
Проблем при потегляне.Дави се
Започната от ilkoh, 21 фев 2009 - 11:48:02
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 февруари 2009 - 11:48
Здравейте на всички.Имам следния проблем! Колата е 124 Е200 бензин 95г. От известно време ми създава малко ядове.Сутрин като запаля или след по дълъг престой и колата е студена при потегляне /веднага след запалването/ се дави и забива предницата.На полусъединител и с повечко газ тръгва и след 200м. всичко е ОК. После мога да спира и да тръгна сто пъти и никакъв помен от проблема.Когато обаче след запалването я оставя 2-3мин. да поработи на място си потеглям нормално и всичко е ОК.Да кажа че това с давенето не го прави винаги.Един път е така на следващия е ОК.
Дайте съвет какво може да е че от калпави майстори аман.Всеки е с неговата си теория за проблема и не им вярвам.
Дайте съвет какво може да е че от калпави майстори аман.Всеки е с неговата си теория за проблема и не им вярвам.
#2
Публикувано 21 февруари 2009 - 16:20
нормално е като я запалиш и ако е изстинала напълно да я оставиш 2-3 мин да поработи на място особено сега зимата ако не за друго поне да се разбие маслото защото от студа става на бучки понякога аз винаги зимата си я запалвам и я оставям 2-3 мин да поработи нормално е при студен двигател да не работи както при топъл и ако имаш и нещо запушено като изстини колата то се запича и като поработи на място се отпуска давам пример със по стария двигател 102 където като е зацапано моторчето за празен ход не държи обороти и като качи леко температурата всичко става ок но все пак закарай я на някой сервиз за диагностика и я остави да пренощува една вечер там и сутринта студена да я тестват иначе няма да ти засекат проблема най-вероятно щом след 2-3 мин работа се оправяЗдравейте на всички.Имам следния проблем! Колата е 124 Е200 бензин 95г. От известно време ми създава малко ядове.Сутрин като запаля или след по дълъг престой и колата е студена при потегляне /веднага след запалването/ се дави и забива предницата.На полусъединител и с повечко газ тръгва и след 200м. всичко е ОК. После мога да спира и да тръгна сто пъти и никакъв помен от проблема.Когато обаче след запалването я оставя 2-3мин. да поработи на място си потеглям нормално и всичко е ОК.Да кажа че това с давенето не го прави винаги.Един път е така на следващия е ОК.
Дайте съвет какво може да е че от калпави майстори аман.Всеки е с неговата си теория за проблема и не им вярвам.
#3
Публикувано 21 февруари 2009 - 18:19
Тези коли не се карат с масло което става на бучки,така че не е в това проблема.Насочи се към дроселовата клапа(може да я почистиш и от двете страни) или инжектори-дано да не е това.Може и да е най-елементарното-свещ,кабел,лула.Успех!
#4
Публикувано 21 февруари 2009 - 22:05
Свещите са нови, кабелите и лулите не съм ги сменял.Когато го прави тоя проблем и я изфорцирам хвърля доста бял пушек през аспуха.Имам чувството че вкарва повече бензин от нормалното и за това се дави/поне такова усещане имам, знам много добре какво е задавена кола, а именно това според мен е проблема. Въпроса ми е защо почти веднага след тръгване се оправя и защо проблема не е постоянен а от време на врема. Имам чевството че е нещо дребно и не мога да го хвона/.Карал съм и преди бензинови коли но такъв пролем не съм имал.По принцип винаги ги чакам да позагреят малконо но като съм потеглял веднага /някой път се налага/ не съм имал проблем.Тези коли не се карат с масло което става на бучки,така че не е в това проблема.Насочи се към дроселовата клапа(може да я почистиш и от двете страни) или инжектори-дано да не е това.Може и да е най-елементарното-свещ,кабел,лула.Успех!
#5
Публикувано 21 февруари 2010 - 19:26
здр колега и при мене е същия проблем но аз имам и газ на моя ме4о и като пусна малко на газ колата се оправя.Тва на какво се дължи?Свещите са нови, кабелите и лулите не съм ги сменял.Когато го прави тоя проблем и я изфорцирам хвърля доста бял пушек през аспуха.Имам чувството че вкарва повече бензин от нормалното и за това се дави/поне такова усещане имам, знам много добре какво е задавена кола, а именно това според мен е проблема. Въпроса ми е защо почти веднага след тръгване се оправя и защо проблема не е постоянен а от време на врема. Имам чевството че е нещо дребно и не мога да го хвона/.Карал съм и преди бензинови коли но такъв пролем не съм имал.По принцип винаги ги чакам да позагреят малконо но като съм потеглял веднага /някой път се налага/ не съм имал проблем.
#6
Публикувано 01 март 2010 - 10:26
моля колеги кажете на какжо се далжи тоя проблем с давенето,колата е мб 124 2оо се 111 мотор.здр колега и при мене е същия проблем но аз имам и газ на моя ме4о и като пусна малко на газ колата се оправя.Тва на какво се дължи?
#7
Публикувано 14 август 2013 - 10:35
И аз имам точно същия проблем и не мога да го хвана от какво е и да го отстраня.....
#8
Публикувано 08 септември 2013 - 13:37
Значи 1-во добре е да се провери ел.инсталацията на мотора.после да се свали дросела и да изчисти до блясък.ако е с МАФ сензор да се провери дали работи коректно и да се почисти със специален спрей.ако е с МАП да се провери вакумната тръбичка която отива в комутатора дали не изпуска.
И за двата двигателя е добре да се провери всмукателната система дали е наред и сензора за температурата на входящия въздух дали си е на мястото
И за двата двигателя е добре да се провери всмукателната система дали е наред и сензора за температурата на входящия въздух дали си е на мястото
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни