Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем при потегляне.Дави се


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 ilkoh

ilkoh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:

Публикувано 21 февруари 2009 - 11:48

Здравейте на всички.Имам следния проблем! Колата е 124 Е200 бензин 95г. От известно време ми създава малко ядове.Сутрин като запаля или след по дълъг престой и колата е студена при потегляне /веднага след запалването/ се дави и забива предницата.На полусъединител и с повечко газ тръгва и след 200м. всичко е ОК. После мога да спира и да тръгна сто пъти и никакъв помен от проблема.Когато обаче след запалването я оставя 2-3мин. да поработи на място си потеглям нормално и всичко е ОК.Да кажа че това с давенето не го прави винаги.Един път е така на следващия е ОК.
Дайте съвет какво може да е че от калпави майстори аман.Всеки е с неговата си теория за проблема и не им вярвам.
  • 0

#2 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 21 февруари 2009 - 16:20

Здравейте на всички.Имам следния проблем! Колата е 124 Е200 бензин 95г. От известно време ми създава малко ядове.Сутрин като запаля или след по дълъг престой и колата е студена при потегляне /веднага след запалването/ се дави и забива предницата.На полусъединител и с повечко газ тръгва и след 200м. всичко е ОК. После мога да спира и да тръгна сто пъти и никакъв помен от проблема.Когато обаче след запалването я оставя 2-3мин. да поработи на място си потеглям нормално и всичко е ОК.Да кажа че това с давенето не го прави винаги.Един път е така на следващия е ОК.
Дайте съвет какво може да е че от калпави майстори аман.Всеки е с неговата си теория за проблема и не им вярвам.

нормално е като я запалиш и ако е изстинала напълно да я оставиш 2-3 мин да поработи на място особено сега зимата ако не за друго поне да се разбие маслото защото от студа става на бучки понякога аз винаги зимата си я запалвам и я оставям 2-3 мин да поработи нормално е при студен двигател да не работи както при топъл и ако имаш и нещо запушено като изстини колата то се запича и като поработи на място се отпуска давам пример със по стария двигател 102 където като е зацапано моторчето за празен ход не държи обороти и като качи леко температурата всичко става ок но все пак закарай я на някой сервиз за диагностика и я остави да пренощува една вечер там и сутринта студена да я тестват иначе няма да ти засекат проблема най-вероятно щом след 2-3 мин работа се оправя
  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 21 февруари 2009 - 18:19

Тези коли не се карат с масло което става на бучки,така че не е в това проблема.Насочи се към дроселовата клапа(може да я почистиш и от двете страни) или инжектори-дано да не е това.Може и да е най-елементарното-свещ,кабел,лула.Успех!
  • 0

#4 ilkoh

ilkoh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:

Публикувано 21 февруари 2009 - 22:05

Тези коли не се карат с масло което става на бучки,така че не е в това проблема.Насочи се към дроселовата клапа(може да я почистиш и от двете страни) или инжектори-дано да не е това.Може и да е най-елементарното-свещ,кабел,лула.Успех!

Свещите са нови, кабелите и лулите не съм ги сменял.Когато го прави тоя проблем и я изфорцирам хвърля доста бял пушек през аспуха.Имам чувството че вкарва повече бензин от нормалното и за това се дави/поне такова усещане имам, знам много добре какво е задавена кола, а именно това според мен е проблема. Въпроса ми е защо почти веднага след тръгване се оправя и защо проблема не е постоянен а от време на врема. Имам чевството че е нещо дребно и не мога да го хвона/.Карал съм и преди бензинови коли но такъв пролем не съм имал.По принцип винаги ги чакам да позагреят малконо но като съм потеглял веднага /някой път се налага/ не съм имал проблем.
  • 0

#5 иб ахим

иб ахим

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes Benz 124 200CE

Публикувано 21 февруари 2010 - 19:26

Свещите са нови, кабелите и лулите не съм ги сменял.Когато го прави тоя проблем и я изфорцирам хвърля доста бял пушек през аспуха.Имам чувството че вкарва повече бензин от нормалното и за това се дави/поне такова усещане имам, знам много добре какво е задавена кола, а именно това според мен е проблема. Въпроса ми е защо почти веднага след тръгване се оправя и защо проблема не е постоянен а от време на врема. Имам чевството че е нещо дребно и не мога да го хвона/.Карал съм и преди бензинови коли но такъв пролем не съм имал.По принцип винаги ги чакам да позагреят малконо но като съм потеглял веднага /някой път се налага/ не съм имал проблем.

здр колега и при мене е същия проблем но аз имам и газ на моя ме4о и като пусна малко на газ колата се оправя.Тва на какво се дължи?
  • 0

#6 иб ахим

иб ахим

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes Benz 124 200CE

Публикувано 01 март 2010 - 10:26

здр колега и при мене е същия проблем но аз имам и газ на моя ме4о и като пусна малко на газ колата се оправя.Тва на какво се дължи?

моля колеги кажете на какжо се далжи тоя проблем с давенето,колата е мб 124 2оо се 111 мотор.
  • 0

#7 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 август 2013 - 10:35

И аз имам точно същия проблем и не мога да го хвана от какво е и да го отстраня..... 


  • 0

#8 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 септември 2013 - 13:37

Значи 1-во добре е да се провери ел.инсталацията на мотора.после да се свали дросела и да изчисти до блясък.ако е с МАФ сензор да се провери дали работи коректно и да се почисти със специален спрей.ако е с МАП да се провери вакумната тръбичка която отива в комутатора дали не изпуска.
И за двата двигателя е добре да се провери всмукателната система дали е наред и сензора за температурата на входящия въздух дали си е на мястото
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни