
#9
Публикувано 14 септември 2013 - 19:53
това е вапросния вакум ,каде излиза и от каде идва
Прикачени файлове
#10
Публикувано 14 септември 2013 - 22:09
Облегалките са ти на отделна ел. помпа.
На това вакумче отпред можеш ли да качиш снимка? Регулаторът за фаровете работи ли ти?
Подглавниците на задните седалки седалки не взимат ли вакуум някъде от двигателя. На моята, която е бензин системата е вързана към смукателния колектор
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#11
Публикувано 19 септември 2013 - 14:01
Подглавниците на задните седалки седалки не взимат ли вакуум някъде от двигателя. На моята, която е бензин системата е вързана към смукателния колектор
Ще погледна пак в EPC че не можах да намеря задните подгалвници предния път.
Аз имам ортопедични възглавници на предната седалка и са на отделна помпа. Не вярвам задните подгалвници да са вързани към двигателя, но ще проверя.
#12
Публикувано 30 септември 2013 - 10:35
По-добре късно, отколкото по-късно .
Ето намерих схемата.
Прав си колега @Yumerov -
http://www.auto-part...1467b6c5655281e
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни