Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Схема на вакуум тръбички250 Д 91г


  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 Sunay

Sunay

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Разград

Posted 22 February 2009 - 23:59

Здравете колеги имам голям проблем. При смяна гарнитурата на главата тъпия майстор е откачил всички тръбички за вакуумите и сеага не мога да си представя какво се случва нищо не работи дори климатика, скорости, фарове т.н. помагайте трябва ми схема за вакуум тръбичките от помпата до ГНП до таблото. 124 2.5D 91 г автоматик 4 скорости 7224.
двигател 602912 12 031553 Ако някой колега има мерцедес със същия двигател ще съм благодарен на снимки от двигателя на които да се виждат тръбичките. Благодаря предварително. Attached File  DSC002355.jpg   376.12K   135 downloadsAttached File  DSC002315.jpg   257.75K   111 downloadsAttached File  DSC002335.jpg   363.36K   119 downloadsC002335.jpg]
  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,599 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 25 February 2009 - 11:47

Здравей,

Виж тук:

http://www.auto-part...b&client=dr2000http://www.detali.ru/cat/cats/?cat=mb

Въвеждаш си номера на рамата и ще ти изкара всичко за твоя модел. Ще намериш и схема на вакумите.

Ето ти примерно няколко

Attached Files


  • 0

#3 Sunay

Sunay

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Разград

Posted 25 February 2009 - 18:00

Здравей,

Виж тук:

http://www.detali.ru/cat/cats/?cat=mb

Въвеждаш си номера на рамата и ще ти изкара всичко за твоя модел. Ще намериш и схема на вакумите.

Ето ти примерно няколко


Благодаря ти колега за съдействието. Същите схеми ми ги даде и един коколега от Мерцедес а и на този сайт съм влизал преди това и там са същите схеми но там изобщо не става въпрос за трасето от помпичката до ГНП и от там съответно за автоматика. Тази вечер затапих 2 от трите изхода като анулирах помпата и оставих маркучето за таблото и почнаха да работят фаровете и климатика. Сега остана проблема само с тръбичките около ГНП то и маркученцета които отиват до това нещо намиращо се върху колекторните тръби.
  • 0

#4 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,599 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 25 February 2009 - 18:18

Благодаря ти колега за съдействието. Същите схеми ми ги даде и един коколега от Мерцедес а и на този сайт съм влизал преди това и там са същите схеми но там изобщо не става въпрос за трасето от помпичката до ГНП и от там съответно за автоматика. Тази вечер затапих 2 от трите изхода като анулирах помпата и оставих маркучето за таблото и почнаха да работят фаровете и климатика. Сега остана проблема само с тръбичките около ГНП то и маркученцета които отиват до това нещо намиращо се върху колекторните тръби.


Вкарай си ВИН-а в поленцето и прерови всички раздели. Моторната част на вакумите е в някой от подразделите на двигателя. За съжаление нямам дизел, за да вдигна капака и да направя няколко снимки.

Във всички гумени съединения трябва да има по един маркуч, и всички маркучи да са включени някъде.
  • 0

#5 Sunay

Sunay

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Разград

Posted 26 February 2009 - 23:50

Вкарай си ВИН-а в поленцето и прерови всички раздели. Моторната част на вакумите е в някой от подразделите на двигателя. За съжаление нямам дизел, за да вдигна капака и да направя няколко снимки.

Във всички гумени съединения трябва да има по един маркуч, и всички маркучи да са включени някъде.


Благодаря колега. Влязох с ВИН-а и в подраздела на аутоматик трансмисион намерих едни схеми въпреки че все още има липси в събота ще разглобя въздушния филтър и ще поработя малко и след това ще ти пиша за ефекта. Но толкова ужасно гадно е да превключват скоростите с удар и то се получава при бавно ускорение ако го натовяря тогава всичко е наред.
  • 0

#6 LeShPeR

LeShPeR

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Posts:
  • Град:Габрово
  • Автомобил:
    Мерцедес Е250 W124

Posted 13 September 2013 - 20:18

здравеите аз имам малък проблем с тея вакуми 1-во облегалките одзат спряха да ми падат а сега намерих зад таблото (километража) черен маркуч които незнам от каде е и не мога да му намеря мястото

колата е 2.5 чист дизел 

а на тоя сайт който сте го дали не оспявам да ги намеря тея схеми 

моля за помощ


  • 0

#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,599 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 13 September 2013 - 22:47

Облегалките са ти на отделна ел. помпа.

 

На това вакумче отпред можеш ли да качиш снимка? Регулаторът за фаровете работи ли ти?


  • 0

#8 LeShPeR

LeShPeR

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Posts:
  • Град:Габрово
  • Автомобил:
    Мерцедес Е250 W124

Posted 14 September 2013 - 19:50

вакума за фаровете е с 3 марку4ета и те си на мястото и да съм 4естен не го ползвам и незнам дали работи


  • 0

#9 LeShPeR

LeShPeR

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Posts:
  • Град:Габрово
  • Автомобил:
    Мерцедес Е250 W124

Posted 14 September 2013 - 19:53

това е вапросния вакум ,каде излиза и от каде идва

Attached Files


  • 0

#10 Yumerov

Yumerov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Високо строителство, ВиК, риболов, фитнес
  • Автомобил:
    Mercedes W202 200 kompressor 1996g.
Garage View Garage

Posted 14 September 2013 - 22:09

Облегалките са ти на отделна ел. помпа.

 

На това вакумче отпред можеш ли да качиш снимка? Регулаторът за фаровете работи ли ти?

Подглавниците на задните седалки седалки не взимат ли вакуум някъде от двигателя. На моята, която е бензин системата е вързана към смукателния колектор


  • 0
Луд умора нема, само се поти

Публикувано изображение

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

#11 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,599 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 19 September 2013 - 14:01

Подглавниците на задните седалки седалки не взимат ли вакуум някъде от двигателя. На моята, която е бензин системата е вързана към смукателния колектор

 

Ще погледна пак в EPC че не можах да намеря задните подгалвници предния път.

 

Аз имам ортопедични възглавници на предната седалка и са на отделна помпа. Не вярвам задните подгалвници да са вързани към двигателя, но ще проверя.


  • 0

#12 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,599 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 30 September 2013 - 10:35

По-добре късно, отколкото по-късно :).

 

Ето намерих схемата. 

 

Прав си колега @Yumerov -

 

http://www.auto-part...1467b6c5655281e


  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users