Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

компютърmercedes C200 95g benzin


  • Please log in to reply
16 мнения по тази тема

#1 mercedes1

mercedes1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Автомобил:
    mercedes c

Публикувано 22 февруари 2009 - 10:37

ЗДР. Имам следния проблем колата е спъната и не върви след като загрее , с приятела ми бяхме на майстор и там казаха ,че проблема е с компютъра и че трябва нов 2800лв , втора ръка 1000 . Вчера имаше пусната идентична тема , но изчезна до като вляза . Въпросът ми е следния има ли начин за ремонтиране на тези компютри?
  • 0

#2 gogomerc

gogomerc

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:plovdiv
  • Автомобил:
    VW Vento 1.8 CL ; Mercedes-Benz W210 E250D T 1997

Публикувано 22 февруари 2009 - 14:28

Лошо ако наистина е компютъра колега.Казвам наистина, защото майстора който го е казал на 100% ли е сигурен??? Има големи "майстори" които като видят че цедки с PMS-устройства(като твоето) правят парчета веднага се произнасят, че проблема е компа(PMS-a).Иначе компа знам че не подлежи на ремонт,все пак виж дроселова клапа,окабеляване на мотора,свещи и т.н.-това също са проблемни зони на модела ;)
  • 0

#3 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 22 февруари 2009 - 19:25

Отиди да й направят една добра диагностика. Разходът как е?

Виж да нямаш скъсан маркуч или изваден вакум някъде, че тая система мери налягане в колектора и всякакви пропуски на въздух не откъдето трябва много я бъркат.
  • 0

#4 ме4ока

ме4ока

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:

Публикувано 22 февруари 2009 - 21:31

[quote name='Subsonic' post='154998' date='22nd February 2009 - 19:25']Отиди да й направят една добра диагностика. Разходът как е?

Виж да нямаш скъсан маркуч или изваден вакум някъде, че тая система мери налягане в колектора и всякакви пропуски на въздух не откъдето трябва много я бъркат.[/quote
  • 0

#5 mercedes1

mercedes1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Автомобил:
    mercedes c

Публикувано 22 февруари 2009 - 21:38

Отиди да й направят една добра диагностика. Разходът как е?

Виж да нямаш скъсан маркуч или изваден вакум някъде, че тая система мери налягане в колектора и всякакви пропуски на въздух не откъдето трябва много я бъркат.

Разходът на бензин е мн висок , колата е взета с газово и на газ харчи около 14 градско?проблема е там , че след като изчистят грешките на компютъра веднага се появяват!Майстора мери някакви напрежения на изходите на компютъра и каза ,че не е добре работата?
  • 0

#6 pepino

pepino

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 476 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия

Публикувано 22 февруари 2009 - 22:02

Мани тия напрежения да се не напрегнеш с цифри без полза,иди да ти я видят в сервис с читав софтуер за мерцедес и тогава взимаи решения.
  • 0

#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 23 февруари 2009 - 09:57

Разходът на бензин е мн висок , колата е взета с газово и на газ харчи около 14 градско?проблема е там , че след като изчистят грешките на компютъра веднага се появяват!Майстора мери някакви напрежения на изходите на компютъра и каза ,че не е добре работата?


Високият разход отново е индикация за нехерметичност на смукателен колектор.

PMS - Pressure Management System. Тоест управление на мотора по налягане. В зависимост от обороти и абсолютно налягане в колектора, определя колко бензин да вкара.

МАП сензора е вграден в компютър/комутатора. Затова в него влиза един вакум. Дросела е рестриктор и когато е затворен на празен ход, в колектора има подналягане. В един момент с прогресивно увеличване ъгъла на отваяне на дросела, подналягането изчезва. Тогава вече моторът е натоварен напълно. Това изравняване на налягането в колектора с атмосферното (т.нар. пълно натоварване) се постига при рзличен ъгъл на отваряне на дросела, в зависимост от оборотите.

Намери вакум-метър и измерете вакумния сигнал които отива към компютъра по тънкото маркуче. Ако е под 0.5 бара на празен ход, значи отнякъде влиза въздух.
  • 0

#8 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 23 февруари 2009 - 10:13

Поради високия ти разход на бензин и аз мисля че от някъде ти смуче въздух!Отиди в читав сервиз за диагностика,можеш да спестиш много пари!
  • 0

#9 d74

d74

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 23 февруари 2009 - 11:35

Здравей Колега,
мисля че е прибързано да обвиняваш "компютъра" като възможност за проблемите ти. Не че по принцип не е възможно, но от всички други възможности тази е най-малко вероятната. Тъй като споменаваш, че след изчистване на грешките те се появяват отново то е по добре да обърнеш внимание на самите грешки и да се опиташ да установиш причината за тяхното появяване. А иначе компютъра чоже лесно да бъде отхвърлен като възможност - просто вземи друг (от друга кола) за проба и ако дава същите грешки значи причината не в него.

Успех! :4036:
  • 0

#10 mercedes1

mercedes1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Автомобил:
    mercedes c

Публикувано 23 февруари 2009 - 16:17

Здравей Колега,
мисля че е прибързано да обвиняваш "компютъра" като възможност за проблемите ти. Не че по принцип не е възможно, но от всички други възможности тази е най-малко вероятната. Тъй като споменаваш, че след изчистване на грешките те се появяват отново то е по добре да обърнеш внимание на самите грешки и да се опиташ да установиш причината за тяхното появяване. А иначе компютъра чоже лесно да бъде отхвърлен като възможност - просто вземи друг (от друга кола) за проба и ако дава същите грешки значи причината не в него.

Успех! :4036:

Мерси за бързите отговори!!!!Ходих на диагностика при Христо Мерсинков във Варна неговто мнение е такова, до сега за старата не бъркал не знам за др проверен майстор! Ще проверя с друг комутатор и въздуха и ще пиша!!! :flagMB new:
  • 0

#11 livada007

livada007

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:около Варна
  • Автомобил:
    Mercedes C200, '98, 136 HP

Публикувано 23 май 2009 - 18:23

Къде във Варна да го намеря въпросния Хр. Мерсинков? На Мерцедес ли е майстор предимно? От скоро съм в отбора, а още не съм карал моята на диагностика и по- основен преглед. Пък и искам да знам в какво състояние е самата машина.
  • 0

#12 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 23 май 2009 - 22:11

ЗДР. Имам следния проблем колата е спъната и не върви след като загрее , с приятела ми бяхме на майстор и там казаха ,че проблема е с компютъра и че трябва нов 2800лв , втора ръка 1000 . Вчера имаше пусната идентична тема , но изчезна до като вляза . Въпросът ми е следния има ли начин за ремонтиране на тези компютри?

Само аз ли не разбрах за каква кола и какъв двигател става дума?
Разход на газ 14 си е съвсем нормален за града, то и на бензин си е нормален, да не кажа че е нисък... зависи все пак, кой какво градско кара де.

ПС
Като си водиш половинката по сервизите има ли ефект?
Маитап де, да не се нацупиш сега :beer:
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#13 vanko

vanko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 292 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 24 май 2009 - 00:07

Еликтрониката е БОШ - иди в сервиза им зад Киров срещу Метро. Иначе - БС = глворези!
  • 0
Всеки нехарактерен шум в колата след време става характерен!
Публикувано изображение

#14 Joroxxx

Joroxxx

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:

Публикувано 30 септември 2009 - 10:05

Диагностика и ремонт евентуално на компютъра ако е повреден може да ти направят в
Софтелектроник

  • 0

#15 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 30 септември 2009 - 17:05

Колега, ако все пак се окаже компютъра виновен, драсни ми едно ЛС. Личният мимайстор много ми хвали един магьосник в Благоевград, който лекувал болни компютри, но не всички. Цената на манипулацията съвсем не е тая като на втората ръка. А има и куриери.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни