Благодаря ти колега за съдействието. Същите схеми ми ги даде и един коколега от Мерцедес а и на този сайт съм влизал преди това и там са същите схеми но там изобщо не става въпрос за трасето от помпичката до ГНП и от там съответно за автоматика. Тази вечер затапих 2 от трите изхода като анулирах помпата и оставих маркучето за таблото и почнаха да работят фаровете и климатика. Сега остана проблема само с тръбичките около ГНП то и маркученцета които отиват до това нещо намиращо се върху колекторните тръби.
Вкарай си ВИН-а в поленцето и прерови всички раздели. Моторната част на вакумите е в някой от подразделите на двигателя. За съжаление нямам дизел, за да вдигна капака и да направя няколко снимки.
Във всички гумени съединения трябва да има по един маркуч, и всички маркучи да са включени някъде.