чип тунинг мерцедес Е 200
Започната от ме4ока, 18 фев 2009 - 21:43:08
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 февруари 2009 - 21:43
ЗДР. колеги, от Варна съм и искам да раздвижа малко колата ми като и повиша мощността , мотора Е 200 , 16 клапана 136 конски сили .Въпросът е дали тези чипове, които се предлагат са удачен вариянт за тази цел ? Ако някои има опит в тази насока , моля да сподели или др. вариянти . МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!!!!
#2
Публикувано 18 февруари 2009 - 23:25
само с чип на тоя мотор, повече от 10коня няма да вдигнеш
#3
Публикувано 18 февруари 2009 - 23:56
За чиповете от 10 до 15 конски сили ги дават до колко е вярна информацията незнам? , интереса ми е по настройките на колата да ли може да се направи нещо и евентуално към кой мога да се обърна ?Аз направих грешка послушах човек от елитен сервиз във Варна и си отстраних катализатора при което ми се струва , че се получава едно бавно набиране на ниските обороти , на вискоките не е така!!!!само с чип на тоя мотор, повече от 10коня няма да вдигнеш
И да ли има смисъл от спорни филтри и т.н. !
#4
Публикувано 19 февруари 2009 - 00:33
филтри? смисъл ? няма!---ше си издухаш по-бързо дебитомера...
само турбо може да ти помогне, или смяна на колата
само турбо може да ти помогне, или смяна на колата
#5
Публикувано 19 февруари 2009 - 09:28
Ами на тоя мотор повишава мощноста 14 к.с. и въртящия момент с 14% т.е. от 190 на 216 Nm цената на чипа е 622лв.
Е ДАЛИ СИ ЗАСЛУЖАВА СИ РЕШАВАШ ТИ?
Е ДАЛИ СИ ЗАСЛУЖАВА СИ РЕШАВАШ ТИ?
NO PAIN - NO GAIN!
#6
Публикувано 19 февруари 2009 - 10:20
И дали някой ти гарантира че повишения разход на колата ще си заслужава тези 14% също решаваш ти.
Има ли гаранция че не намалява ресурса на мотора?
Оригиналните таблици не случайно са написани по начина по който са написани, и повярвай ми Мерцедес са направили повече проучвания и тестове и то за конкретния модел, отколкото която и да е чип-тунинг компания.
Помисли само - една мега компания хвърля целия си ресурс в разработването на софтуер за едва няколко модела и една малка компания изработва софтуер за много марки и модели. Дали верно от голямата мега-компания са такива балъци.
Ако искаш да си тунинговаш мотора можеш да си поиграеш с фазите на газоразпределение като сложиш нови разпределителни валове с по-голяма продължителност примерно, или по-ранно или по-късно пълнене - по тоя начин ще промениш диапазона на максимум въртящ момент и оттам мощност. Но ако повишиш мощността във високите обороти ще пострада празния ход и ниските обороти. Ако пък искаш сила в ниските и средни обороти, ще пострада мощността във високите обороти.
Съветвам те да си я караш така, и тези пари които мислиш да хвърлиш в тунинг, да ги оползотвориш за поддръжка.
Има ли гаранция че не намалява ресурса на мотора?
Оригиналните таблици не случайно са написани по начина по който са написани, и повярвай ми Мерцедес са направили повече проучвания и тестове и то за конкретния модел, отколкото която и да е чип-тунинг компания.
Помисли само - една мега компания хвърля целия си ресурс в разработването на софтуер за едва няколко модела и една малка компания изработва софтуер за много марки и модели. Дали верно от голямата мега-компания са такива балъци.
Ако искаш да си тунинговаш мотора можеш да си поиграеш с фазите на газоразпределение като сложиш нови разпределителни валове с по-голяма продължителност примерно, или по-ранно или по-късно пълнене - по тоя начин ще промениш диапазона на максимум въртящ момент и оттам мощност. Но ако повишиш мощността във високите обороти ще пострада празния ход и ниските обороти. Ако пък искаш сила в ниските и средни обороти, ще пострада мощността във високите обороти.
Съветвам те да си я караш така, и тези пари които мислиш да хвърлиш в тунинг, да ги оползотвориш за поддръжка.
#7
Публикувано 19 февруари 2009 - 14:32
Не се захващай, НЯМА СМИСЪЛ (при твоята кола), няма и 10 коня да вдигнеш. На моя C250TD му сложих чип и разликата е огромна (но имам турбинка). Тия дето ти говорят 600 и кусор лева ги остави. Ако имаш интерес пиши на лични да ти обясня какво и как се прави. Единствено за файловете ще тря да си платиш ~100лв.
#8
Публикувано 19 февруари 2009 - 16:17
фаца, да не мислите да копнете инфото от чип тунинг на обикновенния комп на мерца? щото той май беше с ROM памет и неможете да я пипате
#9
Публикувано 19 февруари 2009 - 22:41
Да знам офертите , на аверчето ми за 200лв на 325тдс му пратиха чипчето и стана супер колата!!!Малко пуши но това е др проблем . поздрави :ДаниелНе се захващай, НЯМА СМИСЪЛ (при твоята кола), няма и 10 коня да вдигнеш. На моя C250TD му сложих чип и разликата е огромна (но имам турбинка). Тия дето ти говорят 600 и кусор лева ги остави. Ако имаш интерес пиши на лични да ти обясня какво и как се прави. Единствено за файловете ще тря да си платиш ~100лв.
#10
Публикувано 20 февруари 2009 - 21:00
Колеги , работата се оказа мътна. Днес бях на елкон за да ми свалят газовото , нали ще съживявам колата но , какво се оказа , че целия проблем с вървенето , виския раход и забиването при ниски обороти е от комутатора , излиза така че копма прави грешка на октан детектора и ламбда сондата!Според майстора комутатора дефектирал и поради това колата няма мощност. След като разбрах цените на комутаторите леко изтръпнах , възникана въпроса да ли е възможно при слагане на това газово да са прекъснали или укасили някой кабел и от там да дава такави грешки ?моля дайте съвет !!?Благодаря предварително!!!!!ЗДР. колеги, от Варна съм и искам да раздвижа малко колата ми като и повиша мощността , мотора Е 200 , 16 клапана 136 конски сили .Въпросът е дали тези чипове, които се предлагат са удачен вариянт за тази цел ? Ако някои има опит в тази насока , моля да сподели или др. вариянти . МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!!!!
#11
Публикувано 21 февруари 2009 - 20:24
Да знам офертите , на аверчето ми за 200лв на 325тдс му пратиха чипчето и стана супер колата!!!Малко пуши но това е др проблем . поздрави :Даниел
Ако твоя компютър от видът като моят няма да стане лесно работата. Пускал съм теми със снимки кое и как сме сваляли, с какви уреди сме чели свалените чипове и така.
ПС: Файловете не ги променям аз, пращам ги и ми ги правят. С каква програма си нямам и на идея
#12
Публикувано 23 февруари 2009 - 11:48
Колеги , работата се оказа мътна. Днес бях на елкон за да ми свалят газовото , нали ще съживявам колата но , какво се оказа , че целия проблем с вървенето , виския раход и забиването при ниски обороти е от комутатора , излиза така че копма прави грешка на октан детектора и ламбда сондата!Според майстора комутатора дефектирал и поради това колата няма мощност. След като разбрах цените на комутаторите леко изтръпнах , възникана въпроса да ли е възможно при слагане на това газово да са прекъснали или укасили някой кабел и от там да дава такави грешки ?моля дайте съвет !!?Благодаря предварително!!!!!
Погледни темата на колегата си за същия мотор със същия проблем.
http://www.mbclub.bg...showtopic=15902
И двамата сте с газови уредби. Да не става въпрос за една и съща кола?
Ако колата е била с ламбда контрол на газта /или ламбда емулатор/ проверете след махането му, дали сте съединили пак сигналния кабел на ламбда сондата.
#13
Публикувано 23 февруари 2009 - 19:40
сменяй валовете със спортни според мен
Жена без цици и кола без кардан в къщи неща
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни