Схема на вакуум тръбички250 Д 91г
Started by Sunay, 22 Feb 2009 - 23:59:20
11 replies to this topic
#1
Posted 22 February 2009 - 23:59
Здравете колеги имам голям проблем. При смяна гарнитурата на главата тъпия майстор е откачил всички тръбички за вакуумите и сеага не мога да си представя какво се случва нищо не работи дори климатика, скорости, фарове т.н. помагайте трябва ми схема за вакуум тръбичките от помпата до ГНП до таблото. 124 2.5D 91 г автоматик 4 скорости 7224.
двигател 602912 12 031553 Ако някой колега има мерцедес със същия двигател ще съм благодарен на снимки от двигателя на които да се виждат тръбичките. Благодаря предварително. DSC002355.jpg 376.12K 135 downloads DSC002315.jpg 257.75K 111 downloads DSC002335.jpg 363.36K 119 downloadsC002335.jpg]
двигател 602912 12 031553 Ако някой колега има мерцедес със същия двигател ще съм благодарен на снимки от двигателя на които да се виждат тръбичките. Благодаря предварително. DSC002355.jpg 376.12K 135 downloads DSC002315.jpg 257.75K 111 downloads DSC002335.jpg 363.36K 119 downloadsC002335.jpg]
#2
Posted 25 February 2009 - 11:47
Здравей,
Виж тук:
http://www.auto-part...b&client=dr2000http://www.detali.ru/cat/cats/?cat=mb
Въвеждаш си номера на рамата и ще ти изкара всичко за твоя модел. Ще намериш и схема на вакумите.
Ето ти примерно няколко
Attached Files
#3
Posted 25 February 2009 - 18:00
Здравей,
Виж тук:
http://www.detali.ru/cat/cats/?cat=mb
Въвеждаш си номера на рамата и ще ти изкара всичко за твоя модел. Ще намериш и схема на вакумите.
Ето ти примерно няколко
Благодаря ти колега за съдействието. Същите схеми ми ги даде и един коколега от Мерцедес а и на този сайт съм влизал преди това и там са същите схеми но там изобщо не става въпрос за трасето от помпичката до ГНП и от там съответно за автоматика. Тази вечер затапих 2 от трите изхода като анулирах помпата и оставих маркучето за таблото и почнаха да работят фаровете и климатика. Сега остана проблема само с тръбичките около ГНП то и маркученцета които отиват до това нещо намиращо се върху колекторните тръби.
#4
Posted 25 February 2009 - 18:18
Благодаря ти колега за съдействието. Същите схеми ми ги даде и един коколега от Мерцедес а и на този сайт съм влизал преди това и там са същите схеми но там изобщо не става въпрос за трасето от помпичката до ГНП и от там съответно за автоматика. Тази вечер затапих 2 от трите изхода като анулирах помпата и оставих маркучето за таблото и почнаха да работят фаровете и климатика. Сега остана проблема само с тръбичките около ГНП то и маркученцета които отиват до това нещо намиращо се върху колекторните тръби.
Вкарай си ВИН-а в поленцето и прерови всички раздели. Моторната част на вакумите е в някой от подразделите на двигателя. За съжаление нямам дизел, за да вдигна капака и да направя няколко снимки.
Във всички гумени съединения трябва да има по един маркуч, и всички маркучи да са включени някъде.
#5
Posted 26 February 2009 - 23:50
Вкарай си ВИН-а в поленцето и прерови всички раздели. Моторната част на вакумите е в някой от подразделите на двигателя. За съжаление нямам дизел, за да вдигна капака и да направя няколко снимки.
Във всички гумени съединения трябва да има по един маркуч, и всички маркучи да са включени някъде.
Благодаря колега. Влязох с ВИН-а и в подраздела на аутоматик трансмисион намерих едни схеми въпреки че все още има липси в събота ще разглобя въздушния филтър и ще поработя малко и след това ще ти пиша за ефекта. Но толкова ужасно гадно е да превключват скоростите с удар и то се получава при бавно ускорение ако го натовяря тогава всичко е наред.
#6
Posted 13 September 2013 - 20:18
здравеите аз имам малък проблем с тея вакуми 1-во облегалките одзат спряха да ми падат а сега намерих зад таблото (километража) черен маркуч които незнам от каде е и не мога да му намеря мястото
колата е 2.5 чист дизел
а на тоя сайт който сте го дали не оспявам да ги намеря тея схеми
моля за помощ
#7
Posted 13 September 2013 - 22:47
Облегалките са ти на отделна ел. помпа.
На това вакумче отпред можеш ли да качиш снимка? Регулаторът за фаровете работи ли ти?
#8
Posted 14 September 2013 - 19:50
вакума за фаровете е с 3 марку4ета и те си на мястото и да съм 4естен не го ползвам и незнам дали работи
#9
Posted 14 September 2013 - 19:53
това е вапросния вакум ,каде излиза и от каде идва
Attached Files
#10
Posted 14 September 2013 - 22:09
Облегалките са ти на отделна ел. помпа.
На това вакумче отпред можеш ли да качиш снимка? Регулаторът за фаровете работи ли ти?
Подглавниците на задните седалки седалки не взимат ли вакуум някъде от двигателя. На моята, която е бензин системата е вързана към смукателния колектор
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#11
Posted 19 September 2013 - 14:01
Подглавниците на задните седалки седалки не взимат ли вакуум някъде от двигателя. На моята, която е бензин системата е вързана към смукателния колектор
Ще погледна пак в EPC че не можах да намеря задните подгалвници предния път.
Аз имам ортопедични възглавници на предната седалка и са на отделна помпа. Не вярвам задните подгалвници да са вързани към двигателя, но ще проверя.
#12
Posted 30 September 2013 - 10:35
По-добре късно, отколкото по-късно .
Ето намерих схемата.
Прав си колега @Yumerov -
http://www.auto-part...1467b6c5655281e
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users