w210мнения и коментари плс
Започната от ХаPu, 22 фев 2009 - 12:37:50
26 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 февруари 2009 - 12:37
Здравейте колеги наскоро си продадох 124-ката и сега гледам 210-ките и ми допадат доста ,но се чудя м/у 2.0 136к.с. 2.3 150к.с. и 2.9ТД 129к.с.
по принцип си обичам бензина и се спирам на 2.3 (защото по големите са акцизни) и имам поглед над тях. Искам да попитам тези от вас които имат или са карали въпросният дизелов двигател как е (здрав ли е? как му е подръжката разхода и най-важното ВЪРВИ ЛИ )
А може да ми кажете и по някоя дума за подръжката на колата като цяло (аз съм чувал че е като на 124)
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
по принцип си обичам бензина и се спирам на 2.3 (защото по големите са акцизни) и имам поглед над тях. Искам да попитам тези от вас които имат или са карали въпросният дизелов двигател как е (здрав ли е? как му е подръжката разхода и най-важното ВЪРВИ ЛИ )
А може да ми кажете и по някоя дума за подръжката на колата като цяло (аз съм чувал че е като на 124)
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
NO PAIN - NO GAIN!
#2
Публикувано 22 февруари 2009 - 14:51
230-ката върви...ако всичко и е читаво върви доста за тежка лимузина.
ако търсиш продавам такава, 96та по ВИН - на близо 190к км - 9000 лв.
ако търсиш продавам такава, 96та по ВИН - на близо 190к км - 9000 лв.
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.
#3
Публикувано 22 февруари 2009 - 15:06
230-ката върви...ако всичко и е читаво върви доста за тежка лимузина.
ако търсиш продавам такава, 96та по ВИН - на близо 190к км - 9000 лв.
Дай линк нещо за снимки и по подробно инфо или поне вин-а да я погледна
NO PAIN - NO GAIN!
#4
Публикувано 23 февруари 2009 - 12:57
може да погледнеш и моята ако искаш........Здравейте колеги наскоро си продадох 124-ката и сега гледам 210-ките и ми допадат доста ,но се чудя м/у 2.0 136к.с. 2.3 150к.с. и 2.9ТД 129к.с.
по принцип си обичам бензина и се спирам на 2.3 (защото по големите са акцизни) и имам поглед над тях. Искам да попитам тези от вас които имат или са карали въпросният дизелов двигател как е (здрав ли е? как му е подръжката разхода и най-важното ВЪРВИ ЛИ )
А може да ми кажете и по някоя дума за подръжката на колата като цяло (аз съм чувал че е като на 124)
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
не съм се засилил ,но ми иска да си купя 211ка
цена 11 900 лв.
DSC00043.JPG 499,89K 127 Брой сваляния DSC00044.JPG 414,96K 97 Брой сваляния DSC00046.JPG 435,6K 117 Брой сваляния
Общие сведения
VIN WDB2100371A154331
Код завода 50
Модель E230
Номер шасси (кузова) 2100371A154331
Номер двигателя 111970 00 010613
Номер коробки передач 717417 07 035104
Первый вариант шин спереди PIRELLI
Номер заказа 0 6 278 89016
Производитель оптики HELLA
Cab 00000
Дата выпуска 07.05.1996
Дилер Авторизованные продажи (278)
Обивка салона Ткань черная+серая (728)
Годы выпуска -----
Рабочий объем -----
Мощность -----
Число цилиндров/расположение -----
Привод -----
Длина -----
Ширина -----
Масса -----
Цвет кузова
189 черный изумруд металлик
© Mercedes-Benz Club Russia. Информация предоставлена сайтом мбклуб.ру
Коды опций
249 Внутренне зеркало с автоматическим изменением затемнения (противобликовое)
282 Чехол для лыж (возможность погрузки длинномерных предметов)
292 Боковые подушки безопасности спереди (левая и правая)
404 Многоконтурная спинка левого переднего сидения
414 Прозрачный люк крыши кузова с электроприводом сдвиг/подъем
512 Магнитола Becker Europa Cassette
Радиоприемник MB Special с системой дорожных сообщений (VK) и RDS
543 Солнечный козырек с освещаемыми зеркалами слева и справа
550 Сцепное устройство прицепа
570 Складной подлокотник спереди w202/210 ящик для мелочей с подлокотником
Складной подлокотник спереди w202 ящик для мелочей с подлокотником
600 Устройство очистки фар
612 Ксеноновые фары
Ксеноновые фары
611 Фонарь освещения выхода для передних дверей, задних дверей с W124 и для средних дверей/W202 только для передних дверей
659 Легкосплавные колеса с 5 отверстиями (дизайн Avantgarde)
691 Атермальные голубые стекла по периметру, заднее стекло закаленное
819 CD ченджер ALPINE в багажнике
954 Исполнение "Avantgarde"
Фонарь проблесковый вращающийся спереди (красный свет)
988 Сертификат владения (ПТС) и сертификат соответствия (европейского) с рамками под европейские номера
Прикачени файлове
#5
Публикувано 23 февруари 2009 - 13:31
Колега и аз да се включа към темата.
Карам 2.3 бензин 96та година и съм доволен от колата,върви доста прилично за това тежко купе.Автомобила е на газ и разхора извънградско е под 10 и иколо 10/100 в зависимост от карането ни толквоа горе долу,а за градско си зависи къде как и колко караш
Да си призня честно от време на време ми се иска да имам 2.9 дизел комби и затова прецени за какво взимаш колата и дали ще пътуваш много и тн.
Карам 2.3 бензин 96та година и съм доволен от колата,върви доста прилично за това тежко купе.Автомобила е на газ и разхора извънградско е под 10 и иколо 10/100 в зависимост от карането ни толквоа горе долу,а за градско си зависи къде как и колко караш
Да си призня честно от време на време ми се иска да имам 2.9 дизел комби и затова прецени за какво взимаш колата и дали ще пътуваш много и тн.
#6
Публикувано 12 март 2009 - 17:34
моята е 2.5Д -чист,комби.карам я година и сам доволен,кара6 мерцедес-подържаш голф (освен ако не си батал и не счупиш компютър,диференциал или турбо-ако има6)там вече си на по 2 бона.колата е здрава и луксозна.конкретно за 2.9тд-мои приятел има такава -прави и 1ва дюза и рециклиране на турбото, с работата 1500 лв.турбото е глезотия но да не го 4упиш.търси 300д-чист направи му 1 кръгче и пак си мисли за бензин,пак е 136 коня ама под капака се трудят 6 негърчета.ревът на 6так е неуписуем.а ко мисли6 да си зима6 бензин да го пражи6 на газ не сасипваи колата(мое мнение)
#7
Публикувано 12 март 2009 - 22:21
Колега ако те интересува моята е W210[S210] 2.0 136ps 1996г Авангард син металик,син кожен салон,ГИ Фобос,4бр зимни гуми,обслужена,всичко работи.VIN WDB2102351A253019. Телефон за връзка 0888217763.
#8
Публикувано 23 октомври 2009 - 12:34
Привет колеги!
Нов съм във форума, в момента карам Ауди, но обмислям да взема и Мерцедес. За сега съм се спрял на W210.
Тъй като никога не съм притежавал Мерцедес и нямам преки впечатления от W210, обръщам се към вас с молба за малко информация, така да се каже, какво трябва да гледам при покупка на такъв автомобил, някакви фабрични недомислици (ако има такива при този страхотен автомобил) и т.н.
Попрочетох това-онова из форума, но имам няколко конкретни въпроса и за да не пускам нова тема, реших да пиша тук.
1. E200 vs. Е230 бензин
Гледам че и двата са 4 цилиндрови, едно време 230-ката беше с 5 ако не ме лъже паметта. Ясно че 230 е по-мощен, обаче кубатурата е разпределена само на 4 цилиндъра, което е малко критично за този обем. Та въпроса ми е Е230 не обича ли да погорява масло в сравнение с Е200 на същите километри?
2. Ако реша да взема 6 цилиндров бензин, кой е за предпочитане?
E240 е V6, Е320 е редови, редовите 6 цилиндрови са с по-плавен ход... но E320 сигурно харчи повече... кой е с по-евтина поддръжка? Може би Е320?
Ако има някой друг добър бензинов мотор, моля препоръчайте. Естествено идеята е да се газифицира машината, при възможно най-евтина поддръжка и добра динаминка. Вариант с 5 цилиндъра също ми харесва.
3. Дизел - 300D май е чиста работа.
Тук е момента да питам за ЛУКАС - кои модели и мотори не са с ЛУКАС? Май това е проблем за поддържане в БГ.
4. 4matic
Надеждна ли е системата? Дали не е по-добре Ауди с Куатро?
До колкото знам това е 4х4, което също е постоянно зацепено при W210, второ поколение. Куплира се с автоматик, много рядко е с ръчни скорости.
Разбрах че автоматика с 5 скорости преди фейслифта е проблемен... кой е кода на кутията, който трябва да избягвам? Кой е кода на новите кутии?
При всички положения ще гледам да е с ръчни скорости колата... но 4матик с ръчни сигурно трудно се намира.
5. ESP - това е вариант ако нямаш 4матик особено...
Как се разбира дали колата има такава екстра? Дали е само след фейслифта?
6. На всякъде пишат за проблеми с корозия по греди и т.н.
Има ли нещо, което трябва да се гледа?
7. Големи ли са подобренията след фейслифта? Има ли смисъл да се дават повече пари за тях?
Благодаря предварително
Нов съм във форума, в момента карам Ауди, но обмислям да взема и Мерцедес. За сега съм се спрял на W210.
Тъй като никога не съм притежавал Мерцедес и нямам преки впечатления от W210, обръщам се към вас с молба за малко информация, така да се каже, какво трябва да гледам при покупка на такъв автомобил, някакви фабрични недомислици (ако има такива при този страхотен автомобил) и т.н.
Попрочетох това-онова из форума, но имам няколко конкретни въпроса и за да не пускам нова тема, реших да пиша тук.
1. E200 vs. Е230 бензин
Гледам че и двата са 4 цилиндрови, едно време 230-ката беше с 5 ако не ме лъже паметта. Ясно че 230 е по-мощен, обаче кубатурата е разпределена само на 4 цилиндъра, което е малко критично за този обем. Та въпроса ми е Е230 не обича ли да погорява масло в сравнение с Е200 на същите километри?
2. Ако реша да взема 6 цилиндров бензин, кой е за предпочитане?
E240 е V6, Е320 е редови, редовите 6 цилиндрови са с по-плавен ход... но E320 сигурно харчи повече... кой е с по-евтина поддръжка? Може би Е320?
Ако има някой друг добър бензинов мотор, моля препоръчайте. Естествено идеята е да се газифицира машината, при възможно най-евтина поддръжка и добра динаминка. Вариант с 5 цилиндъра също ми харесва.
3. Дизел - 300D май е чиста работа.
Тук е момента да питам за ЛУКАС - кои модели и мотори не са с ЛУКАС? Май това е проблем за поддържане в БГ.
4. 4matic
Надеждна ли е системата? Дали не е по-добре Ауди с Куатро?
До колкото знам това е 4х4, което също е постоянно зацепено при W210, второ поколение. Куплира се с автоматик, много рядко е с ръчни скорости.
Разбрах че автоматика с 5 скорости преди фейслифта е проблемен... кой е кода на кутията, който трябва да избягвам? Кой е кода на новите кутии?
При всички положения ще гледам да е с ръчни скорости колата... но 4матик с ръчни сигурно трудно се намира.
5. ESP - това е вариант ако нямаш 4матик особено...
Как се разбира дали колата има такава екстра? Дали е само след фейслифта?
6. На всякъде пишат за проблеми с корозия по греди и т.н.
Има ли нещо, което трябва да се гледа?
7. Големи ли са подобренията след фейслифта? Има ли смисъл да се дават повече пари за тях?
Благодаря предварително
#9
Публикувано 23 октомври 2009 - 13:37
Аз карам Е200... Бих предпочел Е230....натам-вместо Е240 -бих предпочел Е320 Форматика не се среща като проблемна тема в форума..... но все пак ела някоя сряда на среща в Комитите, да видиш Е320-ката на управителя- Nick Chuck-мисля,че ще ти хареса
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#10
Публикувано 23 октомври 2009 - 14:12
За съжаление съм от Стара Загора, малко сложно е да дойда, но ще го имам предвид
#11
Публикувано 23 октомври 2009 - 14:38
Има и колеги от Ст.Заг. - ще получиш съвет Ама да беше дошъл на събора-на 15км. бяхме от вас...
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#12
Публикувано 23 октомври 2009 - 14:44
Аз щях да идвам, даже писах в темата ама бях болен от грип точно тогава
И без това на баните съм почти всеки уикенд
И без това на баните съм почти всеки уикенд
#13
Публикувано 23 октомври 2009 - 17:43
Привет колеги!
Нов съм във форума, в момента карам Ауди, но обмислям да взема и Мерцедес. За сега съм се спрял на W210.
Тъй като никога не съм притежавал Мерцедес и нямам преки впечатления от W210, обръщам се към вас с молба за малко информация, така да се каже, какво трябва да гледам при покупка на такъв автомобил, някакви фабрични недомислици (ако има такива при този страхотен автомобил) и т.н.
Попрочетох това-онова из форума, но имам няколко конкретни въпроса и за да не пускам нова тема, реших да пиша тук.
1. E200 vs. Е230 бензин
Гледам че и двата са 4 цилиндрови, едно време 230-ката беше с 5 ако не ме лъже паметта. Ясно че 230 е по-мощен, обаче кубатурата е разпределена само на 4 цилиндъра, което е малко критично за този обем. Та въпроса ми е Е230 не обича ли да погорява масло в сравнение с Е200 на същите километри?
- 2,3 и 2 са със съвсем малка разлика-все 111 мотор е-ако искаш повече коне -взимаш големия,иначе тва за маслото е глупост.
2. Ако реша да взема 6 цилиндров бензин, кой е за предпочитане?
E240 е V6, Е320 е редови, редовите 6 цилиндрови са с по-плавен ход... но E320 сигурно харчи повече... кой е с по-евтина поддръжка? Може би Е320?
Ако има някой друг добър бензинов мотор, моля препоръчайте. Естествено идеята е да се газифицира машината, при възможно най-евтина поддръжка и добра динаминка. Вариант с 5 цилиндъра също ми харесва.
-редовия е с по евтина поддръжка по простата причина че има повече от тях произведени.И от къде ти хрумна тва че редовите били с по плавен ход......В повечто случаи кат се сложи газ следват проблеми ,естествено има и такива които са случили на маистор,но по мои наблюдения мнозинството явно нямат късмет.
3. Дизел - 300D май е чиста работа.
Тук е момента да питам за ЛУКАС - кои модели и мотори не са с ЛУКАС? Май това е проблем за поддържане в БГ.
-300Д на 210 е 606 мотор- там проблеми няма от техническа страна -има само един но е доста голям- да намериш кола на малко км-повечето дизели(не само 300 ) са на много км.
4. 4matic
Надеждна ли е системата? Дали не е по-добре Ауди с Куатро?
До колкото знам това е 4х4, което също е постоянно зацепено при W210, второ поколение. Куплира се с автоматик, много рядко е с ръчни скорости.
Разбрах че автоматика с 5 скорости преди фейслифта е проблемен... кой е кода на кутията, който трябва да избягвам? Кой е кода на новите кутии?
При всички положения ще гледам да е с ръчни скорости колата... но 4матик с ръчни сигурно трудно се намира.
- за 210 4 матик -по добре забрави и недеи сравнява с Ауди Куатро.С които и да е 4 матик -все се нагазва в дълбока вода.
5. ESP - това е вариант ако нямаш 4матик особено...
Как се разбира дали колата има такава екстра? Дали е само след фейслифта?
- По ВИН на колата лъсва какво има и какво няма.
6. На всякъде пишат за проблеми с корозия по греди и т.н.
Има ли нещо, което трябва да се гледа?
- От 210 нагоре почват икономите така че започват и проблемите- просто взимаш някои дет е в час и тои ще види.
7. Големи ли са подобренията след фейслифта? Има ли смисъл да се дават повече пари за тях?
- Тука е много субективно -1000 персони ще дадат 1000 мнения
Благодаря предварително
Ако нямаше Ауди - обикновено не давам акъл но в случая съм минал и през VAG и Мерц ....
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#14
Публикувано 23 октомври 2009 - 19:57
Мой личен съвет: Ако е мерцедес то трябва да е дизел и автоматик!
Бих ти препоръчал Е300D - 136 коня или Е 2.5 D - 113 , и двата са "чисти" дизели. Е 300Д върви повече с автомат а 2.5 Д с ръчни скорости и не знам защо е така. Разликата в данъка е 20 лева (Е300Д=164 лв). При тези двигатели избягваш проблем с турбото. За предпочитане (пак според мен) е Е300Д, той е с 4 степенна авт. скоростна кутия, която се е доказала с времето. Разход извънградско 7.2-7.5, средно (без софия център) около 8.2-8.5. Аз карам вече 4 години и 2.5 Д (В124) точно с тази скоростна кутия и вече 22-23 години работи безотказно. Не се плаши от автомата, не забравяй, че е първата екстра. Аз относно непознаването и нежеланието на българина намерих перфектната В210 Е300Д автомат на много изгодна цена. Много от колегите ще кажат, че трудно ще намериш, но ако търсиш...... И накрая преди да я купиш я провери по WIN, вземи на някого от МБКБ номера на мобилният телефон, продиктуваш му го и след пет минути ще знаеш в какво състояние е излязла колата, от кой дилър, с кои екстри и ще се ориентираш сам какво и е взето, какво е подмемено, коя и е годината. Относно пробата на автомата е изписано много, ако те интересува пиши!
Успех
Е300Д това е колата!
Бих ти препоръчал Е300D - 136 коня или Е 2.5 D - 113 , и двата са "чисти" дизели. Е 300Д върви повече с автомат а 2.5 Д с ръчни скорости и не знам защо е така. Разликата в данъка е 20 лева (Е300Д=164 лв). При тези двигатели избягваш проблем с турбото. За предпочитане (пак според мен) е Е300Д, той е с 4 степенна авт. скоростна кутия, която се е доказала с времето. Разход извънградско 7.2-7.5, средно (без софия център) около 8.2-8.5. Аз карам вече 4 години и 2.5 Д (В124) точно с тази скоростна кутия и вече 22-23 години работи безотказно. Не се плаши от автомата, не забравяй, че е първата екстра. Аз относно непознаването и нежеланието на българина намерих перфектната В210 Е300Д автомат на много изгодна цена. Много от колегите ще кажат, че трудно ще намериш, но ако търсиш...... И накрая преди да я купиш я провери по WIN, вземи на някого от МБКБ номера на мобилният телефон, продиктуваш му го и след пет минути ще знаеш в какво състояние е излязла колата, от кой дилър, с кои екстри и ще се ориентираш сам какво и е взето, какво е подмемено, коя и е годината. Относно пробата на автомата е изписано много, ако те интересува пиши!
Успех
Е300Д това е колата!
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
#15
Публикувано 24 октомври 2009 - 22:15
E, това ме развеселиАко нямаше Ауди - обикновено не давам акъл но в случая съм минал и през VAG и Мерц ....
Какво си каза: Дай да го вкарам в правия път това момче или?
Аз от B4-ката съм много доволен, но малко ми омръзна вече.. може би няма да я продам, защото е много стегната, може да я оставя... но сега ми се кара Мерцедес, понеже по-новите Аудита се поддържат скъпо, а аз не обичам колата ми да е бирник.......
Да, ще го имам предвид. W124 е невероятна колкото и W123, малко ми е минало времето тепърва да вземам W124, но мога да взема и такава кола, зависи от състояниетоМой личен съвет: Ако е мерцедес то трябва да е дизел и автоматик!
Бих ти препоръчал Е300D - 136 коня или Е 2.5 D - 113 , и двата са "чисти" дизели. Е 300Д върви повече с автомат а 2.5 Д с ръчни скорости и не знам защо е така. Разликата в данъка е 20 лева (Е300Д=164 лв). При тези двигатели избягваш проблем с турбото. За предпочитане (пак според мен) е Е300Д, той е с 4 степенна авт. скоростна кутия, която се е доказала с времето. Разход извънградско 7.2-7.5, средно (без софия център) около 8.2-8.5. Аз карам вече 4 години и 2.5 Д (В124) точно с тази скоростна кутия и вече 22-23 години работи безотказно. Не се плаши от автомата, не забравяй, че е първата екстра. Аз относно непознаването и нежеланието на българина намерих перфектната В210 Е300Д автомат на много изгодна цена. Много от колегите ще кажат, че трудно ще намериш, но ако търсиш...... И накрая преди да я купиш я провери по WIN, вземи на някого от МБКБ номера на мобилният телефон, продиктуваш му го и след пет минути ще знаеш в какво състояние е излязла колата, от кой дилър, с кои екстри и ще се ориентираш сам какво и е взето, какво е подмемено, коя и е годината. Относно пробата на автомата е изписано много, ако те интересува пиши!
Успех
Е300Д това е колата!
Благодаря за подкрепата, аз колата ще я вземам след около година, просто ще чета и ще събирам информация
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни