компютърmercedes C200 95g benzin
Започната от mercedes1, 22 фев 2009 - 10:37:37
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 февруари 2009 - 10:37
ЗДР. Имам следния проблем колата е спъната и не върви след като загрее , с приятела ми бяхме на майстор и там казаха ,че проблема е с компютъра и че трябва нов 2800лв , втора ръка 1000 . Вчера имаше пусната идентична тема , но изчезна до като вляза . Въпросът ми е следния има ли начин за ремонтиране на тези компютри?
#2
Публикувано 22 февруари 2009 - 14:28
Лошо ако наистина е компютъра колега.Казвам наистина, защото майстора който го е казал на 100% ли е сигурен??? Има големи "майстори" които като видят че цедки с PMS-устройства(като твоето) правят парчета веднага се произнасят, че проблема е компа(PMS-a).Иначе компа знам че не подлежи на ремонт,все пак виж дроселова клапа,окабеляване на мотора,свещи и т.н.-това също са проблемни зони на модела
#3
Публикувано 22 февруари 2009 - 19:25
Отиди да й направят една добра диагностика. Разходът как е?
Виж да нямаш скъсан маркуч или изваден вакум някъде, че тая система мери налягане в колектора и всякакви пропуски на въздух не откъдето трябва много я бъркат.
Виж да нямаш скъсан маркуч или изваден вакум някъде, че тая система мери налягане в колектора и всякакви пропуски на въздух не откъдето трябва много я бъркат.
#4
Публикувано 22 февруари 2009 - 21:31
[quote name='Subsonic' post='154998' date='22nd February 2009 - 19:25']Отиди да й направят една добра диагностика. Разходът как е?
Виж да нямаш скъсан маркуч или изваден вакум някъде, че тая система мери налягане в колектора и всякакви пропуски на въздух не откъдето трябва много я бъркат.[/quote
Виж да нямаш скъсан маркуч или изваден вакум някъде, че тая система мери налягане в колектора и всякакви пропуски на въздух не откъдето трябва много я бъркат.[/quote
#5
Публикувано 22 февруари 2009 - 21:38
Разходът на бензин е мн висок , колата е взета с газово и на газ харчи около 14 градско?проблема е там , че след като изчистят грешките на компютъра веднага се появяват!Майстора мери някакви напрежения на изходите на компютъра и каза ,че не е добре работата?Отиди да й направят една добра диагностика. Разходът как е?
Виж да нямаш скъсан маркуч или изваден вакум някъде, че тая система мери налягане в колектора и всякакви пропуски на въздух не откъдето трябва много я бъркат.
#6
Публикувано 22 февруари 2009 - 22:02
Мани тия напрежения да се не напрегнеш с цифри без полза,иди да ти я видят в сервис с читав софтуер за мерцедес и тогава взимаи решения.
#7
Публикувано 23 февруари 2009 - 09:57
Разходът на бензин е мн висок , колата е взета с газово и на газ харчи около 14 градско?проблема е там , че след като изчистят грешките на компютъра веднага се появяват!Майстора мери някакви напрежения на изходите на компютъра и каза ,че не е добре работата?
Високият разход отново е индикация за нехерметичност на смукателен колектор.
PMS - Pressure Management System. Тоест управление на мотора по налягане. В зависимост от обороти и абсолютно налягане в колектора, определя колко бензин да вкара.
МАП сензора е вграден в компютър/комутатора. Затова в него влиза един вакум. Дросела е рестриктор и когато е затворен на празен ход, в колектора има подналягане. В един момент с прогресивно увеличване ъгъла на отваяне на дросела, подналягането изчезва. Тогава вече моторът е натоварен напълно. Това изравняване на налягането в колектора с атмосферното (т.нар. пълно натоварване) се постига при рзличен ъгъл на отваряне на дросела, в зависимост от оборотите.
Намери вакум-метър и измерете вакумния сигнал които отива към компютъра по тънкото маркуче. Ако е под 0.5 бара на празен ход, значи отнякъде влиза въздух.
#8
Публикувано 23 февруари 2009 - 10:13
Поради високия ти разход на бензин и аз мисля че от някъде ти смуче въздух!Отиди в читав сервиз за диагностика,можеш да спестиш много пари!
#9
Публикувано 23 февруари 2009 - 11:35
Здравей Колега,
мисля че е прибързано да обвиняваш "компютъра" като възможност за проблемите ти. Не че по принцип не е възможно, но от всички други възможности тази е най-малко вероятната. Тъй като споменаваш, че след изчистване на грешките те се появяват отново то е по добре да обърнеш внимание на самите грешки и да се опиташ да установиш причината за тяхното появяване. А иначе компютъра чоже лесно да бъде отхвърлен като възможност - просто вземи друг (от друга кола) за проба и ако дава същите грешки значи причината не в него.
Успех!
мисля че е прибързано да обвиняваш "компютъра" като възможност за проблемите ти. Не че по принцип не е възможно, но от всички други възможности тази е най-малко вероятната. Тъй като споменаваш, че след изчистване на грешките те се появяват отново то е по добре да обърнеш внимание на самите грешки и да се опиташ да установиш причината за тяхното появяване. А иначе компютъра чоже лесно да бъде отхвърлен като възможност - просто вземи друг (от друга кола) за проба и ако дава същите грешки значи причината не в него.
Успех!
#10
Публикувано 23 февруари 2009 - 16:17
Мерси за бързите отговори!!!!Ходих на диагностика при Христо Мерсинков във Варна неговто мнение е такова, до сега за старата не бъркал не знам за др проверен майстор! Ще проверя с друг комутатор и въздуха и ще пиша!!!Здравей Колега,
мисля че е прибързано да обвиняваш "компютъра" като възможност за проблемите ти. Не че по принцип не е възможно, но от всички други възможности тази е най-малко вероятната. Тъй като споменаваш, че след изчистване на грешките те се появяват отново то е по добре да обърнеш внимание на самите грешки и да се опиташ да установиш причината за тяхното появяване. А иначе компютъра чоже лесно да бъде отхвърлен като възможност - просто вземи друг (от друга кола) за проба и ако дава същите грешки значи причината не в него.
Успех!
#11
Публикувано 23 май 2009 - 18:23
Къде във Варна да го намеря въпросния Хр. Мерсинков? На Мерцедес ли е майстор предимно? От скоро съм в отбора, а още не съм карал моята на диагностика и по- основен преглед. Пък и искам да знам в какво състояние е самата машина.
#12
Публикувано 23 май 2009 - 22:11
Само аз ли не разбрах за каква кола и какъв двигател става дума?ЗДР. Имам следния проблем колата е спъната и не върви след като загрее , с приятела ми бяхме на майстор и там казаха ,че проблема е с компютъра и че трябва нов 2800лв , втора ръка 1000 . Вчера имаше пусната идентична тема , но изчезна до като вляза . Въпросът ми е следния има ли начин за ремонтиране на тези компютри?
Разход на газ 14 си е съвсем нормален за града, то и на бензин си е нормален, да не кажа че е нисък... зависи все пак, кой какво градско кара де.
ПС
Като си водиш половинката по сервизите има ли ефект?
Маитап де, да не се нацупиш сега
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#14
Публикувано 30 септември 2009 - 10:05
Диагностика и ремонт евентуално на компютъра ако е повреден може да ти направят в
Софтелектроник
Софтелектроник
#15
Публикувано 30 септември 2009 - 17:05
Колега, ако все пак се окаже компютъра виновен, драсни ми едно ЛС. Личният мимайстор много ми хвали един магьосник в Благоевград, който лекувал болни компютри, но не всички. Цената на манипулацията съвсем не е тая като на втората ръка. А има и куриери.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни